Ga naar inhoud

Advies gevraagd zeer en vies oog!!!


Rebbe

Aanbevolen berichten

Ik maak even een nieuw topic aan omdat ik jullie advies graag wil hebben.

Zoals jullie hebben kunnen lezen heeft Knijn gisteren een vriendin gekregen en zijn dus druk aan het koppelen. Nu kwam ik vanochtend op en heeft hij een erg vies oog. Kan niet goed kijken in het oog want hij houdt hem angstvallig dicht. Heb nu al tweekeer rondom het oog de viezigheid weggehaald met gekookt water maar zie geen verbetering. Het lijkt me stug dat het door vechten is gekomen want dat hebben ze tot op heden niet gedaan...maar weet niet wat er vannacht is gebeurd.

Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Ga morgenochtend de DA even bellen maar wil eigenlijk niet langsgaan. Heeft al erg veel stress gehad..autorit..vriendin ontmoeten en nu natuurlijk aan elkaar wennen. Tevens zal hij dan weer een andere lucht naar huis meebrengen en kunnen we opnieuw beginnen.

Heeft iemand ideeen over wat het zou kunnen zijn en wat ik zou kunnen vragen bij de DA. Weet iemand een zalf die ik zou kunnen vragen? Wil even jullie mening hierover weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar dat is nou net wat ik in deze situatie wil voorkomen. Ben eigenlijk op zoek naar een middel wat ik kan gaan gebruiken zonder dat ik naar de DA moet. Dat wordt namelijk nogal een strijd door alle stress die hij al heeft gehad.

Inderdaad een zalf tegen een ontsteking kan niet kwaad en ook noodzakelijk lijkt me gezien de viezigheid. Kan ik daarna altijd nog naar de DA mocht het niet verbeteren.

Normaal gesproken ga ik zelf niet aandokteren hoor, begrijp me goed maar de timing is nu niet ideaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je even goed lezen naar mijn beweegredenen. Niet omdat het MIJ niet uitkomt...Je moest eens weten wat ik voor mijn dieren over heb...

We schijnen elkaar niet te begrijpen qua communicatie maar begin een beetje geirriteerd te raken van je insinuerende beschuldigende reacties..

Vraag dan eerst even het hoe en waarom als je het niet begrijpt...en grijp niet gelijk naar dat wijzende vingertje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rebbe ...

Bel anders ff met je da en leg het ff voor ... ik heb ook wel eens ontstoken oogjes gehad en gelukkig kan ik goed overleggen met de da over de telefoon ... hij snapt heel goed dat stress niet goed is ...

misschien kan hij je een zalfje geven en als het dan over een weekje ofzo nog niet beter is kan je altijd nog ff langs gaan ...

succes ermee ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep dat was inderdaad mijn bedoeling maar ondertussen is het een en ander weer veranderd.

Heb gisterochtend, middag en avond haar oog schoongemaakt met afgekoeld gekookt water en einde van de avond had hij zijn oog weer open.

Ook vanochtend lijkt hij er geen last van te hebben. Zit nog wel wat viezigheid in maar maak het straks weer schoon.

Ik kijk het dus even aan. Ben vandaag sowieso thuis en ik werk dicht bij huis en ga tussendemiddag altijd naar huis. Dus mocht het nodig zijn ben ik zo even langs de DA gereden en snel thuis om te behandelen.

Als het zo ook over kan gaan dan liever zo als dat ik er iets in moet smeren !

Ik houd jullie op de hoogte en de middeltjes zijn wel alvast opgeschreven voor mocht het nodig zijn. Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje rommel uit het oog hebben ze allemaal wel eens (kan door heel veel dingen veroorzaakt worden bijv strootje in het oog), ik zou altijd even wachten voordat je naar de DA rent om allerlei cremetjes te halen en gewoon met afgekoelt gekookt water rondom oog schoonmaken. Kijk het een weekje aan en als het minder wordt prima maar wordt het in de loop van de week erger dan even naar de DA. Als ze vlekken in het oog heeft dan wel eerder naar de DA gaan, verder vind ik dat je prima gehandeld hebt Rebbe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .