Ga naar inhoud

konijn aaien wat vind hij fijn?


plukkie

Aanbevolen berichten

Je geeft al antwoord op je eigen vraag !

oke, pluk begint altijd aan mijn hand te likken als ik zijn wangetjes aai!

Dan doe je het dus goed, hij vindt het fijn !

cutecolorsbunjump.gif

Die van ons vinden het aaien bovenop de neus, dus tussen de ogen, heerlijk.

De grote konijnen houden wat meer van het ruigere werk om onder de indruk te raken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij vinden ze ook achter de oren, over de oren en tussen de oogjes heel fijn! Wesley kan ze trouwens overal aaien ook op de buik en onder de kin, dit vinden ze ook fijn???? Hoe hij dit voor elkaar krijgt snap ik niet, ik krijg altijd een knauw! (zou hij misschien stiekem naar de konijnenfluisteraar zijn geweest :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn donkerbruin nijntje die ik in nov heb gehaald, vindt aaien heel erg lekker, ik kan haar wel uren zitten aaien, vindt zij helemaal niet erg. Ik aai haar over haar hoofdje, oren, tussen de oren, tussen de ogen, van het neusje tot over de oren, en en gisteren heb ik haar lekker over de rug gekroeld, dat vond zij volgens mij ook erg lekker. En toen ik over haar rug aaide, verhaarde ze ,want ik had allemaal plukjes haar aan mijn hand zitten. Als ik haar aai, dan gaat ze er lekker voor liggen, meestal met haar hoofdje helemaal naar beneden en haar achterste omhoog, en dan zie ik haar echt genieten. SOms knarst ze ook van geluk. Als ik stop geeft zij mij kusjes en dan duwt ze met haar neusje tegen mijn hand of vinger en die belanden dan op haar hoofdje, alsof ze willen zeggen: verder met aaien, nu. Of ze gaat dan onder mijn hand zitten met haar hoofdje, dat betekent hetzelfde. En ze vindt het heerlijk als ik met 1 vinger over haar hoofdje aai, en dan krijg ik meestal ook kusjes. Maar ik krijg ook kusjes van haar als ik haar niet aai.

En als ze in de kooi zit met het deurtje en ik loop langs dan komt ze met haar hoofdje naar buiten om te zeggen van: hallo vrouwtje, ik wil weer een aaitje!! Zo lief is ze, ik moet nog steeds fotos van haar posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En mijn andere 2 nijntjes (voor diegenen die het niet weten, ik heb 3 nijntjes) vinden aaien ook heerlijk. De zwarte wilde eerst nooit geaaid worden omdat zij best bang is en als ik haar wilde aaien zij snel wegliep. Maar de laatste tijd aai ik haar en ze blijft zitten. Ik aai dan met 1 vinger over haar hoofdje en dat vindt ze lekker. DE lichtbruine vond aaien altijd al lekker, maar als ik haar wilde aaien liep ze meestal na 2 aaitjes weer weg.Meestal kwam zij dan naar mij toe als ze lekker geaaid wilde worden. DAn ploft ze bijv. neer op haar zij, en dan praat ik tegen haar en aai haar over haar hoofdje en oren, en dat vindt ze lekker, want ze knarst dan altijd van genot!! En de laatste tijd als ik haar wil aaien, blijft ze lekker zitten. Ik aai haar met mij hele hand over haar hoofdje en oren, maar de laatste tijd aai ik haar ook met 1 vinger over haar hoofdje, en zij denkt dat ik haar kusjes geef, want ik krijg kusjes van haar, wat ik normaal nooit kreeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .