heidi-77 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ehm 23 en 33 leeftijdsgenoten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Lieve Simone, wake up!Dat je niet naar ons wil luisteren ok, maar Caroline is een zeer gewaardeerd lid hier (ook mod toch? of niet...oeps) dus een beetje respect is op zijn plaats hier. We hebben het allemaal goed met je voor, als ZOVEEL mensen dit zeggen, en nu zelfs Caroline die qua woorden en leeftijd (sorry ) toch wel 1 van de wat wijzere mensen is hier en et nog niet doordringt. Aan wie ligt het dan? Dan klopt er toch iets niet? Vecht er dan niet tegen, we doen het echt niet om je te pesten, zie dat nu in. Je meeting kan gewoon doorgaan met leeftijdgenoten, is dat niet leuk dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Caroline is moderator ja, zij heeft ook het recht om haar zegje te doen. Simone, laat inderdaad anders je ouders dit topic lezen. Snap dat de leden hier je meeting of je topic niet willen verpesten, maar dit is een serieus onderwerp, wat zeker uitgesproken moet worden. Zoals Cassie al zegt, de meeting kan gewoon doorgaan met Esther en Sharon etc. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Ik zal proberen te luisteren Ik geef toe: Voor mij voelt het misschien anders aan. Sorry, ik zal proberen open te staan. Nogmaals sorry..! 4 januari 2010 aangepast door Simoon_X Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Dat vind ik een goede houding van jou Simoon. Het is voor jou misschien vervelend dat jouw idee van de meeting een hele andere wending neemt, maar daar kan jij niks aan doen. Laat het vooral de uiteindelijke meeting niet verpesten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ehm 23 en 33 leeftijdsgenoten? Joyce vroeg dat aan hem. Maar ik denk dat ze bedoelde dat er ook nog een volwassenen mee ging, snapt u? Sorry dat ik net zo gesloten stond, echt sorry. Ik probeer nu open te staan. Ik snap jullie ook wel, hoor. Het moet natuurlijk allemaal veilig gaan. Oke, nogmaals mijn excuses. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Dat vind ik een goede houding van jou Simoon. Het is voor jou misschien vervelend dat jouw idee van de meeting een hele andere wending neemt, maar daar kan jij niks aan doen. Laat het vooral de uiteindelijke meeting niet verpesten. Het is inderdaad vervelend, maar nu zie ik dat er moderaters bij komen, zei er iets in mij dat ik even moet luisteren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Simoon_x 1/ de meeting loopt niet uit de hand wat er hier geschreven wordt, als er mensen niet komen omwille van wat hier geschreven wordt, dan kan ik dat persoonlijk alleen maar toejuichen.2/het hele verhaal staat hier, dat kan iedereen lezen3/het is niet omdat een aantal leden zo verstandig zijn om niet langer een nutteloze discussie te voeren dat anderen ,die hier nog niets hebben gezegd, hun mening maar voor zich moeten houden. 4/ deze hele zaak is ernstig genoeg om de aandacht van het modteam op dit topic gericht te houden, "zand" over het thema is iets wat hier echt niet zomaar kan opgaan. Daarvoor is het te belangrijk. Oke... Ik wil trouwens even zeggen bedankt. Bedankt dat jullie ook mee willen denken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat is dit nu weer voor onzin allemaal!! Ik heb de laatste 3 pagina's gelezen en ik ga niet verder terug.Wat een onzin is dit man, tjongejonge! ik ben eeen weekje of 2 weg en zie heir het resultaat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Denk dat iemand zelf wel zijn eigen behoeften kan inzien en als hij wel zin heeft in die gezelschap met puberende meisjes laat hem dan lekker zijn gang gaan 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Jullie willen niet weten hoeveel het me eigelijk spijt. Misschien denken de meeste dat ik zo'n arrogante **** ben die niet wil luisteren, nee, integendeel. Het kwam meer over van: hij is een ***, enzovoort. Zo kwam het voor mij over, en daarom voelde ik me zo, en daarom reageerde ik zo. Maar na de laatste reacties.... Voor mij opende iets. Iets.. Wat ik niet uit kan leggen. Bedankt voor deze opening, ik zal beter na denken. Ik weet hoe gevaarlijk internet kan zijn, dat weet ik. Dat werd met de paplepel ingegooit. ' Ga nooit met vreemde mensen mee' Ik ben blij met mijn opvoeding. Maar omdat ik zo gefocust was op de meeting, vergat ik even dat ik iedereen in zijn waarde moest laten. Het gaat de laatste tijd fout, een paar dagen geleden van die rotopmerkingen, en nu dit. Ik weet zeker dat mensen nu anders over mijn denken, maar jongens: Het spijkt me echt, echt waar. Ik wil open staan voor jullie ideeen, dat moeten jullie geloven, echt waar. Sorry, sorry,sorry. Dat is het enige wat ik kan zeggen. Ik wil nu echt open staan voor jullie. Ik ga even al die berichten eens even goed nalezen, even kijken wat jullie echt denken. Daarna geef ik weer een reactie. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik vind Marc lekker wel lief Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Jullie willen niet weten hoeveel het me eigelijk spijt. Misschien denken de meeste dat ik zo'n arrogante **** ben die niet wil luisteren, nee, integendeel. Het kwam meer over van: hij is een ***, enzovoort. Zo kwam het voor mij over, en daarom voelde ik me zo, en daarom reageerde ik zo. Maar na de laatste reacties.... Voor mij opende iets. Iets.. Wat ik niet uit kan leggen. Bedankt voor deze opening, ik zal beter na denken. Ik weet hoe gevaarlijk internet kan zijn, dat weet ik. Dat werd met de paplepel ingegooit. ' Ga nooit met vreemde mensen mee' Ik ben blij met mijn opvoeding. Maar omdat ik zo gefocust was op de meeting, vergat ik even dat ik iedereen in zijn waarde moest laten. Het gaat de laatste tijd fout, een paar dagen geleden van die rotopmerkingen, en nu dit. Ik weet zeker dat mensen nu anders over mijn denken, maar jongens: Het spijkt me echt, echt waar. Ik wil open staan voor jullie ideeen, dat moeten jullie geloven, echt waar. Sorry, sorry,sorry. Dat is het enige wat ik kan zeggen. Ik wil nu echt open staan voor jullie. Ik ga even al die berichten eens even goed nalezen, even kijken wat jullie echt denken. Daarna geef ik weer een reactie. Lieve schat.. ik heb max 4 pagina's gelezen en alsjeblieft.. trek het je niet teveel aan 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Ik vind hem lekker wel lief Lekker puh? 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Lekker puh? Wil je dat ik je puh? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Wil je dat ik je puh?Wil je dat doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Het gaat niet om wel of niet lief vinden, en Jasmijn.. Je moet jezelf echt eens horen Hij hoeft geen bad guy te zijn, maar dat winkelen met jonge meiden not done is moet je wel kunnen zien. De modjes bemoeien zich er niet voor niks mee, en dat zal hij ook moeten beseffen.En Crepe, met jou kan hij altijd shoppen, dus heeft niks met wel of niet lief zijn te maken. En Simone: heel tof dat je het nu ziet, ben je nu toch een stuk wijzer aan het worden dan sommige volwassenen. Plus met Esjj en Sharon kan je nog wel iets leuks regelen toch? Kan hartstikke gezellig zijn! 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Jaja ik ben al stil :na: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Wil je dat doen? Ik zal jou eens lekker puh-en hoor.. In amersfoort? En Cassie, ik hou niet van shoppen Geen stress, ik vind jullie (bijna) allemaal lief Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Het gaat niet om wel of niet lief vinden, en Jasmijn.. Je moet jezelf echt eens horen Hij hoeft geen bad guy te zijn, maar dat winkelen met jonge meiden not done is moet je wel kunnen zien. De modjes bemoeien zich er niet voor niks mee, en dat zal hij ook moeten beseffen.En Crepe, met jou kan hij altijd shoppen, dus heeft niks met wel of niet lief zijn te maken. En Simone: heel tof dat je het nu ziet, ben je nu toch een stuk wijzer aan het worden dan sommige volwassenen. Plus met Esjj en Sharon kan je nog wel iets leuks regelen toch? Kan hartstikke gezellig zijn!En Joyce natuurlijk ook... 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 @ Simoon, ik ben blij dat het je ogen heeft geopend, wil gewoon niet hebben dat er iets mis gaat Ga lekker winkelen met de jonge meiden! Dat is toch hartstikke gezellig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik zal jou eens lekker puh-en hoor.. In amersfoort? En Cassie, ik hou niet van shoppen Geen stress, ik vind jullie (bijna) allemaal lief Doe maarlijkt me erg spannend Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik ben blij dat jullie aardig zijn. Maar jullie moeten nogmaals niet denken dat Marc het verkeerd heeft bedoeld, he? Dat verdient hij ook weer niet. Ik ga even een douche nemen, even lekker ontspannen, even lekker niets doen, even gewoon die tranen weg, en die warmte ook. Dag lieve mensen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Doe maarlijkt me erg spannend Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Hou nou op alsjeblieft... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten