Ga naar inhoud

Korte update abces Mia


busylizzzy

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ondertussen ben ik bijna 2 maanden verder met Mia en wou jullie graag een update geven. De verbinding tussen haar mond en de wond is nog steeds open, echter is er niet genoeg weefsel om het te hechten en is de DA bang dat er dan weer een abces komt door viezigheid in te sluiten. De wond is al een maand niet meer ontstoken en er begint al veel haar omheen te groeien. Omdat ik het zelf elke dag spoel zie ik niet of er vooruitgang in zit, maar de DA gaf aan dat de wond zeker kleiner was geworden.

Mw eet en keutelt als een tierelier en ik kan zien dat ze niet de pijn heeft die ze in het begin had. Er is dus besloten om het zo vanzelf te laten genezen, maar elke dag even de voedselresten verwijderen en de wond spoelen met Hexarinse.

Het gaat dus nog wel even duren, maar ze komt er wel, mijn lieve meisje. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah wat een vervelend verhaal is het toch. Gelukkig ziet de DA verbetering en is het al een maand niet meer ontstoken geweest. Hopelijk blijft het zo verbeteren. sterkte nog met je meid en geef haar maar een dikke knuffel van me.

Oh en complimenten naar jou hoor, dat je er zo veel tijd en aandacht aan besteed. Dus voor jou ook een knuffel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .