EssJJ Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Ik zit ook te twijfelen, maar ik vind als het niet door gaat heel erg jammer.. Ik wou het zo graag! En het is helemaal verpest... Ja presies, maar ook gewoon omdat er nu en helehoop zeggen dat ze niet meegaan. want hij gaat al niet mee, dus dan zal Daphne ook wel niet meegaan, en zal Janny ook wel zoiets hebben denk ik.. dus ja.. leuk. @ Jasmijn, Ja dat is ook niet erg toch.. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Simoon, mij gedachtes zeggen dat ook maar tegen dit soort dingen kan ik gewoon niet tegen omdat ik er nou net zin in had en dat nu door een aantal mensen vreselijk verpest is dat ik zoiets heb van waarom zou ik eigenlij gaan? Misschien kan ik beter thuisblijven.[/QUOTE] Misschien is dat inderdaad slim, als je dat nu nog niet begrijpt.. Zit ik hier lekker politiek correct te typen krijgen we weer zo'n reactie van, ik neem aan, iemand onder de 18 (mss zelfs 16). Sla de berichtjes op op je computer, lees ze over 5 jaar, misschien begrijp je het dan.Word er zat van dat ik me druk kan maken over iemands welzijn, die dat zelf helemaal niet interesseert.. Ik heb hopelijk aan hen me duidelijk kunnen maken, en daar ben ik al blij mee. en verpest?? De realiteit is soms hard en niet altijd leuk: neem dat mee en je kan nog een heel gezellige dag hebben! Laten we het zo zeggen: Ik snap je, en ik sta er weer even bij stil.Dat is altijd goed. Daarnaast vind ik nog steeds dat de meeting door kan gaan zoals gepland en bedoeld. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Ik heb anders al een paar keer zien aangeven dat het hem niet om de minderjarige meisjes gaat maar om jou. Of gaat het hem nu toch opeens om het ontmoeten van de minderjarigen? Ik denk eerder dat hij ook de 'minderjarige meisjes' wel graag wilt ontmoeten maar het prettig vind dat Joyce er ook bij is omdat hij hier wat meer contact mee heeft en hij het goed met haar kan vinden. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Ja hoor, dit was de druppel.Toedeloe iedereen, tot morgen of overmorgen. Het is beter als ik even niet meer op BB ga. Ik lees nog even mee, maar ik ga niet meer reageren. Want dan word het allemaal niet zo netjes meer, of willen jullie een vloekende Simone? Nee, liever niet, he? Als er nog een vraag is, dan lees ik het wel, en reageer ik ook... Maar ik ga niet meer op iedereen reageren. Want ik wil niet dat mensen denken dat ik de hele tijd vloek. Maar dit was even de druppel. 4 januari 2010 aangepast door Simoon_X Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Ik heb anders al een paar keer zien aangeven dat het hem niet om de minderjarige meisjes gaat maar om jou. Of gaat het hem nu toch opeens om het ontmoeten van de minderjarigen? Jij kan echt niet lezen hea, hij gaat mee omdat Joyce het gevraagd had. En Joyce heeft hem gevraagd vanwegen Hun leeftijd, zodat zei ook iemand van haar eigenleeftijd er bij heeft. En hij houdt van winkelen en het leek hem ook gezelli (toch?) 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Doei Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Ik heb anders al een paar keer zien aangeven dat het hem niet om de minderjarige meisjes gaat maar om jou. Of gaat het hem nu toch opeens om het ontmoeten van de minderjarigen? O mijn god, wat kortzichtig.Hij is inderdaad op mijn uitnodiging in gegaan maar dat wil niet zeggen dat het hem puur om mij gaat. Het is niet allemaal zwart/wit 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ja hoor, dit was de druppel.Toedeloe iedereen, tot morgen of overmorgen. Het is beter als ik even niet meer op BB ga. Doei. Jammer, Maar doei! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Als je nu even die 2 berichtjes eens los laat, geen idee welke, heb ook geen zin om die te zoeken, want het interesseert me niet. Er zijn hier meer mensen, en niet alleen ik of Yvon..Ik begrijp ook niet helemaal wat je nu wil bereiken, ik wil best mijn mening geven over elke situatie die jij op me afgooit, prima, als je even de tijd hebt. Maar daar gaat het nu toch niet over?Een paar mensen in de groep zijn niet zomaar minderjarig, maar wel heel erg jong. Jij, als 30-jarige (volwassen) man hoort dan gewoon je verantwoordelijkheid te nemen en er gewoon niet op ingaan.. Dit is een kleine meeting met maar 2 'volwassenen', als bij meerdere mensen de alarmbellen gaan rinkelen, waarom is het dan zoo moeilijk om dezew gevoelige kwestie in te zien?Zo'n grote meeting vind ik inderdaad anders, ook onverantwoordelijk als je onder de 16 bent, maar dat moeten ouders zelf maar uitzoeken. Als zelfs 1 van de modjes je erop aanspreekt (die zullen dat echt niet te snel doen), die zelf ook moeder is: dan kun je dat toch wel inzien..Noem het gezever, maar de keren dat het mis is gegaan (zoals Zaza al omschreven heeft) was de situatie echt niet veel anders. Wat volwassenen onderling doen moeten ze lekker zelf weten, die zijn oud en wijs genoeg, maar de jongeren moeten we wel in bescherming nemen.En die taak ligt ook bij jou..klaar. Geef nu ook eens antwoord op mijn vraag? over de twee punten die ik aanstipte en waarom nu ineens wel iemand ergens op aangespreken, terwijl andere dingen hier gewoon weggelachen worden? (je reactie hierboven).Ik heb nog een voorbeeld waarom zou Joyce (sorry) wel met hun meemogen? omdat ze een dame is? dit is toch ook iemand van een volwassen leeftijd? Ik snap niet dat zei hier niet op aangesproken wordt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lapin Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Waarschijnlijk is het inderdaad niet allemaal zo zwart-wit. Maar ik denk dat veel van jullie veel te naief zijn en iemand nu blindelings vertrouwen en verdedigen zonder ook maar iets van hem te weten. En dat lijkt nog steeds niet door te dringen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Waarschijnlijk is het inderdaad niet allemaal zo zwart-wit. Maar ik denk dat veel van jullie veel te naief zijn en iemand nu blindelings vertrouwen en verdedigen zonder ook maar iets van hem te weten. En dat lijkt nog steeds niet door te dringen. Het dringt wel door, hoor. Maar alleen al de manier hoe jullie het zeggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Moet dan iedereen van oudere leeftijd dan maar meteen als slecht gezien worden? En wat is jouw probleem in hemelsnaam, jij gaat toch niet mee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Jij wel dan jasmijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Waarschijnlijk is het inderdaad niet allemaal zo zwart-wit. Maar ik denk dat veel van jullie veel te naief zijn en iemand nu blindelings vertrouwen en verdedigen zonder ook maar iets van hem te weten. En dat lijkt nog steeds niet door te dringen. he.... stil is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 L&L, als het je toch alleen om een meeting met Joyce gaat (zoals je al een aantal keer hebt geschreven), waarom spreek je dan niet gewoon een keer 1 op 1 met haar af? Je hebt nu wel heel erg de schijn tegen je als je als enige volwassen man tussen allemaal minderjarige meisjes (en een meisje wat tien jaar jonger is dan jij) naar Veenendaal zou gaan. Snap je dat nou echt niet? Gezeur? Ik vraag me af of je nog zou vinden dat het gezeur is als er echt iets zou gebeuren tijdens zo'n meeting of naar aanleiding van zo'n meeting. Je snapt blijkbaar niet waar het om gaat. Het gaat namelijk niet om het grote leeftijdsverschil tussen de jongste en de oudste deelnemer, dat heeft niemand beweerd. Volgens mij hoor je ook niemand over de meeting in Amersfoort zeuren. Het gaat er juist om dat L&L als volwassen man met allemaal minderjarige meisjes op stap wil. Ik denk dat de meeste ouders daar niet echt blij mee zullen zijn. De mijne zouden dat in ieder geval echt niet goedgekeurd hebben. Ik heb al afgesproken en wanneer ga je weer terug naar je fruitforum of hebben jullie het daar met zijn alle niet meer naar je zin en kom je maar hier zeuren? jullie zijn heel voorspelbaar wist je dat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Moet dan iedereen van oudere leeftijd dan maar meteen als slecht gezien worden? En wat is jouw probleem in hemelsnaam, jij gaat toch niet mee? Heb je het over mij? Nee toch ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Jij wel dan jasmijn? Nee, heb ik iemand liggen afkraken dan terwijl ik amper 2 dagen lid ben van het forum? 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lapin Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Moet dan iedereen van oudere leeftijd dan maar meteen als slecht gezien worden? En wat is jouw probleem in hemelsnaam, jij gaat toch niet mee?Dus alleen mensen die meegaan mogen zich zorgen maken over mogelijk misbruik? Wat een rare instelling heb jij zeg! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Geef nu ook eens antwoord op mijn vraag? over de twee punten die ik aanstipte en waarom nu ineens wel iemand ergens op aangespreken, terwijl andere dingen hier gewoon weggelachen worden? (je reactie hierboven). Ik heb nog een voorbeeld waarom zou Joyce (sorry) wel met hun meemogen? omdat ze een dame is? dit is toch ook iemand van een volwassen leeftijd? Ik snap niet dat zei hier niet op aangesproken wordt? Presies, leg uit.. En wat moet je dan wel niet vinden van Janny, die is toch ook al ouder (sorry Janny, niet persoonlijk) Mag dat dan ook niet omdat zij een oud omaatje zou kunnen zijn met ene wete ik veel wat.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Oja, ik zou niet meer reageren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Geef nu ook eens antwoord op mijn vraag? over de twee punten die ik aanstipte en waarom nu ineens wel iemand ergens op aangespreken, terwijl andere dingen hier gewoon weggelachen worden? (je reactie hierboven). Ik heb nog een voorbeeld waarom zou Joyce (sorry) wel met hun meemogen? omdat ze een dame is? dit is toch ook iemand van een volwassen leeftijd? Ik snap niet dat zei hier niet op aangesproken wordt? Dame? Ik? :whistle2: Ik denk dat dat een vooroordeel blijft die er van mannen zijn. En ik denk niet dat dat ooit veranderd. Mensen kunnen het raar van mij vinden dat ik zoiets doe maar zullen er nooit zo snel gevaar in zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Nee, heb ik iemand liggen afkraken dan terwijl ik amper 2 dagen lid ben van het forum? Nee, 't was meer een vraag om te wete of je gezellig mee ging :he: 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Dus alleen mensen die meegaan mogen zich zorgen maken over mogelijk misbruik? Wat een rare instelling heb jij zeg! Gaat mij meer om het feit dat jij amper 2 dagen actief bent hier en allemaal leuk komt vertellen hoe voorzichtig wij moeten zijn terwijl wij heus wel een beeld hebben van hoe hij in elkaar zit en wat goed of slecht is. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Hahah zo zie je maar weer, dingen worden nu te snel negatief opgevat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Geef nu ook eens antwoord op mijn vraag? over de twee punten die ik aanstipte en waarom nu ineens wel iemand ergens op aangespreken, terwijl andere dingen hier gewoon weggelachen worden? (je reactie hierboven). Ik heb nog een voorbeeld waarom zou Joyce (sorry) wel met hun meemogen? omdat ze een dame is? dit is toch ook iemand van een volwassen leeftijd? Ik snap niet dat zei hier niet op aangesproken wordt? Je bedoelt mijn opmerking naar Sherrifke? De volwassen vrouw die met andere volwassenen heeft afgesproken?Die is meerderjarig en oud en wijs genoeg, ze is niet minderjarig, en de andere waarmee ze meette ook niet. Erg simpel. Joyce reageert niet zo fel en defensief als de rest, en naar wat ik heb begrepen ziet zij zeker mijn (en die van anderen) het punt van in, terwijl jij dat niet ziet, of je ten minste wel erg fel verdedigd. En ja, mss is het ook oneerlijk dat bij mannen het belletje sneller gaat rinkelen dan bij vrouwen: het is alleen zo dat het een statistisch feit is dat het meestal mannen zijn en bijna nooit een vrouw.. Ik hou ook niet van generaliseren hoor, vind dat net zo goed verkeerd, alleen zij reageert niet zo fel en ziet het nut er wel van in. Mijn meeste comments richten zich op jouw reacties en niet die van Joyce, maar ik vind het prima om alle 'hij''s in hij en zij's te veranderen als jij dat prettiger vindt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten