Simoon_X Geplaatst: 1 januari 2010 Delen Geplaatst: 1 januari 2010 :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Dan doen we toch de 27ste gewoon? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 2 januari 2010 Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Dan doen we toch de 27ste gewoon? Dat komt mij ook beter uit, dan hoef ik geen zorgen meer te maken om me tuin ook die wordt in februari aangelegd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Oké, ik vind het goed.. en dan kan daf ook mee! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 2 januari 2010 Delen Geplaatst: 2 januari 2010 27 maart dus? Prima! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Oké, jij ook prima? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daffbunny Geplaatst: 2 januari 2010 Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Deal:he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 2 januari 2010 Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Oeh gezellie. 27e komt mooi uit! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 2 januari 2010 Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Supar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yvon Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Is L&L nou de enige oudere man in dit jonge gezelschap?Als ik een dochter had die die leeftijd had, mocht ze echt niet mee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 (aangepast) Saf is ook een man. geloof dat die ook ging toch?zal kijken of ik de 27ste kan maar denk het niet me broer is de dag ervoor jarig 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Is L&L nou de enige oudere man in dit jonge gezelschap?Als ik een dochter had die die leeftijd had, mocht ze echt niet mee Er zitten jonge meiden tussen inderdaad, maar ik ging meer mee op verzoek van Joyce die is ook mijn leeftijd en het is toch gewoon gezellig je mag ook mee hoor en je dochter ook. Ik ben inderdaad wel gek, maar niet gek in me hoofd. Maar snap dat je huiverig bent in deze tijd, leer me kennen en dan weet je wel anders. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Is L&L nou de enige oudere man in dit jonge gezelschap?Als ik een dochter had die die leeftijd had, mocht ze echt niet mee Yvon, Marc is dan wel een oudere man & hij geeft zelf toe: Hij heeft wel vreemde trekjes, haha Maar niet gek in zijn hoofd. Enne, we zijn met een groep... een paar volwassen van BB, en het is in een dorp... Mocht er inderdaad iets gebeuren ( Wat denk ik niet gaat gebeuren) , dan zijn er genoeg mensen om ons heen die ons kunnen helpen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 (aangepast) en Saf is ook een man. geloof dat die ook ging toch?zal kijken of ik de 27ste kan maar denk het niet me broer is de dag ervoor jarigSef gaat heel misschien mee. Hij denkt er nog overna.. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lapin Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 leer me kennen en dan weet je wel anders.Dus je gaat eerst kennismaken met alle moeders van die jonge meiden waarmee je op stap gaat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yvon Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Als er volwassenen tussen zitten is het een ander verhaal, maar het kwam nou net over of er alleen 12 jarigen zijn met alleen L&L erbij. Waarop ik zeg; als ik ouder was en mn dochter kwam aanzetten dat ze naar een andere stad gaat met mensen die ze van internet kent, waaronder allemaal jonge meiden en 1 man, gaan bij mij mn haren overeind staan. Ik zou als ik een dochter had, haar niet mee willen laten gaan in die situatie, zo raar is dat toch niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 ik snap het wel hoor Het is en blijft wel internet heh.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yvon Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Precies, ben dus niet de enige die er dan zo over denkt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lapin Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Nee hoor, ik lees dit topic ook net en ik vraag me echt af waarom je als volwassen man met jongere meiden zou gaan winkelen als er verder niets achter zit. Mannen houden toch niet van winkelen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Nou dat is natuurlijk een beetje kort door de bocht hahahaer zijn wel mannen die van winkelen houden hoor haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Als er volwassenen tussen zitten is het een ander verhaal, maar het kwam nou net over of er alleen 12 jarigen zijn met alleen L&L erbij. Waarop ik zeg; als ik ouder was en mn dochter kwam aanzetten dat ze naar een andere stad gaat met mensen die ze van internet kent, waaronder allemaal jonge meiden en 1 man, gaan bij mij mn haren overeind staan. Ik zou als ik een dochter had, haar niet mee willen laten gaan in die situatie, zo raar is dat toch niet. Alleen 12 jarigen en een volwassen man... Nee, dan ging ik ook niet mee. Maar ik ben eigelijk de jongste, ik ben nu elf jaar. Bijna 12. De rest is 13/14/15/ en ouder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 ik snap het wel hoor Het is en blijft wel internet heh.. Daar hebben jullie allebei een goede punt ja. Het is internet... Maar gelukkig weet ik dat Joyce Marc kent, en Joyce is wel te vertrouwen, denk ik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Dus je gaat eerst kennismaken met alle moeders van die jonge meiden waarmee je op stap gaat? Jahwel hoor waarom niet ik ben niet zo moeilijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Als er volwassenen tussen zitten is het een ander verhaal, maar het kwam nou net over of er alleen 12 jarigen zijn met alleen L&L erbij. Waarop ik zeg; als ik ouder was en mn dochter kwam aanzetten dat ze naar een andere stad gaat met mensen die ze van internet kent, waaronder allemaal jonge meiden en 1 man, gaan bij mij mn haren overeind staan. Ik zou als ik een dochter had, haar niet mee willen laten gaan in die situatie, zo raar is dat toch niet. Inderdaad is dat niet raar hoor, maar ik zou zelf ook niet 'alleen' op stap gaan met 12-jarige als er niet meer mensen bijzijn. Ik wil zeker niet de intentie wekken dat ik dat zou doen, ga mee voor Joyce maar vind het ook leuk als er nog meer mensen meegaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Nee hoor, ik lees dit topic ook net en ik vraag me echt af waarom je als volwassen man met jongere meiden zou gaan winkelen als er verder niets achter zit. Mannen houden toch niet van winkelen? Even goed teruglezen ik sluit me aan bij deze meeting omdat er iemand meegaat die mij uitgenodig heeft van mijn leeftijd en niet andersom. Overigens deze man houdt weldegelijk van winkelen en met mij nog vele andere. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten