Ga naar inhoud

Met Babbel naar de DA


Gast

Aanbevolen berichten

Nou ja, je gaf het zelf ook al wel aan, de temperaturen van deze winter zullen ook hun tol geeist hebben. Het kost natuurlijk ook een hoop energie om jezelf warm te houden. Misschien dat nu het warmer wordt en hij goed blijft eten, hij al snel weer op gewicht zal zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik hoop het ook ja. Vanmorgen was het even wat moeilijker om hem te pakken, gelukkig werkte hij verder nog gewoon mee. Hij vindt de meloxidyl zo lekker dat hij bijna het flesje omgooide, uit ongeduld. Toen ik klaar was heb ik alle konijnen even verwend met een stukje appel. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel beterschap voor Babbel!

Ik hoop dat ze voor je kunnen achterhalen waarom hij zo afvalt.

Maar aangezien hij al wat ouder is, kan zijn leeftijd ook meespelen.

Fijn dat je hem laat onderzoeken wat de oorzaak kan zijn.

Deze winter heeft ook zijn tol geeist voor Pumbaa.

Vooral dat extreme vriezen, arm mannetje.

Gisteravond heb ik hem Enrofloxoral in het mondje, Aurizon in de oortjes & Advocate tussen zijn oortjes gegeven.

Over een paar weekjes moeten allemaal mijn konijnen weer ingeent worden, maar ik denk dat ik het voor Pumbaa 1 keertje oversla.

Zijn weerstand is momenteel niet optimaal.

Ondanks dat hij nog maar 6 jaar is, vind ik hem momenteel veel ouder lijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dan ook zeker de inentingen overslaan. Mijn DA zei al dat Babbel ze het beste kan overslaan, met zo'n slechte weerstand kunnen die inentingen als een "klap" aankomen (en volgens mij zelfs averechts werken).

Ja het was een koude winter. Babbel is dan wel buiten geboren, met tien jaar is het toch wat anders dan een tweejarig konijn. Vandaag is de laatste dag meloxidyl, het is bijna "jammer" want het gaat er zo goed in. Dan nog tot donderdag cavasan en tot vrijdag baytril.

Ik zit er nog steeds aan te denken om brinta in huis te halen, hoewel hij wel beter eet. Aan de ene kant wil ik zien hoe hij het doet op zijn normale maaltijden, nu hij goed lijkt te eten maar anderzijds is het ook wel een beetje naar, al die botjes kunnen voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat dacht ik ook al. Nog iets meer dan een week en dan even overleggen. Ik weet dat ze dan niet uitgebreid de tijd hebben, maar ik hoop dat ze wel even tijd kunnen maken om hem te wegen en eventueel een afspraak te maken voor onderzoeken (indien nodig). :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .