Ga naar inhoud

mijn konijn heeft haar rug gebroken wat moet ik doen?


Janine

Aanbevolen berichten

heel veel sterkte met dit verlies.... ik kan me voorstellen dat het echt een zware klap voor je moet zijn, ik ben er zelf niet goed van als ik je verhaal lees...

goeie moed...

PS: blijf maar actief posten op het forum, dan vind je vast tips over de omgang met je andere konijnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het onvermijdelijke heb je uiteindelijk niet uitgesteld.

Moedig dat je gegaan bent..Het onnodig lijden ten einde gebracht..

Verdrietig joh...Vooral ook voor je kinderen die toch op een nare manier met de dierendood te maken krijgen, terwijl je ze juist al het verdriet wil besparen.

Dat met die tekeningen heb je goed gedaan...Hun de ruimte geven om ook een plekje voor het verdriet te creeëren.

Voor jezelf:

Voel je niet schuldig...Als je dit had kunnen voorzien, had je het anders gedaan..Soms kom je gewoon voor onverwachte dingen te staan..

Dat dit zou gebeuren weet je niet van te voren...

Je hebt het konijn in ieder geval nu rust gegeven..Je had geen keus.

Sterkte !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte, je hebt het beste gedaan voor je beestje. Het was gewoon een verschrikkelijk ongeluk, dit kan in principe iedereen gebeuren. Ik ben dr ook altijd bang voor als mijn konijnen tegenspartelen, ik laat ze dan altijd meteen los. Maar ik wens je heel veel sterkte en rust zacht lieve Lady!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 jaren later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .