EssJJ Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 hé, hallo ik ben geen 12 hé!Bijna 16 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 hé, hallo ik ben geen 12 hé! Bijna 16 In je profiel staat dit "Meisje, 14 Jaar" klopt niet helemaal haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Nee, dat was toen ik net lid werd, ga ik meteen veranderen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 haha :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yvon Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Bijna 16, dan ben je 15. Vind ik ook nog erg jong hoor!Maar oke, als er 20plussers mee gaan is het een ander verhaal. Vroeg het me gewoon af. En vooral ook, of de jongeren het ook beseffen. Hoe vaak hoor je wel niet dat er via internet werd afgesproken.. en dat er dan mensen denken "Wie spreekt er dan ook zomaar af" terwijl het hier opeens heel normaal gevonden wordt. Vond ik toch belangrijk om even bij stil te staan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Zo, aangepast dat was ind erg oud nog. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Bijna 16, dan ben je 15. Vind ik ook nog erg jong hoor! Maar oke, als er 20plussers mee gaan is het een ander verhaal. Vroeg het me gewoon af. En vooral ook, of de jongeren het ook beseffen. Hoe vaak hoor je wel niet dat er via internet werd afgesproken.. en dat er dan mensen denken "Wie spreekt er dan ook zomaar af" terwijl het hier opeens heel normaal gevonden wordt. Vond ik toch belangrijk om even bij stil te staan. Kijk, Die meeting in het dierenpark in amesfoort, daar mag ik niet heen hoor van mn moeder. Maar omdat deze mini meeting in mijn eigen plaats is en het op 3 min lopen van mijn huis is en ik samen met mijn buurmeisje ga vind mijn moeder het oké. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Mijn vader en moeder doen er niet zo heel moeilijk over, wel als ik bijvoorbeeld in een buurt een discofeest heb van b.v. vrienden, dat is hier vlakbij maar ik mag niet alleen in het donker fietsen.Ze vinden het best als ik naar een meeting ga: Maar ik moet opgehaald èn gebracht worden. En het gaat op mijn eigen kosten, teminste... daar ga ik vanuit. Daarom kan ik niet mee naar de meeting in Amersfoort, want dat bedrag heb ik gewoon niet. En in Veenendaal mag je zelf weten hoeveel geld je meeneemt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Bijna 16, dan ben je 15. Vind ik ook nog erg jong hoor! Maar oke, als er 20plussers mee gaan is het een ander verhaal. Vroeg het me gewoon af. En vooral ook, of de jongeren het ook beseffen. Hoe vaak hoor je wel niet dat er via internet werd afgesproken.. en dat er dan mensen denken "Wie spreekt er dan ook zomaar af" terwijl het hier opeens heel normaal gevonden wordt. Vond ik toch belangrijk om even bij stil te staan.begrijp wat je bedoelt.ik heb al 1meeting van dit forum gehad.had vroeger een vriend via internet ontmoeten dankzij dit forum heb ik een geweldig lieve vriend:love:me moeder vindt het goed, omdat ik de 1e keer werdt opgehaald. en deze 2de meeting(Amersfoort) omdat het op 15min afstand is. en de meeste alweer kenmisschien ook omdat ik 16 ben en bijna 17;) zal het niet weten^^ook mocht ik gister naar het Zuiden om Glenn(me vriend) te zien. 2,5uur met de trein. wel samen met vriendin maar toch ze heeft hem 1x gezien;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Misschien dat ik volgend jaar rond deze tijd wel mag xD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 ja want dan ben je bijna 17:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Presies:D en als ik dan volgendjaar samen met sharon ga dan is zijn 16, of bijna 16 dus dan zal het misschien wel mogen. en ik ga naar het mbo dus dan moet ik sowiesow meer alleen doen.. dus Er is nog hoop :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 whaha er is hoop:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Zeker:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Het is nog niet telaat... Er is hoop jongens! Aldus Esther. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Hahaha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 maar komen jullie allemaal? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Ik wel.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 ik moet ff kijken wanneer het wordt. denk namelijk niet dat ik 27maart kan omdat me broer de dag ervoor jarig is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 't word de 27ste, staat op pagina 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 dan weet ik niet of ik kan.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Tuurlijk kan jij!!, en neem dan meteen glenn mee als je komt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 dan weet ik niet of ik kan.. Ik zou je graag willen ontmoeten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Bijna 16, dan ben je 15. Vind ik ook nog erg jong hoor! Maar oke, als er 20plussers mee gaan is het een ander verhaal. Vroeg het me gewoon af. En vooral ook, of de jongeren het ook beseffen. Hoe vaak hoor je wel niet dat er via internet werd afgesproken.. en dat er dan mensen denken "Wie spreekt er dan ook zomaar af" terwijl het hier opeens heel normaal gevonden wordt. Vond ik toch belangrijk om even bij stil te staan. Er zijn er zat die daarop letten ook, zoals de moderators en ik zelf ook hoor want elke schijn wil ik graag wegnemen. Het is aan de andere kant ook wel weer goed dat er wat oudere meegaan met een meeting (weet zeker dat er nog meer mensen zullen aan aansluiten), kunnen wij een oogje in het zijl houden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Ik zou je graag willen ontmoeten! ha das fijn te horen:p nja me broer is de dag ervoor jarig. weet niet of die het dan gelijk viert of de 27ste.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten