Spring naar bijdragen
Cynne

Hey, kennen jullie me nog?!

Recommended Posts

Hey allemaal.

Eventjes geleden dat ik nog gepost heb. Ik heb het dan ook druk met mijn werk enzo.

Maar goed. Nog wat fototjes en ondertussen zijn we ook met de dames bij de dierenarts geweest.

Ze stellen het goed. Fee heeft haar prikjes gehad en was tip top in orde. Ze woog een 2 kilo 700 in tegenstelling tot onze dikkerd Flo die zoals te verwacht op dieet moest want mevrouw weegt net iets over de 5 kilogram. Bart wil het namelijk niet geloven dat ze te zwaar is en geeft haar altijd eten. Ook als ik haar al eten had gegeven. Dat schrokt de wittekop dan gelijk op dus daar kon ik dan niks meer tegen beginnen. Maar nu heeft Bart het licht gezien en gaat Flo op dieet. Om te vermijden dat ze ook de portie van de kleine Fee op gaat eten worden de dames op verschillende verdiepen gezet en tegelijk eten gegeven en dan in de gaten gehouden. Tot hiertoe gaat dat goed.

Ook het feit dat ze super overeen komen en lekker met elkaar spelen en achter elkaar gaan jagen helpt.

Verder was Flo overigens wel gezond.

Fee die gaat overigens maandag 12 april ook onder het mes voor haar sterillisatie.

Roefel mag in de tweede week van de paasvakantie dan weer voor zijn prikjes. Dan zijn het konijnendagen bij onze dierenarts.

Voor dit consult was ik 46 euro kwijt. Ik heb ook nog een ontworming voor Fee gehad. Flo was nog maar net gedaan dus dat moest niet.

Na de sterillisatie mag ik ook weer beginnen met ze terug elke maand te ontvlooien als voorbereiding op opnieuw naar buiten gaan.

Verder doen ze het dus goed. Enkel nog één spijtig nieuwtje. Fee is een bijtertje! Ze blijkt heel graag aan electriciteitskabels te bijten. Iets wat onze Flo nooit gedaan heeft. Zo heeft ze de oplader van Bart zijn gsm doorgebeten. Gelukkig zat deze in het stopcontact maar stond het stopcontact af dus kon er niks gebeuren. Ze heeft ook geen stukjes in geslikt maar we zullen dit wel sterk in de gaten moeten houden.

In het nieuwe huis zal dit een stuk makkelijker zijn want daar zijn beneden zowieso alle kabels in de muren weggewerkt en daar zullen de katten niet meer boven komen.

Ziezo dat was het weer.

Geniet van de foto's die het bewijs zijn dat ze zo goed als alles samen doen!

Samen op bed

img1016d.jpg

Samen door het raam kijken

img1014z.jpg

Samen bij baasje voor TV (Fee zie je minder goed)

img1017l.jpg

Ik deel zelfs mijn eten - samen Fee's eten opeten (stoute Flo) haha

img1010oc.jpg

Maar knuffelen doen we liever elk apart :) Jaja we zijn echte meisjes en worden nog jaloers op elkaar :) Vooral voor de aandacht van jongens :) Hier zie je Fee op haar favoriete slaapplek. Bij Bart tijdens het gamen!

img1011z.jpg

Ziezo dat was het! Sorry het draaien van de foto's gaat nog altijd niet :) Feel free to do it for me :)

Groetjes Cynne, Bart, Fee, Flo en Roefel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aaaaah de laatste foto:love: dit bewijst hoe goed ze zit.daar ben ik heeel erg blij om:bounce::bounce: .de rest van de fotos zijn ook erg mooi.inderdaad,ze bijt aan kabels.ben ik HELEMAAL vergeten,foei fee!ik hoop dat fee wel mooi slank blijft en dat bart er zich aan houd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou het kabelbijten valt op zich best mee zo blijkt. Enkel de dunne kabeltjes zijn lekker en die zijn dus weggestopt en we houden haar goed in de gaten. Ook Bart die heeft de boodschap begrepen. De dames zijn op strikte voedingsschema's gezet :)

Ik ben nog steeds druk in de weer met msn en de webcam Lia. Hij doet het nog steeds niet in de die combinatie echt gek. Maar als je op msn bent dan probeer ik op Bart zijn computer voor nog een keer een filmsessie :) En natuurlijk probeer ik zo vaak mogelijk nog fototjes maar de meiden vinden het hartstikke gezellig met elkaar :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Erg leuk om te horen.inderdaad dunne kabels,als ze myn kabel van de gsm hoog ziet zitten loerde ze erop .ik ben minder vaak achter de pc maar als ik er ben zie ik je miss wel op msn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey allemaal.

Het is hier zooooo druk dus sorry sorry voor het weinige teken van leven. De dames zijn nog allebei tip top hoor. Als het hier weer wat kalmer is hoor je weer wat van me.

Wat staar er op de agenda.

Op school een Eastershow dus het is de drukste tijd van het jaar weer want dat paaskonijn komt ook nog langs.

Overigens hier voor de poezen ook nog Fee die onder het mes gaat voor der sterrilisatie dus dat is ook allemaal spannend maar daar komen nog wel foto's van hoor.

Ik vertrek ook de eerste week van de paasvakantie naar Oostenrijk dus zit Bart gelijk een week alleen met de meisjes. Eens kijken hoe dat gaat.

Nou Als ik terug ben hoor je en zie je het allemaal want daarvoor zal ik geen tijd hebben om iets te posten laat staan te ademen maar dit dus even tussendoor :)

Liefs!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe maar rustig aan hoor ;)

Zolang er maar niks gebeurd toch?? als we niks horen gaat het prima.

Als ik haar foto's zie heb ik geen gevoel van gemis.Dus dat betekend dat het super goed zit voor haar en mij. Het heeft ons beide goed gedaan.

Ik heb ook mijn rust gevonden.

Heel veel sterkte met het sterilisatie en fijne vakantie als het een vakantie is natuurlijk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites