Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Cynne

Hey, kennen jullie me nog?!

Recommended Posts

Hallo iedereen en vooral hallo lieve Lia.

Ik heette Dunya en ik woonde bij Lia in Nederland.

Nu heet ik Fee en woon ik bij Cynne en Bart in België!

Vandaag kwam ik na een lange reis aan. De reis heen duurde voor mijn nieuwe baasjes wel bijna vier uur! Gelukkig was de rit terug in twee uur al voorbij. Ik heb er niet veel van gemerkt. Ik lag lekker in het reisbakje bij Cynne op schoot. Eerst was ik een beetje in de war en liet ik van me horen. Maar al snel kwamen er twee handjes en aapje (die ik al van bij Lia thuis had) het bakje in en toen ik ging liggen op aapje, dan begonnen die handjes me zo lekker achter de oren te kroelen, zodat ik de hele rit geslapen heb.

Voor ik het wist waren we in België. Antwerpen!

Ik werd gelijk naar mijn kamertje gebracht waar ik een eigen toiletje kreeg, eten en drinken en mijn vertrouwde speeltjes van bij Lia.

Ik begon gelijk te spinnen en te ontdekken en genoot vollop van de aandacht van mijn nieuwe baasjes.

Toen de deur openging keek ik opeens oog in oog met een veel grotere dikke witte poes. Dat moest mijn vriendinnetje Flo zijn. We wisten even niet goed wat we moesten doen allebei. Ik blies dan maar even en Flo en ik kregen een dikke staart. Toen ging de deur weer dicht.

Nu zit ik hier ff in mijn kamertje en bekom ik van alles. Ik heb gehoord dat ik woensdag al bij de dierenarts wordt verwacht en dat ik morgen eens in de andere kamers mag als de witte poes (Flo) in mijn kamertje mag kijken :)

Tot snel!

Ps: Hier wat foto's van mij op mijn reis in het mandje en tijdens de eerste ontdekking.

afbeelding010o.jpgin het bakje in de auto net wakker

afbeelding019g.jpg

eventjes drinken (sorry de foto wil niet draaien)

afbeelding001.jpg

op de wc :)

afbeelding018.jpgspelen!!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

in huisje gezocht voor mijn half jaar oude poes werd ze aangeboden maar het was meer dan enkel voor haar gedrag met konijnen. Wees gerust. Het vorige baasje heeft een moeilijke maar juiste beslissing gemaakt met alle reden en met het beste voor het diertje op de eerste plaats.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja dat bedoel ik ook, dan is het het katje dat ik bedoelde.

Wat fijn dat er zo snel een huis is gevonden!

Hopelijk is en blijft het de beste beslissing voor iedereen!!!!

Lief dat je ons allemala hier ook nog op d ehoogte houd!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat fyn dat het goed is gegaan.toen jullie weg waren pikte ik een traantje maar het is goed zo.het komt denk ik welgoed.was leuk je te ontmoeten.en bedankt. Voor de lekkerny ;) geef dunya maar een hele dikke knuffel.de foto's komen nog. Love you dunya

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou zo was het ook ff geen zicht. Een poes aan de ene kant, andere poes aan de andere kant en maar krabben aan de deur. Conclusie: huis is groot genoeg om elkaar te ontlopen dus ene poes beneden startplaats, andere poes boven startplaats en deuren open.

Gevolg. Fee is vrij dapper. Ze verkent de overloop en durft al vanuit haar kamertje via de overloop naar de badkamer en een stukje (halfweg) de trap af naar beneden. Daar blijft ze zitten en kijkt ze naar Flo. Gewoon kijken. Niks dikke staart, niks blazen.

Flo die zit beneden op het stenen trapje naar het balkon en kijkt recht naar Fee. Geen dikke staart maar je ziet dat ze zoiets heeft van wat doet die hier. Het lijkt erop dat Fee de dappere van de twee zal zijn en misschien ooit ook de baas wordt. We besluiten het vannacht erop te wagen alles open te laten. De katten laten elkaar met rust en komt het tot een gevecht dan horen we het gelijk want wij hebben geen kamerdeur en het is een duplexloft. We vinden namelijk dat deze tactiek sneller lijkt te werken dan de tactiek met geuroverdracht en dat aan het gedrag van Fee te zien ze niet echt stress heeft. Flo heeft een beetje stress maar die was dan ook verwend en altijd queen of the mansion :) Tijd dat ze leert delen dus :) Ik hou jullie op de hoogte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De eerste nacht is overleeft maar dat is dan ook omdat we Fee in haar kamertje hebben gelaten. Ze had er alles wat ze nodig had en is daar ook ff tot rust kunnen komen. Ze wilde wel graag bij ons maar toen we ze mee in bed namen was ze te bang om te blijven liggen en Flo lag te hele tijd te grommen. Nu hebben beide dames een vrij rustige nacht achter de rug. Ik moet nu gaan werken. Fee gaat in het kamertje maar de deur blijft open. Ik kom over de middag wel eens kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Cynne: ik plaats hier een paar foto's maar als je de rest wilt hebben hoor ik het wel dan stuur ik het via pm naar je. Ik had foto's bewaard in mijn gmail maar die kan ik niet meer openen. Dus ik hoop dat de foto's van dat mapje het zelfde zijn wat ik in mijn photobucket is.

Wat fijn dat het tot nu nog goed gaat.(ik moet er wel aan wennen hoor de nieuwe naam, ik ben gewend om Dunya te zeggen en daar luisterde ze goed naar) Fee is zo wie zo van haar zelf best pittig en natuurlijk stuk jonger,ze was thuis ook altijd de baas.

Ik kwam gisteren thuis en deed de tussen deur open want Dunya wilt eruit natuurlijk, maar er was geen Dunya meer. Ik dacht dat ik ook gemauw hoorde. Maar dat is wennen hoor en lag emotioneel in bed want het was erg stil. Geen geplaag en geen gespeel van Dunya.:(

Hier zijn wat foto's

P1000580.jpgHier zag ze voor het eerst de konijnen, ze vond het maar niks.

P1000599.jpg

P1000596.jpg

P1000635.jpg

Hier namen we afscheid van een vriend

P1000634.jpg

lief slapen bij ex-baasje

13102009119.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites