Ga naar inhoud

Datum Meeting Veenendaal

EssJJ

Welke datum Meeting Veenendaal  

26 leden hebben gestemd

1. 1. Welke datum Meeting Veenendaal

Aanbevolen berichten

• Reacties 486
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gaat mij meer om het feit dat jij amper 2 dagen actief bent hier en allemaal leuk komt vertellen hoe voorzichtig wij moeten zijn terwijl wij heus wel een beeld hebben van hoe hij in elkaar zit en wat goed of slecht is.

Niet zo kinderachtig doen joh.. Heeft Lapin minder rechten dan jou sinds hij/zij minder lang lid is?

Gelukkig ken jij hem zo goed, alsjeblieft, waar ging nu die hele discussie over, my god. Zie je Simoon, is niet alleen bij jonge meiden hoor ;)

Nogmaals excuses voor het specifiek noemen van jouw naam, je had net zo goed een ander kunnen zijn, Harry, of Harriet of Carla. Het is alleen dat zij telkens specifiek jou als voorbeeld nemen.

aangepast door Laura1984
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, heb ik iemand liggen afkraken dan terwijl ik amper 2 dagen lid ben van het forum?

Ik zit gewoon hoor, liggend typen vind ik niet zo fijn. :lol:

Maar ik kraak niemand af, ik wijs ergens op. Alleen zijn sommige mensen hier te naief om dat serieus te nemen.

Weet je hoe vaak er kinderen misbruikt worden door iemand die ze via internet hebben leren kennen en die toch niet zo aardig was als ze dachten? Honderden keren. Ik vind het behoorlijk kortzichtig om je ogen daar voor te sluiten en net te doen of het "jou" niet zal overkomen.

Hoe lang ik hier actief ben doet volgens mij niet ter zake. Ik lees hier al heel wat jaartjes mee, en ik ben ook niet de enige die het hierover heeft. Volgens mij zijn er meerdere leden die zich zorgen maken en jullie er op wijzen dat het een heel verkeerde indruk kan wekken als een 33-jarige met pubermeisjes op stap gaat. Zelfs een mod die zich er nog een keer druk om maakt. Het ligt niet aan mij hoor.

aangepast door Laura1984
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar lieve schat, het ligt er dus aan of je minderjarig bent? Ik wil niet eigenwijs doen hoor, maar sommige van 17 zijn qua ontwikkeling verder van iemand van 18. Maar ja, iemand van 17 is minderjarig, he?

Hahaha, zo lijk je echt MEERDERjarig! xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al afgesproken en wanneer ga je weer terug naar je fruitforum of hebben jullie het daar met zijn alle niet meer naar je zin en kom je maar hier zeuren? jullie zijn heel voorspelbaar wist je dat.

Fruitforum? Ik ken geen fruitforum.

Wat bedoel je daarmee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is nu het hele punt, hij betrekt het op zichzelf, als hij wat objectiever naar onze comments zou kijken weet hij wel beter.

Goh, vind je het gek. Jullie hebben het over een man in de dertig die naar deze meeting komt. Ooit een andere gezien? kom op hé, hoeveel mannen heft BB?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit gewoon hoor, liggend typen vind ik niet zo fijn. :lol:

Maar ik kraak niemand af, ik wijs ergens op. Alleen zijn sommige mensen hier te naief om dat serieus te nemen.

Weet je hoe vaak er kinderen misbruikt worden door iemand die ze via internet hebben leren kennen en die toch niet zo aardig was als ze dachten? Honderden keren. Ik vind het behoorlijk kortzichtig om je ogen daar voor te sluiten en net te doen of het "jou" niet zal overkomen.

Hoe lang ik hier actief ben doet volgens mij niet ter zake. Ik lees hier al heel wat jaartjes mee, en ik ben ook niet de enige die het hierover heeft. Volgens mij zijn er meerdere leden die zich zorgen maken en jullie er op wijzen dat het een heel verkeerde indruk kan wekken als een 33-jarige met pubermeisjes op stap gaat. Zelfs een mod die zich er nog een keer druk om maakt. Het ligt niet aan mij hoor.

Dat is inmiddels allang duidelijk.. maar het gaat hier om GROEPSontmoetingen he.. Niet stiekeme 1 op 1 ontmoetingen met logische slechte afloop. En als mensen er dan nog zelf voor kiezen om alleen met iemand hier op het forum af te spreken vind ik dat geheel diegenes eigen keus en is dat risico dan ook voor hun zelf en daar ga ik me verder ook niet mee bemoeien. Tuurlijk gebeurd er van alles en worden er talloze mensen verkracht en mishandeld door internetafspraakjes, maar het wordt allemaal zo persoonlijk nu.. Alsof iemand per se een slecht persoon is. Daarbij is hij er bij de vorige meeting ook bijgeweest, en volgens mij was dat reuze gezellig.

aangepast door Laura1984
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar Lapin. Het is toch zeker mijn risico!?

Het is het risico wat jij neemt, maar dan mag je nog wel gewaarschuwd worden. En dan niet alleen over deze meeting, niet alleen voor Marc, maar voor internet in het algemeen. Je snapt hopelijk wel dat dit goed bedoeld is toch? :)

Ik denk dat het punt nu wel duidelijk is. Marc kan zelf besluiten of hij mee gaat of niet. Ik wens jullie in ieder geval veel plezier :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat hij zich niet zoveel aantrekt van deze 'verwijten' die dan misschien niet persoonlijk bedoeld zijn. Hij zal wel meegaan aangezien het de vorige keer ook gezellig was had ik begrepen. Maargoed, zijn beslissing.

aangepast door Laura1984
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt mijn opmerking naar Sherrifke? De volwassen vrouw die met andere volwassenen heeft afgesproken?

Die is meerderjarig en oud en wijs genoeg, ze is niet minderjarig, en de andere waarmee ze meette ook niet. Erg simpel.

Joyce reageert niet zo fel en defensief als de rest, en naar wat ik heb begrepen ziet zij zeker mijn (en die van anderen) het punt van in, terwijl jij dat niet ziet, of je ten minste wel erg fel verdedigd.

En ja, mss is het ook oneerlijk dat bij mannen het belletje sneller gaat rinkelen dan bij vrouwen: het is alleen zo dat het een statistisch feit is dat het meestal mannen zijn en bijna nooit een vrouw.. Ik hou ook niet van generaliseren hoor, vind dat net zo goed verkeerd, alleen zij reageert niet zo fel en ziet het nut er wel van in. Mijn meeste comments richten zich op jouw reacties en niet die van Joyce, maar ik vind het prima om alle 'hij''s in hij en zij's te veranderen als jij dat prettiger vindt.

Het gaat mij erom dat het zo krom als een hoepel is hier, vrouw van 23 mag wel afspreken met minderjarige (alleen zonder een andere volwassene) en een man niet. Ook zoals al eerder zei wordt er hier maandelijks een aantal keer door andere afgesproken die hetzelfde doen als mij alleen dan zelfs thuis bij mensen (ook zonder ouders), waar is nu het vingertje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .