Ga naar inhoud

Mijn nijntje is weggelopen!! Wat moet ik doen??

'Dreamzz,,

Aanbevolen berichten

• Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hier zijn ze in de zomer regelmatig ontsnapt ( nu weet ik waar dus nu lukt dat niet meer)mijn ervaring is dat ze gewoon in de tuin bleven en ergens een verstopplekje hadden , en dan keek ik opeens en zaten ze voor t hok om weer binnen te komen. Zou wat eten her en der zetten en voorzichtig in de gaten houden ,waarschijnlijk is ie in de buurt. Mijn oude konijn toen ik ~ 16 was liep gewoon los , overal kwam terug als hij klaar was met z'n ding doen, of als ik hem riep! Waarom zou ze weggaan als ze t goed heeft! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En, hoe is het nu?

Ik ben zo blij!!! Hij is terug!!!!!!!!!!!!!!!!! :love:

Gisteravond om 22.30 hebben mensen gebeld vanuit ong 10 km verder dat ze in de krant hebben gezien dat wij ons konijntje kwijt waren & dat hun hem hebben gevonden! Wij zijn er direct heen gereden, en het waren hele aardige mensen. Dribbeltje zat in een kooitje in de kamer, lekker verwend. De dochter van die mensen was dus met de auto bij ons in de buurt aan het rijden, totdat ze iets net voor de auto zag doorrennen. Toen is ze gestopt, uitgestapt, en heeft ze hem opgepakt (hij was drijfnat en helemaal vies). Ze heeft hem op haar schoot gezet en is ermee naar huis gereden. Pas toen ze thuis kwam, hem in bad had gedaan, en hem op had laten drogen zag ze pas dat het een konijn was. :P:rofl:

Dit gebeurde dus allemaal op dinsdag, de dag dat we erachter kwamen dat hij weg was. Al het zoeken dus voor niks geweest:s

Hij is daar een week lang verwend (hij heeft daar blijkbaar heel veel rondgelopen, sprong op de bank, ging bij ze op schoot zitten, en zat halverwege op de trap:$. Er was vloerverwarming, en hij ging steeds bij de deur liggen blijkbaar, daar was het niet zo warm:he:.

Ik ben echt blij dat deze mensen hem gevonden hebben. Ze hebben deheletijd gekeken in de krant maar niks gevonden. Toen ze ophielden met kijken, kwam de vader van die mensen erachter dat het in de krant stond:p. Ze wilden hem eigenlijk niet kwijt, want hij was zo lief:love: ze zeiden nog: ik hoop dat er geen advertentie komt in de krant :he:. Maarja. Hij is terug! Ik had dit echt niet meer verwacht.. en het had erger af kunen lopen.. Ik ga hem nu lekker verwennen en eerst hier binnen zetten, want meteen weer buiten in die kou is ook niks:party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .