Lieke175 Geplaatst: 15 januari 2010 Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Waar? Dierenpark Amersfoort - Verzamelpunt bij de stenen voor het parkWanneer? 16 januari 2010, om 12.00 u.Wie? - Daniëlle- Daphne (Daffbunny) en moeder- Esther (EssJJ)- Femke (FemkeS)- Glenn (Buddy&glenn)- Iris (Dollie)- Iris (raylaatje)- Janny (Gnarfje)- Jasmijn (Jsmn)- Jasmijn (Jasmijn86)- Jeroen (Badeend)- Jeroen (Wortel76)- José (Mutsie)- Joyce (Joycie86)- Lianne- Lieke (Lieke175)- Linsey (Linsjuh)- Loes (Loesah)- Loes (zwarte panter)- Marc (L&L)- Melissa (Melizzy)- Mindy ( Flitzer)- Mireille- Myrthe (Plumeau)- Petra (Petradhd)- Sef (Saf)- Sharon (Sharon(L)rabbits)- Sil (Layds)- Suzanne (suzimoo)- Yvonne en Amber Totaal tot nu toe: 30 Het vorige topic werd een beetje onoverzichtelijk, vandaar een nieuwe.Mocht je ook mee willen, juist niet meer mee, in het "onder voorbehoud-lijstje" of juist in het "ik ga zeker mee-lijstje" willen, stuur me dan even een pb'tje. Dan laat ik dit topic dicht, weet ik zeker dat het niet volgepost wordt. :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2010 Op verzoek een schopje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten