EssJJ Geplaatst: 17 januari 2010 Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Agh johh xD Blond :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 17 januari 2010 Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Voorjaarsvakantie? Wij noemen dat carnavalsvakantie! :bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 17 januari 2010 Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Hahah, maar hier vieren we geen nCarneval. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2010 Hahah, maar hier vieren we geen nCarneval. Hahaha, inderdaad. In wijk bij duurstede wel, toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 19 januari 2010 Delen Geplaatst: 19 januari 2010 Geen idee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 19 januari 2010 Delen Geplaatst: 19 januari 2010 ohoh Esther wat slecht.. schaam je!natuurlijk vieren wij carnaval:Dwat deed je dan op de basischool? en wat doe ik dan in me carnavalskleding:he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 19 januari 2010 Delen Geplaatst: 19 januari 2010 Wij deden op school niet aan carneval, Wij in veenendaal hebben ons eigen feest. Genaamd Lampegiet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 19 januari 2010 Delen Geplaatst: 19 januari 2010 wij hebben hier ook een dorpsfeest namelijk het Gilde:he:maar daarbuiten vieren we ook uitgebreid, koningedag, Carnaval en nog veel meer:he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 20 januari 2010 Delen Geplaatst: 20 januari 2010 koningenendag hier ook, en Lampegiet, dan, (zo heet het theather hier ook) En bij lampegiet mag je ook vuurwerk afsteken, en er zijn optochten en je mag verkleed naar school, en de kleuters gaan zingen in bejaarde tehuizen met lampions enzo. echt leuk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Zelfs dat ken ik niet. Voel me eigelijk wel een ontwetend kindje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 23 januari 2010 Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Maar Simoon? jij woont ook niet in 't veen. Als je wilt wetern wat het presies is moet je 't ff aan google vragen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Heb ik geen zin in haha. Ik ga maar eens weer naar buiten, denk ik. ( zucht diep ) Het leukste aan konijnen is aandacht geven, maar als je de ren schoon moet maken lukt dat niet omdat ze zo lief zijn, en dan moeten ze een knuffel hebben haha. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 23 januari 2010 Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Hahah, Succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Heb ik wel nodig ja, haha. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 23 januari 2010 Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Zelfs dat ken ik niet. Voel me eigelijk wel een ontwetend kindje. aahjoh maakt niet uit, ik kende het ook niet;) maar zo heeft ieder dorp een dorpsfeest:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 23 januari 2010 Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Presies! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 23 januari 2010 Delen Geplaatst: 23 januari 2010 weten jullie al een data?eind Februari is er vakantie hea! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 23 januari 2010 Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Weet ik.Nee geen datum nog. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 23 januari 2010 Delen Geplaatst: 23 januari 2010 hmm... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2010 weer me agenda niet.. maar roep maar wat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 23 januari 2010 Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Ja doe maar. xD mij maakt het nl niets uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2010 mij ook niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 23 januari 2010 Delen Geplaatst: 23 januari 2010 mij ook niet:pvraag het anders ff aan joycie want daar ben jij wel afhankelijk van Simoon Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 23 januari 2010 Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Presies, we wachten wel op haar xD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2010 Joyce is de hele dag er nog niet geweest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten