crepe Suzette Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Hou nou op alsjeblieft... jij bent ook lief! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Jij ook moppie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Jij ook moppie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
buddy&glenn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 EN ikke dan? :O Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ehm 23 en 33 leeftijdsgenoten? Ja het scheelt 10 jaar. so what? Maar we staan wel op veel dingen op 1 lijn. Ik hoef dat trouwens niet te verdedigen... Ik bedoelde inderdaad een andere volwassene Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 EN ikke dan? :O Jij niet! jij bent een vies oud mannetje die me stalkt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ja het scheelt 10 jaar. so what? Maar we staan wel op veel dingen op 1 lijn. Ik hoef dat trouwens niet te verdedigen... Ik ben 22, men ex/aankomdende vriend is 32..Big deal Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
buddy&glenn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Sorry ik zal het niet meer doen... :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Mijn vriend/verloofde is 7 jaar ouder... Wat een *** he 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Lezen is soms erg lastig Geen '***' naar jou toe, maar het is minder raar om als 23jarig meisje te shoppen met 12/16/17 jarige dan dat een 33jarige dat doet met 12/16/17jarige, toch? 20 jaar verschil is wel wat meer dan 7. At least, dat is wat ik begrepen heb, but don't shoot the messenger. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Mijn vriend/verloofde is 7 jaar ouder... Wat een *** he Lekker wijf ben je toch 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Gadver wat een smerige taal hier Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Gadver wat een smerige taal hier Ssst! Of ik puh je 2x:bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
buddy&glenn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik ga bijna braken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anne_Demmi Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Het gaat erom als een volwassen persoon een relatie heeft met iemand van onder de 16. Het heeft dus niets met leeftijdsverschil te maken. Als je als vrouw van 20 een relatie hebt met een man van bijvoorbeeld 50 is dat gewoon legaal.. en dus geen pedofilie.. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Nee tuurlijk Cassie. Dat is zo. Was het ff zat... Maar nogmaals, het is niet zo dat hij met die meiden gaat winkelen. Het is zo dat hij met mij en die meiden gaat winkelen. En dan is de leeftijdsverschil tussen mij en hem niet zo groot om er een punt van te maken? 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Het gaat erom als een volwassen persoon een relatie heeft met iemand van onder de 16. Het heeft dus niets met leeftijdsverschil te maken. Als je als vrouw van 20 een relatie hebt met een man van bijvoorbeeld 50 is dat gewoon legaal.. en dus geen pedofilie.. Haha, nee, dan is het een golddigger.. (sorry! Niet aanvallen vrouwelijke golddiggers!!) 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anne_Demmi Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 En bedankt.. Het kan dan ook nog steeds gewoon liefde zijn hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Hoe *** ben ik wel niet.. ik ben verliefd op het Knullewulleke van Demmi 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 En bedankt.. Het kan dan ook nog steeds gewoon liefde zijn hoor! Ik weet het! Hoe is het met je kindje trouwens?! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anne_Demmi Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Hoe *** ben ik wel niet.. ik ben verliefd op het Knullewulleke van Demmi Hahaha! Maar dat kan niet hoor! Want zijn vrouw wordt pas over 30 jaar geboren!:he:Met Q gaat het wel goed hoor.. Alleen een beetje last van spruw in zijn mondje. (Is schimmel..) Maar het is niet heel erg, en we hebben al een zalfje. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik ben 22, men ex/aankomdende vriend is 32..Big deal Ik heb iets gemist? Behalve jou natuurlijk. Meid je moet echt vaker online komen. @Anne zag de foto van je mannetje wat een vrolijke spruit ,super! Nu maar hopen dat het snel weer over gaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik heb iets gemist? Behalve jou natuurlijk. Meid je moet echt vaker online komen. @Anne zag de foto van je mannetje wat een vrolijke spruit ,super! Nu maar hopen dat het snel weer over gaat. Ik heb zooooveel te vertellen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Postitief? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Doe dat dan in het café niet hier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten