Linsjuh Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 oooh cool! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lapin Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Cool dat hij niet meegaat? Als met Joyce Joycie86 wordt bedoelt en die 86 is haar geboortejaar dan is ze geen dertiger. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Joyce is toch geen 30er dacht ik? Ik weet niet of ik mee ga, ik vind winkelen niets aan. Dus ik denk niet dat ik mee ga. Iets jonger inderdaad dan 30 ja. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
buddy&glenn Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 ik heb gestemd,maar weet niet ofi k mee ga.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Jij ook al een BBQ word druk dan van de zomer met BBQs Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
buddy&glenn Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Een BB Bbq, aah die wilde sef en ik al organiseren :O Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 ik heb plaats voor 4 man op mijn balkon voor de ienie mini bbq Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Iets jonger inderdaad dan 30 ja. 23 jaar is joyce.. :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
buddy&glenn Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 ik heb plaats voor 4 man op mijn balkon voor de ienie mini bbq Ik meld me aan :bounce: Nog 2 plekken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Simone Heel de dag nog niet gezien :( Mag ik ook op jouw balkonnetje komen?????? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Ik ga overigens ook niet mee naar deze meeting... Ik ben al blij als ik in mijn eigen stad kan shoppen.. laat staan in een andere stad.. Maar heel persoonlijk ben ik vanmening dat het niet ten goede komt als er om de maand een meeting gedaan wordt.. Het wokken was leuk.. zo sporadisch een meeting houdt het leuk.. en het moet wel leuk blijven :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Simone Heel de dag nog niet gezien :( Mag ik ook op jouw balkonnetje komen?????? Zekers Janny!! voor jou altijd plaats op mijn balkonnejte..Al heb ik daar nog een menneke opgesloten staan..met een sigaretje in de mond.. beetje verkleumd.. klinkt bekend? mis je iemand? :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 je hebt dan nog een plaatsje over op je balkon? Ik heb een tijd terug ook in het cafe aangekondigd een BBQ te gaan houde nvan dezomer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Neeeeeeeeeee Ik vond het al zo lekker rustig hier :rofl:*gaat zich in een hoekje zitten schamen* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
buddy&glenn Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Oh dan is het balkon vol :mdr: Jaa die BBQ had ik het over Sef:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 je hebt dan nog een plaatsje over op je balkon? Ik heb een tijd terug ook in het cafe aangekondigd een BBQ te gaan houde nvan dezomer Jups! kijk, balkon vol, Janny, glenn en Saf! Dat wordt een feesie Oh, als het dan lekker weer is dan reserveer ik een plekkie bij sjan in de ren! kamperen tussen de nijnen!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Neeeeeeeeeee Ik vond het al zo lekker rustig hier :rofl: *gaat zich in een hoekje zitten schamen* Mooi man! :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
buddy&glenn Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 :D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Gaan we niet een kleinbeetje offtopic? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Gaan we niet een kleinbeetje offtopic? jups offtoppic in het offtoppic :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Gaan we niet een kleinbeetje offtopic?Nee hoor, niet een klein beetje :whistle2: Heel erg veel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Stout!, jullie zijn stoute mensjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 me like it. stoute mensjes. En jups simone je mag vast bij sjan en petran slapen al is er in het nachthok van de iesjes meer plaats dat is bijna 2 x zo groot. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 :yipi: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Haha! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten