Ga naar inhoud

Wondje aan bekkie


JoBoris76

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Ik ben net tot de ontdekking gekomen dat Binky een wondje aan zijn bekkie heeft. Er zit een korstje op en het is droog maar ik vraag me af of ik al actie moet ondernemen door er iets op te smeren of het even aan moet kijken? Ik ben echt als de dood dat het een abces gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste waar ik altijd bang voor ben is syfilis, kijk dus ook even de geslachtsdelen na.

Tijdje terug waren hier ook mensen om te koppelen, had een klein wondje aan het bekje, maar werd steeds erger. Toch eerst weer weggestuurd en langs de DA laten gaan, was zeker syfilis, maar omdat ze er zo vroeg bij waren was het zo weg. Zij had ook niks bij het geslachtsdeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste waar ik altijd bang voor ben is syfilis, kijk dus ook even de geslachtsdelen na.

Tijdje terug waren hier ook mensen om te koppelen, had een klein wondje aan het bekje, maar werd steeds erger. Toch eerst weer weggestuurd en langs de DA laten gaan, was zeker syfilis, maar omdat ze er zo vroeg bij waren was het zo weg. Zij had ook niks bij het geslachtsdeel.

Ik heb het boeltje tussen zijn beentjes gecontroleerd en dat ziet er nog goed uit. Ik hou het uiteraard goed in de gaten en als ik het niet vertrouw gaan we naar de dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .