Ga naar inhoud

Datum Meeting Veenendaal

EssJJ
 Delen

Welke datum Meeting Veenendaal  

26 leden hebben gestemd

1. 1. Welke datum Meeting Veenendaal

Aanbevolen berichten

Er zijn er zat die daarop letten ook, zoals de moderators en ik zelf ook hoor want elke schijn wil ik graag wegnemen. Het is aan de andere kant ook wel weer goed dat er wat oudere meegaan met een meeting (weet zeker dat er nog meer mensen zullen aan aansluiten), kunnen wij een oogje in het zijl houden.

Janny zou misschien ook mee gaan. en Lins..

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 486
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Er zijn er zat die daarop letten ook, zoals de moderators en ik zelf ook hoor want elke schijn wil ik graag wegnemen. Het is aan de andere kant ook wel weer goed dat er wat oudere meegaan met een meeting (weet zeker dat er nog meer mensen zullen aan aansluiten), kunnen wij een oogje in het zijl houden.

Overigens was het niet zozeer persoonlijk bedoelt hoor. Ik ken jou verder ook niet natuurlijk, maar met elke man die opeens met jongeren mee gaat had ik het me afgevraagd. Het scheelt al dat Joyce ook mee gaat.

Gelukkig vat je het goed op, en begrijp je dat het niet verkeerd bedoelt is om er even bij stil te staan. :yes:

Ik vroeg me gewoon af, of er inderdaad maar 1 man mee zou gaan tussen jongere meiden, en zo ja of ouders het dan ook zo op die manier wisten. Kijk als kind zijnde kan je zeggen ik ga met een groep leeftijdsgenoten. Maar of die ouders dan ook weten dat er maar 1 man bij zit, of dat er over gezwegen wordt.

Maar goed, point is made en gelukkig wordt er serieus over nagedacht. Het blijft natuurlijk wel internet. Iedere gek met een konijn kan zich aanmelden, maar dat ie in bezit is van konijnen wil verder nog niks zeggen natuurlijk. En juist hoor je als er dingen mis gaat "en het was zo'n gewone man". Naar mijn idee was er door de jonge meiden op die manier totaal niet nagedacht, alleen van "oh gezellig, afspreken".

Link naar reactie
Delen op andere sites

..... Iedere gek met een konijn kan zich aanmelden, maar dat ie in bezit is van konijnen wil verder nog niks zeggen natuurlijk. En juist hoor je als er dingen mis gaat "en het was zo'n gewone man". Naar mijn idee was er door de jonge meiden op die manier totaal niet nagedacht, alleen van "oh gezellig, afspreken".

En ook zonder konijn! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens was het niet zozeer persoonlijk bedoelt hoor. Ik ken jou verder ook niet natuurlijk, maar met elke man die opeens met jongeren mee gaat had ik het me afgevraagd. Het scheelt al dat Joyce ook mee gaat.

Gelukkig vat je het goed op, en begrijp je dat het niet verkeerd bedoelt is om er even bij stil te staan. :yes:

Ik vroeg me gewoon af, of er inderdaad maar 1 man mee zou gaan tussen jongere meiden, en zo ja of ouders het dan ook zo op die manier wisten. Kijk als kind zijnde kan je zeggen ik ga met een groep leeftijdsgenoten. Maar of die ouders dan ook weten dat er maar 1 man bij zit, of dat er over gezwegen wordt.

Maar goed, point is made en gelukkig wordt er serieus over nagedacht. Het blijft natuurlijk wel internet. Iedere gek met een konijn kan zich aanmelden, maar dat ie in bezit is van konijnen wil verder nog niks zeggen natuurlijk. En juist hoor je als er dingen mis gaat "en het was zo'n gewone man". Naar mijn idee was er door de jonge meiden op die manier totaal niet nagedacht, alleen van "oh gezellig, afspreken".

Tuurlijk vat ik het goed op, want ik denk echt exact hetzelfde erover als jou hoor. Ik lees net dat Janny (Gnarfje) misschien ook meegaat, denk dat als ze meegaat wel met mij meekomt die woont een dorpje verderop bij mij. De uitnodiging staat ook nog steeds hoor, kom gewoon eens gezellig naar een meeting doen we een drankje. Of kom deze zomer naar de BB BBQ die ik waarschijnlijk ga organiseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yvon, ik zat ook al mee te lezen met dat topic. Gelukkig wist ik dat Joyce al eerder gezegd had dat ze meeging en daarna Marc pas. Anders had ik ook al gereageerd. Want juist hier schuilt een heel groot gevaar. Ze denken inderdaad "leuk BB'ers" Zelfs ik zeg heel eerlijk, ik ken Marc, Saf en Jeroen wel, maar ik ken ze natuurlijk voor geen meter.

Want hoeveel nare dingen gebeuren niet juist met mensen die een beetje bekend zijn? En konijnen is ook een heel goed middel om vertrouwen te wekken.

Maar zoals je zegt, oppassen is heel belangrijk. Daar zijn wij dan weer voor he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zitten jonge meiden tussen inderdaad, maar ik ging meer mee op verzoek van Joyce die is ook mijn leeftijd en het is toch gewoon gezellig je mag ook mee hoor en je dochter ook. Ik ben inderdaad wel gek, maar niet gek in me hoofd. Maar snap dat je huiverig bent in deze tijd, leer me kennen en dan weet je wel anders.

Joyce is toch geen 30er dacht ik? Ik weet niet of ik mee ga, ik vind winkelen niets aan. Dus ik denk niet dat ik mee ga.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .