tijgertje Geplaatst: 11 februari 2007 Delen Geplaatst: 11 februari 2007 ik heb een probleempje...ik heb drie cavias dino knorretje en dinky maar nou dacht ik laatst dat dino best mager werd maar dacht kijk het nog even aan maar nou pakte ik hem net en nou is ze nog steeds zo mager...nou zat ik zo te denken tijger is alleen en een gecastreerde ram en dino is een vrouwtje en kan dus niet zo goed bij die andere de laatste tijd ze word steeds weggejaagd dus misschien kan ik ze bij elkaar zetten nou heb ik dat dus net gedaan bij tijger in zijn hokje en het gaat tot nu toe nog goed al een half uur maar wat kan ik nou het beste doen kan ik dino dan het beste bij tijger laten of niet???en zo ja hoe moet ik dat doen met voeren dan ze krijgen allebij sience maar de een vitc en de ander niet maar hoe moet ik dat dan doen..kunnen jullie mij vertellen wat jullie denken dat de beste oplossing is???? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-Lien- Geplaatst: 11 februari 2007 Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Ik heb ook mijn cavia"s bij de konijnen zitten , maar ze krijgen dan elke dag extra vit C uit mijn handen zodat ze dat zeker binnenhebben , misschien is cdat een oplossing ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rebbe Geplaatst: 12 februari 2007 Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Hoe dat zit met voeren daar heb ik geen idee van. Ik neem aan dat ze verschiillend voer nodig hebben, of is het enige verschil dat er vitamine C in het caviavoer zit? In dat geval kan je ze gewoon vitamine C uit de hand geven. Voor het koppelen...wij hebben vroeger konijnen en cavia's altijd zo bij elkaar in het hok gezet en heeft nooit problemen gegeven. Dus lekker laten zitten. Laat even weten hoe het is gegaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snuff&Floor Geplaatst: 12 februari 2007 Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Hoe dat zit met voeren daar heb ik geen idee van. Ik neem aan dat ze verschiillend voer nodig hebben, of is het enige verschil dat er vitamine C in het caviavoer zit? In dat geval kan je ze gewoon vitamine C uit de hand geven. Voor het koppelen...wij hebben vroeger konijnen en cavia's altijd zo bij elkaar in het hok gezet en heeft nooit problemen gegeven. Dus lekker laten zitten. Laat even weten hoe het is gegaan? Konijnen hebben geen vitamine C nodig in hun voer om te overleven maar cavia's wel dus als je caafjes en nijnen bij elkaar houd kun je ze het beste voer geven zonder vitamine c en dan de caafjes een tabletje vitamine c geven ik heb ook gehoord dat je dat in hun water kan oplossen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten