Spring naar bijdragen
Cynne

Hey, kennen jullie me nog?!

Recommended Posts

Cynne. ik heb mijn vriendin gesproken die ook een kat later bij nam.

Ze zei: als je ze apart houd kan de spanning juist meer op lopen.

Het is beter om beide los te laten lopen en laten gaa, gaat het uit naar ECHT vechten dan spring je er tussen maar tikken geven, blazen moet je ;aten gaan.

Zo heeft zij het ook gedaan en het gaat nu superrr.

Maar je moet er wel bij blijven(thuis dan)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als we thuis zijn lopen ze constant los. Twas enkel voor het eerste uurtje dat ze dus op haar kamertje was met de deur toe in het begin en nadien met de deur open en voor de eerste nacht heeft ze op het kamertje geslapen omdat het te zielig was dat ze bij ons in bed wilde maar niet mocht van Flo. Ook omdat ik mijn nachtrust nodig heb. Er is namelijk bij mij een hele zware vorm van migraine met clusterhoofdpijnen geconstateerd deze vakantie en die clusterhoofdpijnen kunnen lichte epilepsie met zich meebrengen. Ik neem daar nu medicijnen voor maar omdat ik hier nog aan aan het wennen ben moet ik goed slapen. Omdat ik vandaag ook de eerste schooldag na de vakantie had moest ik zelf dus ook een goede nachtrust hebben. Vandaar dat om half één besloten werd de grollende en miauwende wittekop haar bek te doen houden en onze lieve kleine duts Fee dan maar in een zacht fliesje in een mandje in de kleine kamer te slapen te leggen. Dat vond ze niet zo erg want ze is lekker blijven liggen. Bart is om half zeven alweer opgestaan en dan mocht kleine Fee die nog gewoon in het mandje lag te slapen toen Bart binnenkwam, gezellig mee de badkamer in enzo want Flo lag nog te slapen. Toen we moesten werken hebben we beide dames met eigen startplaats achtergelaten. Zwart boven, wit beneden. En toen ik thuiskwam dan waren ze nog net zo. Zwart zit meestal boven en wit beneden. Wit haar kattenbak staat ook beneden terwijl die van zwart boven is. Zwart lijkt nog niet echt door te hebben dat er beneden nog een hele wereld is. Ze heeft van het hele huis al drie kamer onder de knie. De kleine kamer = startbasis, dan de overloop met bureaus en dan de badkamer. Onze slaapkamer is ze nog onzeker over want dat is overdag veilig maar 's avonds is dat vijandig gebied :)

Ze laat zich in elk geval niet echt doen maar ze is lief naar Flo. Fee heeft niet meer geblazen of een dikke staart opgezet. Ze zit eigenlijk zo maar met grote ogen te kijken van zeg wat zit jij van je oren te maken maar laat haar niet wegjagen. Fee vind het eigenlijk gewoon leuk om de hele tijd knorrend achter ons aan te huppelen. Want jeetje die kan luid spinnen zeg!

Vannacht gaan we weer proberen alles gewoon open te laten. Flo moet haar groot ego maar opzij zetten :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat fijn dat Fee nu een leuk baasje heeft!

Je kunt inderdaad wel het beste ze gewoon bij elkaar laten en alles open laten staan, als je ze elke keer weer uit elkaar haalt(wat vanacht dus niet anders kon, dat is ook niet erg, maar je kunt het beter niet doen) komt er meer spanning en Fee zou zich beter kunnen gaan voelen dan Flo omdat die ene kamer ook echt háár kamer word..:)

Veel plezier met Fee!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo de hele avond is het goed gegaan. Deze nacht blijft alles open hoor. De twee dames zitten in dezelfde kamer. Wittekop probeert Zwarte wel te intimideren maar goed. Ik lig er niet van wakker :). Het blijft overigens maar bij geblaas en gebrom maar er is nog geen slaan bij te pas gekomen dus ik zie ze in de toekomst nog lekker tegen mekaar aan gaan liggen hoor.

Nu ga ik lekker slapen. Morgen nog eens een paar fototjes maken want daar heb ik eigenlijk nog geen tijd voor gehad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag nog geen fototjes, heb net nog eentje kunnen nemen maar dat komt er dan morgen op met andere maar Lia heeft wel eventjes een webcammomentje kunnen hebben. Ik hoop ook de webcam op mijn pc weer aan de praat te krijgen want mijn webcam wilde enkel werken op de mijn msn aangemeld op bart zijn pc en niet op mijn of bart zijn msn op mijn pc :( (kunnen we nog volgen).

Mits Bart een fervent gamer is (lees: een stomme computernerd hihi :P) mocht ik niet te lang met de webcam spelen want hij zat midden met zijn guild van WoW (world of warcraft voor de leken onder ons) in een battle of war. En jawel als ik dan ertussen kom dan sterft hij niet alleen in game maar ook een beetje in het echt en als ze winnen mag ik ook heel de avond aanhoren dat hij de redder van de wereld is... gelukkig heb ik weer een dame bij in huis om me te steunen in deze harde tijden :) haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja het gaat best goed hoor. Fee lijkt nog een beetje krols te zijn en is nog een klein beetje zenuwachtig wat betreft geluiden. Ze snapt nog niet helemaal waar die monstergeluiden van Wow van vandaan komen en ze snapt ook nog niet helemaal dat Roefel er constant is en ook lawaai maakt. Ze merkt hem zo eens af en toe op maar dan lijkt het alsof ze weer vergeten is dat hij er ook was. Overigens is ze niet zo heel tuk op Roefel. Ze kijkt wel zo is maar dan zie ja haar zo denken van jeetje die is wel heel groot. Roefel is namelijk een flink konijn en wat groter dan Fee zelf nog oren bijgerekend en ja Fee weet zo nog niet goed wat ze met hem moet. Zijn hok staat ook op een plek die niet echt door haar wordt opgemerkt (nog niet :P ).

Maar tussen de dames gaat het goed. Fee heeft beneden ontdekt en alle kamers boven durft ze alleen betreden. Enkel naar beneden gaan doet ze niet zonder ons, maar dat komt.

Daarnet zat Fee bij mij op de zetel en Flo kwam kijken. Flo zat echt neus tegen neus met haar en er was geen geblaas. Fee vond dat wel gezellig met als resultaat dat ze nadien niet beter gevonden had dan Flo heel de tijd te achtervolgen haar spelletje van de afgelopen dagen :)

Er klinkt nog af en toe een verloren geblaas maar Fee zoekt Flo vaak op en Flo kan niet ontkennen dat ze ook heel nieuwsgierig is. Beide dames stoten ons als baasjes niet af en reageren niet jaloers maar wel nieuwsgierig als de ander op de bank wordt geaaid. Ik zie het best goedkomen. Er is nog geen enkele keer echt uitgevallen naar elkaar of geslaan. Echt enkel eens blazen en van Flo haar kant zo het gebrom meer echt niet. Het gaat als je het mij vraagt echt super.

Vandaag waren ze ook helemaal zonder toezicht de hele dag volledig vrij en toen ik thuiskwam van mijn werk lagen er nergens plukken en lag Flo lekker relax onder ons dekbad te slapen (mag niet maar goed :P) en zat Fee onder ons bed dus nog geen halve meter van Flo weg te slapen. Ze waren allebei vrij relax. En toen had Bart de stofzuiger aangezet en stak Flo ergens achter de Tv beneden en Fee onder het kastje in de badkamer :) haha

bewerkt door Cynne

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er staat er hier eentje nog goed krols hoor :) haha Wat een lawaai kan ze maken dan. Precies een dino! Om gek van te worden. En maar ronddansen met die kont in de lucht.

Hier een paar fototjes.

rusten op de trap

iphone693.jpg

Slapen bij de klaspop Jules! (de mede kleuterjuffen onder ons kennen die misschien wel) Deze pop is voor de kleuters van mijn klas net als een echte kleuter. Hij gaat ook elk weekend met een andere kleuter naar huis en in de vakantie blijft hij bij mij.

iphone682.jpg

Confrontatie aan de kattenbak, vrij vriendelijk eigenlijk :)

De dames hebben ook een nieuw spelletje. Onder en boven bed mekaars poten vangen.

iphone689.jpg

Bij mijn nieuwe bazinnetje. Maar wow wie komt daar opeens de trap op geslopen (Flo) ! Ik vertrouw het niet helemaal en schrok!

iphone679.jpg

Roefel stampt vanuit zijn slaaphok. Waar komt dat vandaan?! Was dat baasje die van de trap komt die dat geluid maakte? Ik voel me best goed maar ik ben veel geluiden niet gewend. De stofzuiger en de dweil ken ik niet. Maar een toilet daar schrik ik niet van hoor!

iphone691.jpg

Ik sta krols en probeer het baasje te verleiden :) Zou hij even poepje willen krabben!

Ik klink ook als een dino :) hihi Miraaauwww!

iphone696.jpg

Ziezo dat was het weer voor vandaag. Volgende keer weer meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Erg leuke foto's vooral de 1 na laatste foto.

Wat ik al zei: het komt allemaal wel goed.

Stofzuiger was ze al v.a. dag 1 al bang voor.

Dweilen gebruik ik de zelfde stok als de zwiffer en daar ging ze gerust achter na.

Maar met zwifferen vond ze het leuk om achter de hooi te gaan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb dit topic niet gevolgd, maar ik denk wel dat die twee katten wel aan elkaar kunnen wennen. Wij hebben ook katten, maar toen we Mara erbij haalde omdat onze andere kat Pluisje aan de zwerf ging vanwege het overlijden van onze kat Pukkie was dat eerst ook oorlog. Ik weet die eerste ontmoeting nog precies. Pluis schrok zo dat ze het arme hummeltje zowat de halve kamer door sloeg. :P Maar nu hebben ze elkaar wel geaccepteerd in zoverre dat Mara de baas is maar dat Pluisje haar nog wel als ze dat wil van de vensterbank kan jagen. Voorderest is Mara echt wel de baas geworden. :P

Wat trouwens een enorm leuke foto's! :D

Ze lijkt een beetje op onze Mara. Alleen deze is zwart, toch?

bewerkt door Knuffeltje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het ziet er naar uit dat de klus geklaard is !

Ze kijken nu wel ff raar omdat ze ff onhandig op de foto moesten maar omdat ze dus van zodra ze de camera zien een beetje te wild en speels gaan doen krijgen we ze maar niet leuk op de foto.

De dames vinden het super om achter elkaar te rennen, bij elkaar op bed te liggen (nog niet echt op elkaar maar toch samen) en ook om neuze neuze te doen.

25138_328452575255_717545255_3389228_4641839_n.jpg

Geen geblaas en gegrol meer (behalve dan het krols gedoe van Feetje :P ) !

Ik vind het wel knap. Op zo'n korte tijd en zonder slaan of uitvallen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites