ZaZa Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 (aangepast) Bijna 16, dan ben je 15. Vind ik ook nog erg jong hoor! Maar oke, als er 20plussers mee gaan is het een ander verhaal. Vroeg het me gewoon af. En vooral ook, of de jongeren het ook beseffen. Hoe vaak hoor je wel niet dat er via internet werd afgesproken.. en dat er dan mensen denken "Wie spreekt er dan ook zomaar af" terwijl het hier opeens heel normaal gevonden wordt. Vond ik toch belangrijk om even bij stil te staan. Onlangs schreef ik ergens op BB over een *** die op een andere site 'onmaskerd' werd tijden een meeting...Een andere pedofiel kreeg zelfs toegang tot het huis van een lid (en haar kinderen !!) Deze man kon zijn gang gaan onder het oog van de ouders !!!!Denk nooit...nooit....dat het niet kan gebeuren..Zelfs als je er met je nues bovenop zit..Deze 'mensen' winnen je vertrouwen, hoewel die ene zó vet en lelijk was, dat je je niet voor kan stellen.. toch werkt het zo. Ze winnen je vertrouwen...en nog makkelijker winnen ze het vertrouwen van een puber..want het vertrouwen van een kind is al snel grenzeloos als het om internet gaat. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Daarom vind ik het ook een eng idee dat er een man van in de 30 mee wilt gaan winkelen met jonge pubermeisjes van 12-16 jaar... moest hier al aan denken... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lapin Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 dat dacht ik ook al! :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 nouja, ik zeg ook niet dat er hier een rondt loopt, maar ook niet dat het niet zo is..je kan nooit zeggen. oooh dat zou die nooit doen..kijk van deze meeting(amersfoort) ken ik er een aantal heel goed.. maar vertrouw er pas 1 echt goed. en dat is Glenn.. mja dat is een ander verhaal.. aan de ene kant vertrouw ik wel iedereen hier.. maar ik vertel hier nooit alles om mij te chanteren of te vertrouwen.. wordt nou niet kwaad op mij lieve mensen. maar zo denken ik en me oduers ervoor. zxe hebben vanaf het begin gezegt. vertrouw ze niet allemaal.. of course vertrouw ik jullie met veel. maar niet met alles.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 (aangepast) Daarom vind ik het ook een eng idee dat er een man van in de 30 mee wilt gaan winkelen met jonge pubermeisjes van 12-16 jaar... moest hier al aan denken... Ik zou dat NIET toestaan en als man van 30 zou je dan ook zo verstandig moeten zijn om hier niet aan mee te doen als je niet de aandacht op je wil vestigen.. 3 januari 2010 aangepast door ZaZa Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lapin Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 (aangepast) Heel verstandig van je ouders! Mensen kunnen zich op internet heel anders voordoen dan ze zijn. :yes: 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 (aangepast) Dat is heel erg slim Lins. Je weet immers nooit hoe iemand echt diep van binnen is. Het is erg makkelijk om de schijn hoog te houden en zeker met contact via internet. Het is inderdaad vooral als man erg gevaarlijk met zo'n dingen. Ben om die reden ook gestopt met leiding zijn van mijn meidengroep op jong nederland (soort scouting) Je wilt het niet meemaken dat je toch een verkeerd idee afgeeft bij iemand die er dan praat van gaat maken. Vond dat een heel erg moeilijke keuze want heb zo veel plezier beleeft als leiding van hun maar werd me te risicovol. 3 januari 2010 aangepast door Saf Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Ik hoop het, ben dan ook blij dat Yvon vandaag wat ogen heeft proberen te openen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 je kunt mensen wel voor de kop kijken, maar niet in de kop... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Dat is heel erg slim Lins. Je weet immers nooit hoe iemand echt diep van binnen is. Het is erg makkelijk om de schijn hoog te houden en zeker met contact via internet. Het is inderdaad vooral als man erg gevaarlijk met zo'n dingen. Ben om die reden ook gestopt met leiding zijn van mijn meidengroep op jong nederland (soort scouting) Je wilt het niet meemaken dat je toch een verkeerd idee afgeeft bij iemand die er dan praat van gaat maken. Vond dat een heel erg moeilijke keuze want heb zo veel plezier beleeft als leiding van hun maar werd me te risicovol. dankjuh^^ ik weet het, ben er 1x bijna ingetuimt, maar was het voor;)nieuw nummer,msn en alles genomen^^ maar ik weet gewoon je kan vreemde nooit vetrouwen ondanks dat je ze al is heb gezien;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Het iets wat door bijvoorbeeld Zaza gelukkig vaker word aangekaart. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn met dit soort dingen. En idd goede zet van Yvon. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Het is erg goed dat er dit soort dingen aangekaart worden en dat moet zeker blijven gebeuren, maar een tweetal berichtjes die hier staan (moeten mensen zelf maar bekijken en nadenken welke) komen nogal beledigend en onnodig smerig over om dat soort dingen hier te schrijven zonder alle reacties in de voorgaande pagina's te lezen. Ik meld me daarom ook af van deze meeting (sorry Joyce) om alle schijn weg te nemen en beraad me ook nog over andere meetings, want nogmaals het was niet mijn persoonlijke idee maar ik ben uitgenodigd om te komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Dat is heel erg slim Lins. Je weet immers nooit hoe iemand echt diep van binnen is. Het is erg makkelijk om de schijn hoog te houden en zeker met contact via internet. Het is inderdaad vooral als man erg gevaarlijk met zo'n dingen. Ben om die reden ook gestopt met leiding zijn van mijn meidengroep op jong nederland (soort scouting) Je wilt het niet meemaken dat je toch een verkeerd idee afgeeft bij iemand die er dan praat van gaat maken. Vond dat een heel erg moeilijke keuze want heb zo veel plezier beleeft als leiding van hun maar werd me te risicovol. Zonde Saf! Het is heel jammer dat dat moet, want je kan ook gewoon onschuldig plezier met oudere mannen hebben.. vriend van mijn vriend is een oude professor filosofie, en is gewoon een normaal mens zonder bijbedoelingen Denk ik Mij is altijd geleerd dat je voor zulke mensen moet oppassen, maar niet noodzakelijk bij alleen oudere mannen (en vrouwen, vlak die niet uit!), maar ook van 'min of meer je eigen leeftijd'. Dat zijn vaak ook geen lieverdjes, helaas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Het is erg goed dat er dit soort dingen aangekaart worden en dat moet zeker blijven gebeuren, maar een tweetal berichtjes die hier staan (moeten mensen zelf maar bekijken en nadenken welke) komen nogal beledigend en onnodig smerig over om dat soort dingen hier te schrijven zonder alle reacties in de voorgaande pagina's te lezen. Ik meld me daarom ook af van deze meeting (sorry Joyce) om alle schijn weg te nemen en beraad me ook nog over andere meetings, want nogmaals het was niet mijn persoonlijke idee maar ik ben uitgenodigd om te komen. Ik heb hem persoonlijk uitgenodigd om mee te gaan naar de meeting. Ik heb veel contact met hem en het leek me leuk om iemand mee te nemen die wat dichter bij mijn eigen leeftijd is. Ik vind het onderwerp wat jullie aankaarten erg goed en belangrijk! Dat voorop gesteld... Ik verheug me erg erop en jou en vele andere te ontmoeten! 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Ik denk dat het niet persoonlijk gericht is in dit topic. Ik bedoel ik ben zelf ook man en eind 20. Ik ga daarom het liefst naar meetings of bezoekjes met een leeftijdsgenoot. (mijn BB partner in crime Sherrifke meestal ) Het is nu eenmaal zo dat je in onze maatschappij niet voorzichtig genoeg kunt zijn helaas. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Ik heb hem persoonlijk uitgenodigd om mee te gaan naar de meeting. Ik heb veel contact met hem en het leek me leuk om iemand mee te nemen die wat dichter bij mijn eigen leeftijd is. Ik vind het onderwerp wat jullie aankaarten erg goed en belangrijk! Dat voorop gesteld... Ik verheug me erg erop en jou en vele andere te ontmoeten!Ik ga mee met Joyce. Ik vind het goed van jullie dat jullie het willen zeggen... Maar sommige berichten gaat te ver. Nu gaat Marc niet mee, en dat komt eigelijk wel door de berichten... ben ik van mening. Maar het is wel leuk als Joyce een leeftijd genoot heeft er bij. Ik snap dat het niet leuk kan zijn met alleen pubers... voor iemand van in de 20. Het is jou keuze. Het leek mij heel gezellig om er nog iemand mee te hebben met de meeting, helaas is dat een beetje uit de hand gelopen. Deze discussie is heel erg goed, hoor! Maar het lijkt mij handiger om een apart topic te openen, want dan kunnen wij met de meeting gewoon verder. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Begrijp me nou niet verkeerd, he? Maar ik vind sommige berichten te ver gaan. En ze gaan zelf zo ver dat er iemnd niet meegaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Nee hoor, niet een klein beetje :whistle2: Heel erg veel We kunnen beter nu ontopic blijven... Want ik word er onoverzichtelijk van.. en ik word er gek van.. als ik eerlijk mag zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Simoon, volgens mij heeft niemand hier gezegd dat iemand meisjes wilt verkrachten of ook maar iets in die richting. Ze hebben alleen in het algemeen aangegeven dat iedereen moet oppassen met afspreken met mensen van het internet. Je moet je daar zeker bewust van zijn. 5 januari 2010 aangepast door Gast Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yvon Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Als jullie zo reageren op het onderwerp dat aangekaart wordt, hebben jullie de essentie niet begrepen. Dit gaat niet specifiek om iemand, en om dan zo zielig te gaan doen hierover, en berichten aan te wijzen als reden dat hij niet gaat, dat gaat te ver en vind ik de kop in het zand steken. Nergens wordt hij aangewezen als persoon, maar gaat het om het idee. Zelfs Sef die ook man is, begrijpt dit. Beseffen jullie dan echt niet hoe kwetsbaar jullie zijn op internet? BB is een openbare site, iedereen kan jullie dag volgen. Vervolgens zetten jullie doodleuk foto's op deze site van jezelf, of links naar hyves. Jullie zijn hardstikke kwetsbaar door het teveel aan info, iedereen kan jullie vinden! En zelfs op het idee dat er 1 volwassen man tussen zit, tussen al deze jonge meiden vinden jullie niet eens vreemd. Nee sterker nog, jullie vinden nu deze volwassen man zielig. Nou, dan hebben jullie het totaal niet begrepen waar dit allemaal over ging. Het gaat er juist om, dat je even goed beseft waar je nou eigenlijk mee bezig bent. Dat geld zowel voor beide. Gelukkig zijn er enkelen die wel hierover nagedacht hebben, en daar ben ik blij om. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Ik zou dat NIET toestaan en als man van 30 zou je dan ook zo verstandig moeten zijn om hier niet aan mee te doen als je niet de aandacht op je wil vestigen.. Bedoel je hier dan mee ZaZa dat je vind dat hij niet mee moet gaan?Ondanks dat ik hem heb uitgenodigd? 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Ik denk ook niet dat jullie het persoonlijk bedoelen maar ik begrijp wel dat hij het zo opvat. Nogmaals: om de aandacht te vestigen op dit onderwerp is zeker niet verkeerd want ik denk dat dit gauw vergeten word. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yvon Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ook als hij het persoonlijk op vat, zou die beter moeten nadenken is mijn mening. Omdat hij in de schijnwerpers staat, en over hem persoonlijk gaat kan het al snel emotioneel worden, je voelt je aangevallen.Probeer dan eens te bedenken "zou jij je dochter van 12 mee laten gaan met leeftijdsgenoten, en een oudere man" want dit is hoe we het formuleren. Dit is waar het om gaat. Als je het zo formuleert, klinkt het toch ook gewoon vreemd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik ga overigens ook niet mee naar deze meeting... Ik ben al blij als ik in mijn eigen stad kan shoppen.. laat staan in een andere stad.. Maar heel persoonlijk ben ik vanmening dat het niet ten goede komt als er om de maand een meeting gedaan wordt.. Het wokken was leuk.. zo sporadisch een meeting houdt het leuk.. en het moet wel leuk blijven :yes: Daar ben ik het met je eens.maar het komt vooral uit de meiden die wat jonger zijn en de meeting van janauri niet kunnen betalen.Voor hun ook een kans om hun mede BB-ers te ontmoeten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ook als hij het persoonlijk op vat, zou die beter moeten nadenken is mijn mening. Omdat hij in de schijnwerpers staat, en over hem persoonlijk gaat kan het al snel emotioneel worden, je voelt je aangevallen. Probeer dan eens te bedenken "zou jij je dochter van 12 mee laten gaan met leeftijdsgenoten, en een oudere man" want dit is hoe we het formuleren. Dit is waar het om gaat. Als je het zo formuleert, klinkt het toch ook gewoon vreemd? Ja, dat is zo. Mijn gevoel is gewoon wat tegendraads omdat ik hem heb uitgenodigd om mee te gaan en zijn leeftijd dan niet uitmaakt in mijn ogen. Maar wat jij zegt over meisjes van 12 op stap met oudere man... tuurlijk, daar zou ik ook raar van opkijken. Maar wat je zegt over beter nadenken: Hij is ingegaan op mijn uitnodiging en niet op de uitnodiging van op stap met 12 jarigen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten