Gnarfje Geplaatst: 6 januari 2010 Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Lieve schat, ik snap je helemaal.Ik ben extra uit die hele discussie gebleven om het niet erger te maken. Maar ik zat ook goed pissig te zijn over de manier waarop van sommige mensen. Want juist door al dat geruzie door een paar mensen, is de essentie (behalve van Caroline) een beetje de mist in gegaan. Laat ik het proberen uit te leggen zonder op deze situatie te doelen.Het grootste gevaar is ook niet om mensen te ontmoeten. Zeker niet in het bijzijn van anderen. Dan zal er echt niet zo gauw iets gebeuren. Er is een veel groter gevaar om juist met mensen die je niet goed kent vertrouwd te raken. Na een poosje denk je dat je iemand kent. En juist dan verlies je de veiligheid uit het oog. Daar en daar het meest, zit het grote gevaar van internet.Want wij gaan hier allemaal zo lief en leuk met elkaar om, dus we zullen vast allemaal lief en leuk zijn. Maar hoe weten jullie wie ik ben? Omdat ik ouder ben dan de rest en hier hele lieve dingen voor jullie kan schrijven? Misschien ben ik wel een heel eng vrouwtje wat pas over een jaar iets van jullie wil?Nogmaals het gaat mij nu helemaal niet meer om de situatie van de meeting. Maar gewoon om internet in het algemeen en als antwoord op jouw stukje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 6 januari 2010 Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Nee, mijn ouders zijn allebei druk met werken, me moeder heeft straks een nachtdienst, en mijn vader werktte ook redelijk lang, die is nu wel thuis, maar die rust nu ook uit. Ze weten wel van dit topic af, en wat er in speelt. Maar lezen, dat moeten/mogen ze nog. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 6 januari 2010 Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Precies, er gaan te vaak dingen mis uit onbezonnenheid. en ik wil niemand zwart maken, maar wel hebben dat ogen geopend worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 6 januari 2010 Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Ik vind dit eigenlijk wel een mooi mooi moment voor een slotje om de boel niet weer te gaan herhalen..De redenen, de standpunten....Ze zijn al ZO duidelijk weergegeven, dat er eigenlijk niets meer over te zeggen valt dan wat er al over geschreven staat... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 6 januari 2010 Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Maar jullie snappen wel wat ik bedoel, he? Als er iets nog niet duidelijk is: Gewoon vragen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 6 januari 2010 Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Wij snappen jou wel, de vraag was meer of je ons ook snapt.@ Gnarfje: er waren wel meer goede punten, maar als iemand niet wil luisteren kan dat frustrerend zijn, en die persoon in kwestie heeft dat in mijn ogen echt verpest. Het spijt me dat jij goed met hem om kan gaan en dat niet in wil zien, afijn lees je eigen verhaal er op na en je begrijpt wat ik bedoel. Simoon: nu niet meer stressen en gewoon met die leuke meiden afspreken op de meeting Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 6 januari 2010 Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Cassie, als die iemand ik ben.. Dan was dat niet mijn bedoeling. Ik deed het niet express, ik wou wel luisteren, maar het ging mij ook op de manier op hoe sommige er mee omgingen. Ik zal beloven niet meer te stressen, nogmaals goed dat jullie bescherming willen bieden. Nu komt hier waarschijndelijk een mooi slotje op, en laten we die meeting gewoon doorgaan, met allemaal jonge meiden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 6 januari 2010 Delen Geplaatst: 6 januari 2010 O, dat was jij niet, hoor Je bent toch geen 'hem'? Jij bent Simoon! Precies, nu vooruitkijken en genieten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Simoon, je moet niet altijd denken dat het ver ju gaat hé xD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 6 januari 2010 Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Simoon, je moet niet altijd denken dat het ver ju gaat hé xD Dat was een vergissing, excuses er voor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Haha geeft niet.. 't was ook niet zo bedoelt van dat je alleen maar aan jezelf denkt, maar als dt je je zelf neit alles moet verwijten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 6 januari 2010 Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Ik vind dit eigenlijk wel een mooi mooi moment voor een slotje om de boel niet weer te gaan herhalen..De redenen, de standpunten....Ze zijn al ZO duidelijk weergegeven, dat er eigenlijk niets meer over te zeggen valt dan wat er al over geschreven staat... en toen hield mijn batterij er mee op...maar bij deze gaat het topic op slot Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten