EssJJ Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 Ja zeker. Maar wat is dus nu de bedoeling? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 ja weet niet hoelaat we er willen zijnje kan er vanaf 9uur zijnmaar das wel vroeg. als Glenn dan komt ga ik liever wat later:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 Ik vind alles goed, (al heb ik het ook later, kan ik uitslapen) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 haha ja jij wel:rofl:hoe lang deden jullie erover om in Amersfoort te komen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 uhmm.. ik geloof 3kwartoer ofzo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 ooh, dan ben ik ook zoiets onderweg.maar denk als Glenn zou komen, denk niet dat die gaat. dan rijdt die direct door na Veenendaal, want vanaf Utrecht gaat er 1trein na jullie door;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 Weet ik!, zo zijn wij ook gekomen naar amersfoor.Denk er wel aan, uitstappen op Centraal! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 joh:he:haha die trein uit Heerlen stopt in Utrecht alleen op centraal^^je hebt ook nog overvecht ja:pmaar ik ga denk dan met de bus xD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 Ik bedoel eigenlijk in Veenendaal, je hebt nl 3 station's De klop, West en Centraal (centrum eigenlijk) Met de bus welke lijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 aha oke. met lijn 80 zegt me planner^^ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 80, waar stopt die? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 centraal..wow 1,5 uur reizen... ff kijken met de trein.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 de bus is ind lang. Die stopt overal toen wij naar wageningen gingen naar de vakschool, ook met lijn 80 dacht ik. deden we er ook een uur over, en wageningen is met de auto nog gene half uur. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 wow met de trein 1uur en 10 minj, waarvan ik er 20 moet wachten... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 1.13 :whistle2: ik keek stiekem.Dan ga je via utrecht, hmm Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 ja duh:pmoet of via Amersfoort, of via Hilversum of Utrecht. en alle 3 is een half uur reizen;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 aha! oké. dan moet je kijken wat het goedkoopste is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 ja ik kan via Hilversum dan hoef ik alleen de trein naar Veenendaal te betalen ff kijken hoor:he: via Utrecht is 16,90 heen en weer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 via Amersfoort meer dan 17,40 en via Hilversum 16,60..en alles is even lang reizen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 16,60? Wil je eerste klas trein ofzo? :surprised: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 nee, dagretour:he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 is dat zo duur? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 ja.. helaas wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 vaag. Naar amersfoort was het voor ons goedkoper. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 5 februari 2010 Delen Geplaatst: 5 februari 2010 ja, maar dat is dichter bij he, Soest is nog half uurtje ong verder:he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten