Jsmn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Jij vist wel heel duidelijk naar complimenten Ik wilde het niet zeggen, bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jasmijn86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Jij vist wel heel duidelijk naar complimenten Nee, maar ben wel nieuwschierig. Ik heb wel eens meerdere mensen die dat zeiden, maar waarom? Dat is mijn vraag eigelijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Maar je neemt toch geen snoepjes aan he, Sherrifke? wel over heerlijke erwten soep, en cola en vruchten sapjes en oh nog zooooo veel meer... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Toch wil ik hier nog even op reageren. 1. Jullie hebben helemaal gelijk, want internet is niet te vertrouwen. Oké. Maar ik vind wel dat jullie het een beetje overdrijven qua deze meeting want waarom alleen over deze meeting? waarom niet bij die van amesfoort!? Ik vin dhet heel erg jammer dat jullie zo over hem denken.. en niet speciaal over hem maar over het '30 jarige manelijke wezen' Waarom over mannen? halo! vrouwen kunnen ook zo zijn hoor! misschien ben ik ook wel een man en doe ik me voor als ene vrouw! dus ik snap jullie punt over het man niet.. En ik vind het ook heel logisch dat Joyce marc mee heeft gevraagd. en ik vind het jammer dat mede door jullie berichtjes hij nu niet meer komt.. Want dit topic gaat over de meeting in veenendaal en niet over dit geklets, jullie komen niet naar de meeting dus reageer dan ook gewoon niet hier want nu bederven jullie de hele sfeer, Ik had er net z'n zin in in de meeting maar nu.. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Toch wil ik hier nog even op reageren. 1. Jullie hebben helemaal gelijk, want internet is niet te vertrouwen. Oké. Maar ik vind wel dat jullie het een beetje overdrijven qua deze meeting want waarom alleen over deze meeting? waarom niet bij die van amesfoort!? Ik vin dhet heel erg jammer dat jullie zo over hem denken.. en niet speciaal over hem maar over het '30 jarige manelijke wezen' Waarom over mannen? halo! vrouwen kunnen ook zo zijn hoor! misschien ben ik ook wel een man en doe ik me voor als ene vrouw! dus ik snap jullie punt over het man niet.. En ik vind het ook heel logisch dat Joyce marc mee heeft gevraagd. en ik vind het jammer dat mede door jullie berichtjes hij nu niet meer komt.. Want dit topic gaat over de meeting in veenendaal en niet over dit geklets, jullie komen niet naar de meeting dus reageer dan ook gewoon niet hier want nu bederven jullie de hele sfeer, Ik had er net z'n zin in in de meeting maar nu..Jij neemt de woorden uit me mond. En waarom kan hij niet naar de meeting... 3x raden! 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik snap je frustratie EssJJ... maar ik denk dat alles nu wel gezegd is.En het komt ook allemaal weer goed! A la "Het komt wel goed schatje" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Oh wat heb ik zin in roosvicee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Oh wat heb ik zin in roosvicee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik denk dat het beter is als ik niet meer reageer, hier... Maar mijn gedachte's zeggen: Jawel, dat doe je wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Kop op Simone. Laat het je niet ontmoedigen. Zit er nou maar niet te veel mee en laat het even rusten.Het is allemaal weer recht gezet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lapin Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Een paar mensen in de groep zijn niet zomaar minderjarig, maar wel heel erg jong. Een 33-jarige (volwassen) man hoort dan gewoon verantwoordelijkheid te nemen en er gewoon niet op ingaan.. Dit is een kleine meeting met maar 2 'volwassenen', als bij meerdere mensen de alarmbellen gaan rinkelen, waarom is het dan zoo moeilijk om dezew gevoelige kwestie in te zien?Als het je toch alleen om een meeting met Joyce gaat (zoals je al een aantal keer hebt geschreven), waarom spreek je dan niet gewoon een keer 1 op 1 met haar af? Je hebt nu wel heel erg de schijn tegen je als je als enige volwassen man tussen allemaal minderjarige meisjes (en een meisje wat tien jaar jonger is dan jij) naar Veenendaal zou gaan. Snap je dat nou echt niet?pfft echt serieus!Wat een oneindig lang gezeur over het wel of niet mee (laten) gaan naar een dagje winkelen.. omdat er toevallig een groot leeftijdsverschil zit tussen de jongste en oudste.. echt grrr! Gezeur? Ik vraag me af of je nog zou vinden dat het gezeur is als er echt iets zou gebeuren tijdens zo'n meeting of naar aanleiding van zo'n meeting. Je snapt blijkbaar niet waar het om gaat. Het gaat namelijk niet om het grote leeftijdsverschil tussen de jongste en de oudste deelnemer, dat heeft niemand beweerd. Volgens mij hoor je ook niemand over de meeting in Amersfoort zeuren. Het gaat er juist om dat hij als volwassen man met allemaal minderjarige meisjes op stap wil. Ik denk dat de meeste ouders daar niet echt blij mee zullen zijn. De mijne zouden dat in ieder geval echt niet goedgekeurd hebben. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Als het je toch alleen om een meeting met Joyce gaat (zoals je al een aantal keer hebt geschreven), waarom spreek je dan niet gewoon een keer 1 op 1 met haar af? Je hebt nu wel heel erg de schijn tegen je als je als enige volwassen man tussen allemaal minderjarige meisjes (en een meisje wat tien jaar jonger is dan jij) naar Veenendaal zou gaan. Snap je dat nou echt niet? Gezeur? Ik vraag me af of je nog zou vinden dat het gezeur is als er echt iets zou gebeuren tijdens zo'n meeting of naar aanleiding van zo'n meeting. Je snapt blijkbaar niet waar het om gaat. Het gaat namelijk niet om het grote leeftijdsverschil tussen de jongste en de oudste deelnemer, dat heeft niemand beweerd. Volgens mij hoor je ook niemand over de meeting in Amersfoort zeuren. Het gaat er juist om dat hij als volwassen man met allemaal minderjarige meisjes op stap wil. Ik denk dat de meeste ouders daar niet echt blij mee zullen zijn. De mijne zouden dat in ieder geval echt niet goedgekeurd hebben.Joyce is 23! En die zocht een leeftijd genoot! 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Kop op Simone. Laat het je niet ontmoedigen. Zit er nou maar niet te veel mee en laat het even rusten.Het is allemaal weer recht gezet. Bedankt voor de woorden, Joyce... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Als het je toch alleen om een meeting met Joyce gaat (zoals je al een aantal keer hebt geschreven), waarom spreek je dan niet gewoon een keer 1 op 1 met haar af? Je hebt nu wel heel erg de schijn tegen je als je als enige volwassen man tussen allemaal minderjarige meisjes (en een meisje wat tien jaar jonger is dan jij) naar Veenendaal zou gaan. Snap je dat nou echt niet? Gezeur? Ik vraag me af of je nog zou vinden dat het gezeur is als er echt iets zou gebeuren tijdens zo'n meeting of naar aanleiding van zo'n meeting. Je snapt blijkbaar niet waar het om gaat. Het gaat namelijk niet om het grote leeftijdsverschil tussen de jongste en de oudste deelnemer, dat heeft niemand beweerd. Volgens mij hoor je ook niemand over de meeting in Amersfoort zeuren. Het gaat er juist om dat hij als volwassen man met allemaal minderjarige meisjes op stap wil. Ik denk dat de meeste ouders daar niet echt blij mee zullen zijn. De mijne zouden dat in ieder geval echt niet goedgekeurd hebben. Jij snapt er dus echt niets van he. Komt ook even reageren... Als jij beter had gelezen gaat het helemaal niet om een 1 op 1 meeting met elkaar.Ik had al met de meiden af gesproken om te gaan shoppen in veenendaal. Heel gezellig. Aangezien ik veel contact heb met hem heb ik hem daarom gevraagd mee te gaan. Die 10 jaar leeftijdsverschil maakt geen bal uit tussen ons. Zoals ik al zei, mijn verloofde is net zo oud. Als je wat ouder bent maken die 10 jaar niet meer uit maar misschien snap jij dat nog niet. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Simoon, mij gedachtes zeggen dat ook maar tegen dit soort dingen kan ik gewoon niet tegen omdat ik er nou net zin in had en dat nu door een aantal mensen vreselijk verpest is dat ik zoiets heb van waarom zou ik eigenlij gaan? Misschien kan ik beter thuisblijven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Meiden kom op.Dit hoeft zo'n meeting totaal niet bederven. Het is nu een gesprek van de dag. En goed ook dat er de aandacht op komt. Heeft niets met de meeting te maken.We gaan gewoon lekker! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik vind zo'n discussie toch wel heerlijk soms.. geweldig om te zien hoe sommige mensen over dingen kunnen denken, het spijt me maar ik kan daar wel even om lachen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik vind zo'n discussie toch wel heerlijk soms.. geweldig om te zien hoe sommige mensen over dingen kunnen denken, het spijt me maar ik kan daar wel even om lachen. Moet ook kunnen :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Fijn dat je het grapig vind Jasmijn.. ik niet eerlijk gezegd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Simoon, mij gedachtes zeggen dat ook maar tegen dit soort dingen kan ik gewoon niet tegen omdat ik er nou net zin in had en dat nu door een aantal mensen vreselijk verpest is dat ik zoiets heb van waarom zou ik eigenlij gaan? Misschien kan ik beter thuisblijven. Ik zit ook te twijfelen, maar ik vind als het niet door gaat heel erg jammer.. Ik wou het zo graag! En het is helemaal verpest... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Fijn dat je het grapig vind Jasmijn.. ik niet eerlijk gezegd! Ieder zn mening:yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Simoon, mij gedachtes zeggen dat ook maar tegen dit soort dingen kan ik gewoon niet tegen omdat ik er nou net zin in had en dat nu door een aantal mensen vreselijk verpest is dat ik zoiets heb van waarom zou ik eigenlij gaan? Misschien kan ik beter thuisblijven.[/QUOTE] Misschien is dat inderdaad slim, als je dat nu nog niet begrijpt.. Zit ik hier lekker politiek correct te typen krijgen we weer zo'n reactie van, ik neem aan, iemand onder de 18 (mss zelfs 16). Sla de berichtjes op op je computer, lees ze over 5 jaar, misschien begrijp je het dan.Word er zat van dat ik me druk kan maken over iemands welzijn, die dat zelf helemaal niet interesseert.. Ik heb hopelijk aan hen me duidelijk kunnen maken, en daar ben ik al blij mee. en verpest?? De realiteit is soms hard en niet altijd leuk: neem dat mee en je kan nog een heel gezellige dag hebben! 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Het gaat nu veel verder dan nodig is. Een onschuldige meeting die gewoon door kan gaan.De discussie die gevoerd is staat daar buiten. Als andere mensen erom moeten lachen dan moeten ze erom lachen.Als mensen zich druk willen maken maken ze zich druk.Maar 1 grote discussie is zat. Niet boos worden op elkaar om weer andere kleine dingen. Zo erg is het allemaal niet! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lapin Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Als jij beter had gelezen gaat het helemaal niet om een 1 op 1 meeting met elkaar.Ik heb anders al een paar keer zien aangeven dat het hem niet om de minderjarige meisjes gaat maar om jou. Of gaat het hem nu toch opeens om het ontmoeten van de minderjarigen? 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten