Ga naar inhoud

Datum Meeting Veenendaal

EssJJ

Welke datum Meeting Veenendaal  

26 leden hebben gestemd

1. 1. Welke datum Meeting Veenendaal

Aanbevolen berichten

• Reacties 486
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lezen is soms erg lastig ;)

Geen '***' naar jou toe, maar het is minder raar om als 23jarig meisje te shoppen met 12/16/17 jarige dan dat een 33jarige dat doet met 12/16/17jarige, toch? 20 jaar verschil is wel wat meer dan 7.

At least, dat is wat ik begrepen heb, but don't shoot the messenger.

aangepast door Laura1984
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat erom als een volwassen persoon een relatie heeft met iemand van onder de 16. Het heeft dus niets met leeftijdsverschil te maken. Als je als vrouw van 20 een relatie hebt met een man van bijvoorbeeld 50 is dat gewoon legaal.. en dus geen pedofilie.. ;)

aangepast door Laura1984
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee tuurlijk Cassie. Dat is zo. Was het ff zat...

Maar nogmaals, het is niet zo dat hij met die meiden gaat winkelen. Het is zo dat hij met mij en die meiden gaat winkelen. En dan is de leeftijdsverschil tussen mij en hem niet zo groot om er een punt van te maken?

aangepast door Laura1984
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat erom als een volwassen persoon een relatie heeft met iemand van onder de 16. Het heeft dus niets met leeftijdsverschil te maken. Als je als vrouw van 20 een relatie hebt met een man van bijvoorbeeld 50 is dat gewoon legaal.. en dus geen pedofilie.. ;)

Haha, nee, dan is het een golddigger..

(sorry! Niet aanvallen vrouwelijke golddiggers!!)

aangepast door Laura1984
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe *** ben ik wel niet.. ik ben verliefd op het Knullewulleke van Demmi

Hahaha! Maar dat kan niet hoor! Want zijn vrouw wordt pas over 30 jaar geboren!:he:

Met Q gaat het wel goed hoor.. Alleen een beetje last van spruw in zijn mondje. (Is schimmel..) Maar het is niet heel erg, en we hebben al een zalfje. :)

aangepast door Laura1984
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 22, men ex/aankomdende vriend is 32..

Big deal

Ik heb iets gemist? Behalve jou natuurlijk. Meid je moet echt vaker online komen.

@Anne zag de foto van je mannetje wat een vrolijke spruit ,super! Nu maar hopen dat het snel weer over gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .