Ga naar inhoud

Middenooronsteking...


Clover

Aanbevolen berichten

Dan is uitgedroogd oud brood zeker een aanrader

Maar niet teveel tegelijk en ik zou het in combinatie geven met wat anders wat ze gewend zijn.

Ik heb Spat elke dag een partje appel en om de dag een stukje brood gegeven. En natuurlijk haar gewone eten. En ze is netjes wat aangekomen. Was ik wel bllij mee. nu bouw ik het weer af, anders groeit ze te snel.

Mijn vorige konijn (toen ik nog maar een meisje was) gaf ik dagelijks een halve boterham (gedroogd) en die is er oud mee geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat zoek ik ook...dikmakers...

Eh...? Brood maakt niet alleen dik, het verstoort dus de darmflora!

Zaza waarom zoek je een dikmaker? En mag ik je op voorhand gedroogde alfalfa aanraden ipv brood? Ik weet dus niet wat er is maar een te slank konijn dat kan van alles zijn. Trage darmwerking, parasieten, suikerziekte, leeftijd en nog wel meer rare dingen.. Hoe is de eetlust? Heb je enig idee wat er aan scheelt? Wortel is ook een dikmaker trouwens, beter dan brood. Maar wat je ook doet, variëer het menu langzaamaan anders heb je kans op gas.

Groetjes,

Lies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dus niet wat er is maar een te slank konijn dat kan van alles zijn. Trage darmwerking, parasieten, suikerziekte, leeftijd en nog wel meer rare dingen.. Hoe is de eetlust? Heb je enig idee wat er aan scheelt? Wortel is ook een dikmaker trouwens, beter dan brood. Maar wat je ook doet, variëer het menu langzaamaan anders heb je kans op gas.

http://www.bunnybunch.nl/community/showthread.php?p=67797#post67797

We zijn erg zorgvuldig in wat een konijn krijgt...vandaar dus ook die vraag over het brood aan Clover...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .