Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik neem mijn woorden terug, vind ze toch wat kinderachtig, maar ik kan echt pissed off worden van dat soort gezever! Je zal vast heel slim zijn edit: en nee, dat was niet sarcastisch bedoeld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) haha Cassie, ik wil geen ruzie met jou maken.Lapin reageerde op mijn bericht en ik dus op zijn/haar bericht. Ik vind niet dat ik dat via pb hoef te doen.Ik ben gewoon erg pissig over dit hele gebeuren want het is een goeie, gezellige jongen. En ja, mijn werk is wel belangrijk Zoals jij misschien wel zult weten kent de rechtbank vele termijnen 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Bedoelde het niet vervelend, heb wel meer gemene opmerkingen: sommige mensen kunnen studeren e.d.Kan heel slecht gemeen zijn, met de opmerkingen zit het goed, maar voel me daarna vreselijk Dus ben eigenlijk echt een watje:he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 nah zand er over dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Net thuis van me werk... heerlijk even bijlezen.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 nou heerlijk hahaha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 MIsschien moet het forum opgesplitst worden, 1 deel minderjarigen en het andere deel meerderjarigen. sjonguh jonguh Als dat ooit komt, dan ga ik weg van dit forum. Ik wil ook met volwassen mensen kunnen praten. :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 nou heerlijk hahaha Leuk he? Topic van je eigen meeting zien :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 mijn eigen meeting?ik heb geen eigen meeting Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 mijn eigen meeting?ik heb geen eigen meeting Onze meeting Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 De meeting in Amersfoort bedoel je? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Veenendaal Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 oww Veenendaal d Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Wat een gedoe:rofl: Simoon, ga gewoon lekker verder met het regelen van jullie meeting in Veenendaal en geniet ervan meid:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 nah zand er over dan? Was even weg Dus kom ook even een jeugdige koe uit de sloot halen: zand erover? Ja!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Eindelijk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Voor mij dus ook zand er over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 klaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
buddy&glenn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Struisvogels Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Wat een gedoe:rofl: Simoon, ga gewoon lekker verder met het regelen van jullie meeting in Veenendaal en geniet ervan meid:D Dankjewel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Zo...jullie kunnen er nogal wat van hier...ik krijg bijna medelijden met een aantal mensen hier. Aan de jonge meiden hier : met jullie reacties bewijzen jullie enkel dat jullie nog niet in staat zijn om over dit soort van situaties te oordelen. Ik kan jullie alleen maar aanraden om jullie ouders dit topic te laten lezen. Jullie ouders zullen jullie dan wel kunnen uitleggen wat er hier bedoeld wordt.Verder wil ik jullie vragen om wat ik hieronder schrijf niet persoonlijk te nemen, wat ik daar schrijf geldt in het algemeen en heeft op niemand persoonlijk betrekking. Verder heeft dat ook niks met BB te maken, ik help jullie allemaal met plezier en zonder probleem verder als er een probleem is met één van jullie konijnen. Rechtstreeks tot jou, daar heb ik geen probleem mee, vermits jij de enige bent die duidelijk niet meer tot de groep van adolescenten of jong-volwassenen behoord. Wat moet in godsnaam een man van 33 met een groep vreemde,puberende meisjes gaan winkelen? Het spijt me zeer ,maar ik kan me daar geen plezier bij voorstellen,amuseren doe je je met mensen waar je veel mee gemeenschappelijk hebt. Wat heb jij gemeenschappelijk met deze meiden? Ik ben zelf de 30 net voorbij en een namiddag met een groep puberende meiden is niet bepaald iets wat bovenaan mijn verlanglijstje staat en ik denk dat dat bij de meeste mensen (man of vrouw) van onze leeftijd wel zo is. Dus wat moet je daar?Een volwassen man heeft geen interesse in puberende meiden, tenzij hij daar beroepsmatig of bv als ouder of familie-lid mee geconfronteerd wordt.Ik ken allenzins geen enkele van mijn mannelijke vrienden die een dag op stap willen met een hoop zulke jonge meiden.Wat moet diezelfde man van 33 met die meiden op msn? En heb jij geen leeftijdsgenoten om kerstkaarten naartoe te sturen? Hou alsjeblieft op met het omdraaien van woorden en vergelijkingen die nergens op slaan. Het lukt je misschien wel om even de aandacht van een aantal pubers van de kwestie te halen ,maar ook alleen dat. Vergelijk niet Joyce die gaat winkelen met meiden die een aantal jaar jonger zijn dan haar met jezelf. Winkelen onder meiden is gezellig, wat een vent daar bij te zoeken heeft die bovendien nog eens dubbel zo oud is dan het merendeel van de groep is mij een compleet raadsel. Ipv hier dubbelzinnige uitspraken te doen en te proberen de aandacht af te leiden van de essentie, had je er beter aan gedaan om het gewoon op een " ik begrijp het, had dit eerst nog niet in de gaten, ik ga dus beter niet mee" gehouden. Op die manier...had je mogelijk nog een beetje van je geloofwaardigheid bij de volwassenen op dit forum kunnen houden. Nu ben je die volgens mij bij velen kwijtgespeeld. Wat mij nog het allermeest en ernstig verontrust is dat je het blijkbaar NIET wil snappen...en laat nu meteen dat ook een ernstig alarmsignaal zijn. (en meteen de reden van mijn uitdrukkelijke reactie) 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Caroline... We hadden er zand er over gedaan, en we zouden er niet meer over praten. Leuk hoor, een meeting die uit de hand loopt. En de meeste weten het verhaal er niet eens achter. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Simoon_x 1/ de meeting loopt niet uit de hand wat er hier geschreven wordt, als er mensen niet komen omwille van wat hier geschreven wordt, dan kan ik dat persoonlijk alleen maar toejuichen.2/het hele verhaal staat hier, dat kan iedereen lezen3/het is niet omdat een aantal leden zo verstandig zijn om niet langer een nutteloze discussie te voeren dat anderen ,die hier nog niets hebben gezegd, hun mening maar voor zich moeten houden. 4/ deze hele zaak is ernstig genoeg om de aandacht van het modteam op dit topic gericht te houden, "zand" over het thema is iets wat hier echt niet zomaar kan opgaan. Daarvoor is het te belangrijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Ja, maar Joyce zocht een leeftijdgenoot. Ik denk dat ik maar niet meer reageer... 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Simoon, alsjeblieft laat je ouders dit topic lezen, ik begrijp dat jij het niet leuk vindt, maar alles wat we zeggen is in het belang van jou. Ik ben lerares en hoor vaak de vreemdste verhalen, ik wil niet zeggen dat iemand bij voorbaat slecht is. Winkelen met je leeftijdsgenoten prima, een meeting met een hele grote groep prima, maar winkelen met een klein groepje meiden en een man die 2x zo oud is, daar gaan mijn nekharen van overeind staan. Winkelen met alleen leeftijdsgenoten, prima! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten