crepe Suzette Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Postitief? Mja, denk het wel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Jullie hebben mij reactie nu gelezen, ik ga nu naar bed. Snurkse iedereen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Weltrusten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Doe dat dan in het café niet hier. je hebt gelijk, sorry. Mijn enthousiasme over dat ik Suzanne weer zag kon ik niet onderdrukken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Tjaa,, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yvon Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Zo hier is nogal wat getypt vandaag En ook nog door Caroline zelfs! Ben blij dat haar post ook ogen geopend heeft, en haar mening serieus wordt genomen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 :yes: Alleen jammer dat er nu opeens geen reactie meer is, al is dat maar goed ook, de boodschap is wss doorgekomen. Nu op een positievere noot, om Esjj en Simoon niet achter me aan te krijgen: nog een shoplijstje? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Ik begrijp je niet helemaal sorry.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 januari 2010 Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Cassie wilt nog een positieve draai geven aan haar bericht en vraagt daarom of je al een idee hebt wat je wilt gaan kopen als jullie gaan winkelen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 K heb eigenlijk geen diee xD k heb niet echt iets spesiaals, misschien tegen die tijd wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 5 januari 2010 Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Hoi, daar ben ik ook weer. Zal ik mijn verhaal voor de meeting eens vertellen? Misschien weten jullie hoe ik me voel. Tja, enigste op mijn lijstje staat wilgenballen voor de konijnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 5 januari 2010 Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Van mij mag je, hoor. Je hart luchten kan goed zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 5 januari 2010 Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Ik schrijf het straks wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 haha oké! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 5 januari 2010 Delen Geplaatst: 5 januari 2010 wow.. btw meiden me broer viert zijn verjaardag de 26ste dus misschien kan ik de dag erna, heb gezien dat het voormij geeneens zover reizen is. nja volgens me broer en vader;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Is het ook niet ong half uur met de auto Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 5 januari 2010 Delen Geplaatst: 5 januari 2010 ja denk het maar ga of met de trein of met auto;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Jij mag nog niet Rijden! xD..Als je met de trein gaat zorg dan dat je uit stapt op centrum hea! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 5 januari 2010 Delen Geplaatst: 5 januari 2010 neeh gebracht worden:p ja dat begrijp ik xD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Oké, Ken je het centrum?Want als je met de trein komt moet je nog wel 10 min lopen naar het dorp. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 5 januari 2010 Delen Geplaatst: 5 januari 2010 neeh xDrijdt er miss een bus ofz doorheen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Wrm.. dat kan je makelijk lopen joh!Alleen maar de straat uit en dan loop je zo de hoofdstraat in xD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 5 januari 2010 Delen Geplaatst: 5 januari 2010 aha oke ja jij zegt het zo alsof het heel moeilijk is xD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2010 Sorry:$ is het niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 5 januari 2010 Delen Geplaatst: 5 januari 2010 whaha dat merk ik:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten