Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Goh, vind je het gek. Jullie hebben het over een man in de dertig die naar deze meeting komt. Ooit een andere gezien? kom op hé, hoeveel mannen heft BB? Zucht.. Wat wij daarmee willen zeggen: het gaat niet over iemand in persoon zelf, wij kennen hem toch niet? Net zoals dat jij hem niet kent. Dat maakt hem niet per definitie een ***, maar dat maakt hem ook niet per definitie iemand die aardig hier is, dan nooit slechte bedoelingen daar buiten heeft.Ik hoop echt dat hij dat begrijpt, dat ik het niet over in die zin gaat, ik had hetzelfde tegen elke andere man/vrouw waarvan ik vind dat het overeenkomt. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Niets is persoonlijk bedoeld... behalve als ik je naam erbij noem! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Niet zo kinderachtig doen joh.. Heeft Lapin minder rechten dan jou sinds hij/zij minder lang lid is?Gelukkig ken jij Marc zo goed, alsjeblieft, waar ging nu die hele discussie over, my god. Zie je Simoon, is niet alleen bij jonge meiden hoor Nogmaals excuses voor het specifiek noemen van jouw naam, je had net zo goed Harry, of Harriet of Carla. Het is alleen dat zij telkens specifiek jou als voorbeeld nemen. Het is helemaal vergeven. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Excuseer mij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Discussie gesloten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Als het aan mij ligt wel. Het is nog steeds onze meeting Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Zucht.. Wat wij daarmee willen zeggen: het gaat niet over iemand in persoon zelf, wij kennen hem toch niet? Net zoals dat jij hem niet kent. Dat maakt hem niet per definitie een ***, maar dat maakt hem ook niet per definitie iemand die aardig hier is, dan nooit slechte bedoelingen daar buiten heeft.Ik hoop echt dat hij dat begrijpt, dat ik het niet over in die zin gaat, ik had hetzelfde tegen elke andere man/vrouw waarvan ik vind dat het overeenkomt. Het ging mij erom dat tweemaal een naam expliciet vernoemd werd en de rest van de berichtjes gaat het mij erom nu wel eens duidelijk te maken dat hij niks anders deed als andere mensen hier. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Misschien is het handig als een Modje het topic wil opschoenen? zodat het weer over de meeting gaat. dat is wel net zo makkelijk voor andere leden die naar de meeting willen komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Misschien is het handig als een Modje het topic wil opschoenen? zodat het weer over de meeting gaat. dat is wel net zo makkelijk voor andere leden die naar de meeting willen komen. Ik denk eerlijk gezegt niet dat er nog mensen naar de meeting komen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yvon Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ook zoals al eerder zei wordt er hier maandelijks een aantal keer door andere afgesproken die hetzelfde doen als mij alleen dan zelfs thuis bij mensen (ook zonder ouders), waar is nu het vingertje?Dat zijn personen die elkaar al meerdere malen hebben gezien, en vervolgens bij elkaar thuis afspreken. Dat is nog altijd anders en niet vergelijkbaar in mijn ogen.Verder vind ik dat je nogal kinderachtig reageert op de hele kwestie nu, je trekt dingen nogal uit verband trekt, dat hoeft toch helemaal niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Het ging mij erom dat tweemaal een naam expliciet vernoemd werd en de rest van de berichtjes gaat het mij erom nu wel eens duidelijk te maken dat hij niks anders deed als andere mensen hier. Dat is niet helemaal waar maar als je dat zelf niet wil inzien, dan kan ik daar ook niks aan veranderen.. Ik hoop alleen wel dat je in ogen houdt om wie het hier gaat en wie we willen beschermen, misschien handig om dan niet alleen aan je gekwetste zelf te denken (dat bedoel ik niet gemeen, kan het even niet anders formuleren.) 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Misschien dat je nu even negatief denkt over de meeting, maar geloof mij, die meeting gaat echt wel door hoor en jullie hebben vast een hele plezierige dag. Die negatieve instelling nu waait wel weer voorbij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik denk eerlijk gezegt niet dat er nog mensen naar de meeting komen Dat heb je zelf in de hand. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 (aangepast) Vertel het is? Wat is volgens jou de goede dan? :he: Het gaat zich hier helemaal niet meer om hem, het gaat zich helemaal niet meer om de meeting. Iedereen is nu in discussie met elkaar.. Ik denk dat wel allemaal dit toppic een weekje of 2 moeten vermijden en dat jullie dan nog een keer kijken hoe het er voor staat.. Jullie worden op de kast gelokt, en helaas lukt het aardig.Soms is het moeilijk om ergens boven te staan.. maar kom op lieverd, er worden nu uitspraken gedaan, hier en in andere toppics, die alleen maar voor problemen kan zorgen en die persoonlijk alleen maar kwetsend zijn. We hebben een leuke meeting gepland in Amersfoort ( waarvan ik het idee krijg dat er mensen een sport van maken om die afgeblazen te krijgen )Deze meeting zal misschien ook wel plaats vinden.. maar voor nu... doe allen een stapje terug. Wat gezegt moest worden, is gezegt.Niks kan daar aan toegevoegd of verandert worden. 5 januari 2010 aangepast door Laura1984 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Maar yvon, Eens is die eerste keer ook geweest Maare, genoeg denk ik.. Meeting 27 Maart! :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Dat heb je zelf in de hand. Ja, maar nu zijn de meeste mensen wel afgeschrikt, he? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Dat is niet helemaal waar maar als je dat zelf niet wil inzien, dan kan ik daar ook niks aan veranderen.. Ik hoop alleen wel dat je in ogen houdt om wie het hier gaat en wie we willen beschermen, misschien handig om dan niet alleen aan je gekwetste zelf te denken (dat bedoel ik niet gemeen, kan het even niet anders formuleren.) Vertel dan eens wat is het verschil dan tussen mij op een mini-meeting afspreken en twee mensen van volwassen leeftijd bij iemand thuis? Ik zie dat niet in hoor wat het verschil is? ik zie zelfs nog meer gevaar daarin bij iemand thuis dan op een algemene open locatie/winkels waar iemand zo weg kan lopen of om hulp kan schreeuwen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Please laten we stoppen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik ben gewoon verbaasd dat jij dat niet ziet!Tuurlijk is er gevaar, is er altijd ook bij volwassenen> maar bij meerderjarigheid komt er verantwoordelijkheidsgevoel (meestal dan.)Jij wil serieus nu hier beweren dat jij niet het verschil ziet, tussen het afspreken met 12/13/14jarigen en met iemand die volwassen is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2010 16 jarige xD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lapin Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Vertel dan eens wat is het verschil dan tussen mij op een mini-meeting afspreken en twee mensen van volwassen leeftijd bij iemand thuis? Ik zie dat niet in hoor wat het verschil is? Je zegt het zelf al: dat zijn VOLWASSENEN. Die kunnen meestal beter inschatten wat voor vlees ze in de kuip hebben en laten zich minder snel overrompelen door mooie praatjes als het goed is. Twee volwassenen die afspreken zijn gelijkwaardig, als een volwassene die met minderjarigen afspreekt is dat het niet. En als je dat verschil niet ziet is het helemaal eng. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Is ook goed, nog steeds jong, en er zijn nog steeds mensen onder de 16 bij. Your point is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik heb ook in het verleden met een jongen afgesproken die 10 jaar ouder is dan ik, en die ik via internet kende, nota bene in Brussel (waar ik wel al moest zijn, dont worry ). Gewoon. We hadden dezelfde interesse, en het was met een vrij grote groep mensen, iederen die elkaar van internet kende en in muziek geinteresseerd was. Je zond je eigen nummer in iedere maand, wat in het thema paste, en dan kijken wiens liedje het beste was gevonden Eigenlijk heel gezellig, dus stop gewoon, organiseer een mini-meeting, samenkomst, whatever, doe het op een voor iedereen comfortabele plek, en GENIET ER VAN, maak er een LEUKE dag van! En stop nou eens met dit gezeik. En doe mij een lol, en verziek niet de pret op BB. Bij voorbaat dank. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Ik ben gewoon verbaasd dat jij dat niet ziet!Tuurlijk is er gevaar, is er altijd ook bij volwassenen> maar bij meerderjarigheid komt er verantwoordelijkheidsgevoel (meestal dan.)Jij wil serieus nu hier beweren dat jij niet het verschil ziet, tussen het afspreken met 12/13/14jarigen en met iemand die volwassen is? Hallo bij een 12 jarige meid? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 4 januari 2010 Delen Geplaatst: 4 januari 2010 Je zegt het zelf al: dat zijn VOLWASSENEN. Die kunnen meestal beter inschatten wat voor vlees ze in de kuip hebben en laten zich minder snel overrompelen door mooie praatjes als het goed is. Twee volwassenen die afspreken zijn gelijkwaardig, als een volwassene die met minderjarigen afspreekt is dat het niet. En als je dat verschil niet ziet is het helemaal eng. Twee volwassen bij een 12 jarige!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten