Ga naar inhoud

Enquête Mini-Meeting Nijmegen eo (poging 2)

Wortel76
 Delen

Data  

52 leden hebben gestemd

1. 1. Data

• Vrijdag 26 februari
    • Donderdag 4 maart
    • Vrijdag 5 maart
    • Donderdag 11 maart
    • Vrijdag 12 maart
    • Donderdag 18 maart
    • Vrijdag 19 maart
    • Donderdag 25 maart
    • Vrijdag 26 maart
    • Donderdag 1 april.. hoewel misschien voor mij een slechte datum
    • Vrijdag 2 april

Aanbevolen berichten

• Reacties 121
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• 2 weken later...

Daar zat ik dan in de Opera, speciaal achterin een hoekje gereserveerd voor mijn konijnenvrienden. Om 19 uur was er nog niemand, maar het was druk in de stad, misschien had de bus vertraging of was de fietsband lek. Opgetogen bleef ik wachten. Het werd drukker en drukker in de kroeg, maar ik bleef zitten en als iemand vroeg of ze daar mochten zitten dan zei ik stellig “Nee, mijn konijnenvrienden komen zo, ze zijn alleen een beetje laat”. Het werd nog drukker en drukker en op verzoek van barpersoneel moest ik mijn zwaar bevochten plek verlaten. Daar zat ik aan de bar en hoewel het druk was voelde ik mij toch eenzaam en verlaten. Zachtjes begon ik te huilen en iemand naast mij probeerde mij te troosten. Toen ik het over mijn konijnenvrienden had, verzocht men mij de tent te verlaten. Daar liep ik door de koude straten van Nijmegen, de zachte regen gaf de straten een trieste aanblik en verhulde de tranen op mijn gezicht. Eenmaal thuis lag ik op de bank en Wortel was op mijn buik in slaap gevallen. Toch nog iemand om tegen te praten. Toen ik wakker werd zag ik dat Wortel mij had geprobeerd te troosten door confetti te maken van mijn peperdure overhemd. Een feestje voor één. Een vloek en een lach maakte mij meester.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Agossie, was je helemaal alleen zeg:(

Toen ik een cafe binnenstapte mocht dat niet want er was een relletje aan de gang. Een of ander zielig figuur zat heel zielig te doen vertelde ze me. Ze hadden de psychiatrische inrichting al gebeld om deze persoon af te voeren. Later , nadat de linten verwijderd waren wisten ze me te vertellen dat het om een man ging die huilde om konijnen en vrienden en een Italiaanse?? auto ?

Wie huilt er nu om een auto??? Maar ik snap nu dat jij dat was Jeroen. Ben je wel gauw ontslagen uit de inrichting.................................:mdr:

Maar het was toch gezellig hé Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Agossie, was je helemaal alleen zeg:(

Toen ik een cafe binnenstapte mocht dat niet want er was een relletje aan de gang. Een of ander zielig figuur zat heel zielig te doen vertelde ze me. Ze hadden de psychiatrische inrichting al gebeld om deze persoon af te voeren. Later , nadat de linten verwijderd waren wisten ze me te vertellen dat het om een man ging die huilde om konijnen en vrienden en een Italiaanse?? auto ?

Wie huilt er nu om een auto??? Maar ik snap nu dat jij dat was Jeroen. Ben je wel gauw ontslagen uit de inrichting.................................:mdr:

Maar het was toch gezellig hé Jeroen

Een echte mini meeting. :party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .