Spring naar bijdragen
jochem

Hallo ik ben Jochem..

Recommended Posts

Dat ziet er gezellig uit! Welkom, ik ben hier ook nieuw. Een van de grote nadelen van dit soort kooien (wij hebben die dus ook) vind ik de enorme hoeveelheid zaagsel die elke keer uit de bak gaat. De cavia's en Gotos zijn redelijk rustig maar Flappie maakt er een sport van om zoveel mogelijk van de bodembedekking buiten de kooi te laten belanden. Toen ik nog jong (en lief) was heeft mijn vader dit ooit opgelost met repen plexiglas en dat werkte in mijn herinnering best goed. Kan me alleen niet meer herinneren hoe hij dat had bevestigd.

Hoort je konijn wel hoge tonen of ook die niet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alexandra, ik denk dat jouw vader dat vast heeft gezet met ijzerdraad of iets dergelijks.

De dierenarts heeft vast gesteld met een hondenfluitje dat Jochem ook geen hoge tonen hoort. Aan heel zijn gedrag merken wij dat hij alles op zicht en gevoel doet.

Dit omdat hij bijvoorbeeld erg bang is voor onweer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren om 14:30 heb ik Jochem in laten slapen.

Hij had altijd al last van zijn rechter oogje, maar sinds afgelopen vrijdag was het zo erg ontstoken dat hij veel pijn gehad moest hebben.
De dierenarts bekeek zijn gebit en zijn kies rechts achter was weer vergroeit, ook stonden zijn voortanden scheef en waren zijn boven tanden te lang en ondertanden te kort.

Over 3 maanden zou hij 10 geworden zijn.
Het feit dat hij hele dagen lag te slapen en hartstikke dement was maakte het voor mij een stuk makkelijke om mijn grote kleine vriend lekker te laten slapen.

25014466873_242d840522_b.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites