Ga naar inhoud

Datum Meeting Veenendaal

EssJJ
 Delen

Welke datum Meeting Veenendaal  

26 leden hebben gestemd

1. 1. Welke datum Meeting Veenendaal

Aanbevolen berichten

• Reacties 486
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bijna 16, dan ben je 15. Vind ik ook nog erg jong hoor!

Maar oke, als er 20plussers mee gaan is het een ander verhaal. :) Vroeg het me gewoon af. En vooral ook, of de jongeren het ook beseffen. Hoe vaak hoor je wel niet dat er via internet werd afgesproken.. en dat er dan mensen denken "Wie spreekt er dan ook zomaar af" terwijl het hier opeens heel normaal gevonden wordt. Vond ik toch belangrijk om even bij stil te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar oke, als er 20plussers mee gaan is het een ander verhaal. :) Vroeg het me gewoon af. En vooral ook, of de jongeren het ook beseffen. Hoe vaak hoor je wel niet dat er via internet werd afgesproken.. en dat er dan mensen denken "Wie spreekt er dan ook zomaar af" terwijl het hier opeens heel normaal gevonden wordt. Vond ik toch belangrijk om even bij stil te staan.

Kijk, Die meeting in het dierenpark in amesfoort, daar mag ik niet heen hoor van mn moeder. Maar omdat deze mini meeting in mijn eigen plaats is en het op 3 min lopen van mijn huis is en ik samen met mijn buurmeisje ga vind mijn moeder het oké.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vader en moeder doen er niet zo heel moeilijk over, wel als ik bijvoorbeeld in een buurt een discofeest heb van b.v. vrienden, dat is hier vlakbij maar ik mag niet alleen in het donker fietsen.

Ze vinden het best als ik naar een meeting ga: Maar ik moet opgehaald èn gebracht worden. En het gaat op mijn eigen kosten, teminste... daar ga ik vanuit. Daarom kan ik niet mee naar de meeting in Amersfoort, want dat bedrag heb ik gewoon niet. En in Veenendaal mag je zelf weten hoeveel geld je meeneemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

begrijp wat je bedoelt.

ik heb al 1meeting van dit forum gehad.

had vroeger een vriend via internet ontmoet

en dankzij dit forum heb ik een geweldig lieve vriend:love:

me moeder vindt het goed, omdat ik de 1e keer werdt opgehaald. en deze 2de meeting(Amersfoort) omdat het op 15min afstand is. en de meeste alweer ken

misschien ook omdat ik 16 ben en bijna 17;)

zal het niet weten^^

ook mocht ik gister naar het Zuiden om Glenn(me vriend) te zien. 2,5uur met de trein. wel samen met vriendin maar toch ze heeft hem 1x gezien;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn er zat die daarop letten ook, zoals de moderators en ik zelf ook hoor want elke schijn wil ik graag wegnemen. Het is aan de andere kant ook wel weer goed dat er wat oudere meegaan met een meeting (weet zeker dat er nog meer mensen zullen aan aansluiten), kunnen wij een oogje in het zijl houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .