Ga naar inhoud

Datum Meeting Veenendaal

EssJJ

Welke datum Meeting Veenendaal  

26 leden hebben gestemd

1. 1. Welke datum Meeting Veenendaal

Aanbevolen berichten

• Reacties 486
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik wacht tot ik beneden op de pc kan, dan maak ik mijn verhaal af. Als ik merk dat ik liever mijn verhaal hier niet neerzet, dan kan dat, en dan plaats ik het niet. Nu moet je niet denken dat er zoveel problemen in mijn verhaal zitten, nee, integendeel. Maar uit mensenkennis weet ik dat er mensen kunnen zijn die mijn mening niet kunnen accepteren, of de boel willen opjagen. ( Nee, jullie niet... Maar je weet maar nooit of hier iemand de boel wilt opjagen, ik ken de meeste nog niet zo heel goed ) , en ik wil niet nog meer ruzie veroorzaken, dat heb ik volgens mij al genoeg gedaan :$

Ik wil jullie wel de mogelijkheid geven om mijn verhaal te kunnen lezen, maar dan pas ik het, als het nodig is, aan.

aangepast door Simoon_X
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat snap ik wel, natuurlijk. Jullie krijgen het wel te lezen, maar anders dan dat ik het eerst wou doen. Want het staat er nu redelijk hard in, zoals ik het echt in mijn kop heb zitten,maar ik wil voorzichtig doen... Ik heb geen zin in ruzie ;) Want zo ben ik niet, zo wil ik ook niet zijn. In mijn dagboek staat/komt ( zat gister fanatiek in me dagboek te schrijven... tot ik er achter kwam dat het half 12 was, toen ben ik gestopt en ga ik vandaag verder. ) het anders, maar hier is het echt voor jullie gericht. Wel moeten jullie beloven dat jullie niet boos worden, want het is nogsteeds mijn eigen mening. Ik wil weten wat jullie er van vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het niet erg vind zou i kgraag die harde lezen :$ vind het altijd wel fijn te wetenwat iemands mening is. Je mag het dan wel per PB sturen. ik weet zeker dat ik daar niet boos om ga worden want ik geloof dat mijn mening hetzelfde is al de jouwe;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik ook. Jij krijgt het wel te lezen. Ik ga er morgen even aan de slag mee om het zo goed mogelijk hier op te krijgen. Want ik wil niet dat jullie het niet snappen, want daar bereik je niets mee. En mijn 'hardere' brief, die moet ook nog afgemaakt worden. Maar nu moet ik leren :( Ik blijf wel op BB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ook zeker waar, vooral omdat sommigen elkaar erg in bescherming nemen, wat onzin is.

Ik zal iig mijn best doen om een genuanceerde reactie te plaats, ik hoop alleen wel dat je wat hebt opgestoken van de vorige discussie anders beginnen we weer opnieuw :lol:

Ik had eigenlijk zelfs van iemand anders een reactie verwacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .