Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Dan keur ik dat ook niet goed nee, en is mij dat ontgaan. Zou er hetzelfde op zeggen als daar geen ouders bij waren.Dit topic is speciaal aangemaakt, daarom viel het velen op.Zie dat nu in. Dat maakt dit gedrag niet acceptabel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik snap dat je bezorgt raakt als iemand van 12 jaar en een volwassene afgaan spreken. Maar we gaan nota bene met een hele groep, hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik heb ook in het verleden met een jongen afgesproken die 10 jaar ouder is dan ik, en die ik via internet kende, nota bene in Brussel (waar ik wel al moest zijn, dont worry ). Gewoon. We hadden dezelfde interesse, en het was met een vrij grote groep mensen, iederen die elkaar van internet kende en in muziek geinteresseerd was. Je zond je eigen nummer in iedere maand, wat in het thema paste, en dan kijken wiens liedje het beste was gevonden Eigenlijk heel gezellig, dus stop gewoon, organiseer een mini-meeting, samenkomst, whatever, doe het op een voor iedereen comfortabele plek, en GENIET ER VAN, maak er een LEUKE dag van! En stop nou eens met dit gezeik. En doe mij een lol, en verziek niet de pret op BB. Bij voorbaat dank. Ik heb bij ebay gewerkt, op de investigations department. De gouden regel: everybody is basically good. Naar mate ik daar langer werkte kwam ik alleen maar de slechtste dingen van mensen tegen.. Niet lang daarna geloofde ik niet meer in de goedheid, want iedereen licht iedereen op daar.. Toch ben ik zelf op de site gaan handelen en heb ebay weer in een heel ander daglicht gekregen. Het is moeilijk om te geloven dat er nog goeds in mensen zit als je zoveel slecht hebt gezien ziet... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anne_Demmi Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Tja, het leven is een pijpkaneel, je zuigt eraan en krijgt je deel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Hahahaha Geweldige opmerking tussendoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Twee volwassen bij een 12 jarige!!! Ik neem aan dat je niet op het bezoek van Saf en mij doelt aan Britt en Claire? :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Er is altijd goed en slecht. Belangrijk is ook dat, zoals hier bij BB wordt gedaan, er op een algemene plek wordt afgesproken. Met 1 BB'er bij iemand thuis zou raar zijn, hoewel dat ook kan met alle love hier . Jullie snappen wat ik bedoel. Ik vind het wel erg dat er zo over tekeer wordt gegaan, en dat er dingen over anderen worden gezegd die mijns inziens niet/amper meer door de beugel kunnen. Moest mij zoiets gezegd worden, ik zou echt razend worden. Enne, meeten he, zolang het maar veilig gebeurt! 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik neem aan dat je niet op het bezoek van Saf en mij doelt aan Britt en Claire? :whistle2: Ah dat kan natuurlijk ook niet! :duivel: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Dan keur ik dat ook niet goed nee, en is mij dat ontgaan. Zou er hetzelfde op zeggen als daar geen ouders bij waren.Dit topic is speciaal aangemaakt, daarom viel het velen op.Zie dat nu in. Dat maakt dit gedrag niet acceptabel. Kijk en dat punt wilde ik nu maken!!! dat wordt hier dus niet gedaan, lees de berichtjes maar in het café topic van een week terug erop na. Ook is dit het laatste berichtje hierover van mij wat ik zal schrijven nu kunnen de mensen zelf teruglezen hoe krom als een hoepel is om het een met een lach weg te lachen en het andere aan de kaak te stellen. 4 januari 2010 aangepast door L&L Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Volgens mij begrijp je het nog niet. Het ging nu over deze situatie, ik lees niet altijd in het cafe mee, dit topic viel op omdat het een apart onderwerp is. Nogmaals: maakt dat het allemaal goed, dat iemand anders het wel al gedaan heeft?En dat is mijn punt, die jij niet wil inzien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ah dat kan natuurlijk ook niet! :duivel: ohow.. oepsie te laat.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabbie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) OMG wat een discussie... Zullen we dit topic gewoon omdopen in het "wie is een ***?" topic?!Prima als er een discussie ontstaat over pedofilen op het internet, maar om dit zo persoonlijk op iemand te betrekken vind ik schandalig. Het is duidelijk dat hij niet de intentie had om 'minderjarige meisjes te ontmoeten'. Als jullie verder willen discusieren over dit onderwerp open daar dan gewoon een topic over! 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Mee eens Sabbie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) voor de 400ste keer: niet persoonlijk> nooit slim om in een kleine groep met jonge meisjes af te spreken blablaLees de rest. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Voor de 400ste keer: Laat het dan rusten, en praat over de feitelijke meeting en start een eigen topic als daar behoefte aan is! (Sabbie, je hebt helemaal gelijK!!) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 :meuh: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 OT: Ik wacht met smart op een meeting in Belgie! Of gewoon iets minder diep in het NL'se land.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 OT: Ik wacht met smart op een meeting in Belgie! Of gewoon iets minder diep in het NL'se land.. Ik kom graag een keer naar Belgie :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Liefste schat, Gent is mega ver van jou.. Belgisch Limburg wil ik ook wel doen hoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Als het je toch alleen om een meeting met Joyce gaat (zoals je al een aantal keer hebt geschreven), waarom spreek je dan niet gewoon een keer 1 op 1 met haar af? Je hebt nu wel heel erg de schijn tegen je als je als enige volwassen man tussen allemaal minderjarige meisjes (en een meisje wat tien jaar jonger is dan jij) naar Veenendaal zou gaan. Snap je dat nou echt niet? Gezeur? Ik vraag me af of je nog zou vinden dat het gezeur is als er echt iets zou gebeuren tijdens zo'n meeting of naar aanleiding van zo'n meeting. Je snapt blijkbaar niet waar het om gaat. Het gaat namelijk niet om het grote leeftijdsverschil tussen de jongste en de oudste deelnemer, dat heeft niemand beweerd. Volgens mij hoor je ook niemand over de meeting in Amersfoort zeuren. Het gaat er juist om dat hij als volwassen man met allemaal minderjarige meisjes op stap wil. Ik denk dat de meeste ouders daar niet echt blij mee zullen zijn. De mijne zouden dat in ieder geval echt niet goedgekeurd hebben.gezeur ja!Het punt is gemaakt, de waarschuwing was er weer uit en toch wordt er over door gegaan!Ik vind dat echt gezeur!En ik had het niet over Amersfoort maar over Veenendaal. En dat iemand met minderjarige meisjes op stap wil!?!?!Hij is uitgenodigd door Joyce, 23 jaar!Volgens mij snap jij niet waar het om gaat, of wil je dat gewoon niet snappen. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ouwe koeien uit de sloot halen, Loes..Was net weer rustig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 MIsschien moet het forum opgesplitst worden, 1 deel minderjarigen en het andere deel meerderjarigen. sjonguh jonguh Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Dit hoort in het zeurtopic, want wij zijn al klaar! Dagje Antwerpen kan leuk zijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Ouwe koeien uit de sloot halen, Loes..Was net weer rustig. dat boeit me niet, schijnbaar heeft die persoon mijn verhaal niet duidelijk. plus zo oud was die koe niet want ik heb het vanmiddag pas geplaatst, zijn ook mensen die gewoon de hele dag werken 4 januari 2010 aangepast door Loesah Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Nou ja, wat is dat nu weer voor een opmerking.. Stuur dan een PB naar die persoon!Erg belangrijk zal je werk niet zijn te beoordelen naar je vele eerdere reacties. Als jij laag kan zijn kan ik dat ook, al behoor ik me eigenlijk niet tot jouw intellect te verlagen. Maar soms.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten