Rebbe Geplaatst: 5 februari 2007 Delen Geplaatst: 5 februari 2007 We gaan zaterdag met Knijn een vriendin uitzoeken en we hebben al een voedster gereserveerd. We hebben natuurlijk geen idee of meneer de dame aantrekkelijk genoeg vindt maar wij zijn al wel verkocht Ze heet Lotje. Lotje is in het begin wel wat agressief geweest maar puur uit angst. Ze hebben haar in de opvang al veel aandacht gegeven en ze komt nu al naar het deurtje om een aai op te halen. Ze willen haar alleen nog niet bij kinderen plaatsen omdat ze nog wat onzeker is. Vanaf het momen dat ik haar foto's zag was ik verkocht en ik weet zeker dat het met geduld en veel liefde helemaal goed kan komen. Ze is dus gereserveerd voor ons en nu maar hopen dat het zaterdag klikt.. Willen jullie ook even naar haar kijken ga dan naar www.opvangkonijnenberg.nl naar baasje gezocht en dan is het Lotje!! Enne niet allemaal reageren..ik heb de eerste optie !!! :bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joke Geplaatst: 5 februari 2007 Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Oooooh wat een ontzettend lekker ding!!!Ik ga hier heel hard duimen dat het klikt tussen die twee! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 5 februari 2007 Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Het zal vast wel lukken hoor .En plaats natuurlijk foto's straks als de koppeling gelukt is.succes met lotje en knijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rebbe Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Ik neem de camera mee naar de opvang dus jullie kunnen alles gaan meebeleven :baby: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-Lien- Geplaatst: 5 februari 2007 Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Het is een echt lievertje Veel plezier ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De Wit Geplaatst: 5 februari 2007 Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Wat een schatje is Lotje!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
esmee Geplaatst: 5 februari 2007 Delen Geplaatst: 5 februari 2007 jaaa ze is super. en sowieso, wat zijn er eigenlijk veel superleuke nijnen nog op zoek naar een huisje he. maakt me altijd een beetje triest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MizzFizz Geplaatst: 5 februari 2007 Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Wat een leuke nijnen zitten daar zeg, en Lotje is ook een schatje, hoop dat de koppeling lukt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 6 februari 2007 Delen Geplaatst: 6 februari 2007 wat een schatje is dat zeg, en een mooie nijnenmeid!! maar daar zitten alleen maar mooie en schattige nijnen, hopelijk vinden zij ook heel erg snel een heel goed tehuis!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chacha Geplaatst: 7 februari 2007 Delen Geplaatst: 7 februari 2007 mooie nijn!succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rebbe Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 Ben de dagen op de kalender aan het afkruisen Vertel Knijn ook iedere avond hoeveel nachten hij nog alleen moet doorbrengen en dat ik een blonde stoot voor hem apart heb laten zetten. Nu hoop ik niet dat hij op mij lijkt....ik viel altijd op de jongens die mijn moeder niet zou uitzoeken :blink: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje Geplaatst: 7 februari 2007 Delen Geplaatst: 7 februari 2007 hahahaha dat zal vast wel niet knijn vind haar vast helemaal geweldig... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rebbe Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 Nou jongens nog 1 nachtje slapen!!!! morgenochtend eerst even snel boodschappen halen en dan in de auto om Lotje in levende lijve te gaan ontmoeten. Kan niet wachten!! Camera staat klaar dus ik zal morgen verslag uitbrengen. En ja inderdaad ze hebben daar hele mooie konijnen en volgens mij is het een supergoede opvang. Morgen weet ik het en zal ik jullie alles vertellen.. Ben 31 maar als een kind zo blij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-Lien- Geplaatst: 9 februari 2007 Delen Geplaatst: 9 februari 2007 hahahet kind in je komt naar boven Ik ben erg benieuwd naar een verslagje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snuff&Floor Geplaatst: 9 februari 2007 Delen Geplaatst: 9 februari 2007 Veel succes morgen!! en vertel even hoe het gegaan is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chacha Geplaatst: 9 februari 2007 Delen Geplaatst: 9 februari 2007 succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rebbe Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Nou even een kort verslag want heb weinig tijd...zit er de hele tijd met mijn neus bovenop..!! Maar het koppelen in de opvang ging perfect. Ze ging elkaar berijden en zaten al gelijk lekker tegen elkaar aan. Perfect koppel... Eenmaal thuis was de situatie iets anders. We hebben geen ruzie hoor maar ze lopen constant achter elkaar aan tot ze moe en uitgeteld neerploffen om na ongeveer twee minuten pauze weer te gaan rennen. Ze zitten boven in een ren want het hok is nog niet helemaal klaar In de ren staat een open kooi en daar zijn ze dus constant omheen aan het rennen. Je wordt er moe van als je er naar kijkt :blink: Wel zoeken ze elkaar ook op dus ik denk dat het een kwestie van tijd is. Vanochtend zat wel het oog van Knijn dicht. Moet vannacht gebeurd zijn maar durf eigenlijk wel met stelligheid te beweren dat ze niet hebben gevochten want dat hebben we geen enkele keer gezien. Heb het met wat gekookt water schoongemaakt en doe dat vanavond weer. Even aankijken.. Met Lotje d'r gedrag gaat het eigenlijk heel goed. Ze is wel wat angstig maar zie nu al dat je met geduld een heel eind komt. Ik kan er al helemaal aaien en dan zit ze lekker ontspannen te genieten. Wel gromt ze naar je maar heb het idee dat dit een gewoonte is geworden want bijten doet ze niet ook al ga je haar aaien terwijl ze naar je gromt. Het gaat wel goedkomen met deze meid en al helemaal als ze in de gaten krijgt dat ze een thuis heeft gevonden Ik zal snel wat foto's plaatsen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rebbe Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Ik ben jullie nu allemaal zwaar aan het verwaarlozen maar ga snel al jullie berichten bijlezen hoor!!! Ben druk bezig een famillie te creeeren :bounce: zware klus !! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chacha Geplaatst: 11 februari 2007 Delen Geplaatst: 11 februari 2007 ah,fijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-Lien- Geplaatst: 11 februari 2007 Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Super dat het goed gaat !Ja , je verwaarloost ons :(:(Zie maar dat je snel terug bent met leuke foto's !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten