Ga naar inhoud

Aubiose veroorzaakt verstopping?


Joyce

Aanbevolen berichten

ja dat weet ik:smart: daarom denk ik ook dat het liters zijn en geen kg, want dan is het pak wel ik weet niet hoe groot!:strong:

Zo'n pak is inderdaad giga groot, maar het is wel degelijk 20 kilo en niet 20 liter. Het zit ook allemaal samengeperst en weegt ook behoorlijk veel, ik kon het op mijn eentje nauwelijks uit m'n auto tillen (normaal doe ik dat samen met m'n vader, maar die was niet thuis toen ik het nieuwe pak haalde, afgelopen zaterdag).

Weet niet hoeveel liter er precies inzit, maar dat zal dus wel veel zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n pak is inderdaad giga groot, maar het is wel degelijk 20 kilo en niet 20 liter. Het zit ook allemaal samengeperst en weegt ook behoorlijk veel, ik kon het op mijn eentje nauwelijks uit m'n auto tillen (normaal doe ik dat samen met m'n vader, maar die was niet thuis toen ik het nieuwe pak haalde, afgelopen zaterdag).

Weet niet hoeveel liter er precies inzit, maar dat zal dus wel veel zijn :)

Kijk hij zal wel 20 kilo wegen dan he haha maar 9 euro is dus echt niet duur ik moet toch eens bellen waarom ik dan 3 euro moest betalen voor 2 kilo ofzo :) Misschien zijn die grotere pakken goedkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even dit iets oudere topic weer opdiepen...

Ik zag daarnet op m'n nieuwe pak aubiose staan dat bij paarden moet vermeden worden dat ze het opeten omdat aubiose koliek kan veroorzaken. Beste manier om eten te vermijden is zorgen dat er voldoende voer naast de aubiose beschikbaar is. Dat doe ik dus, er ligt ook in de plasbak buiten de hokken een flinke pluk hooi. Nu eten ze daarvan! :)

Het is trouwens effectief een pak van 20 kg, want het gewicht staat op de verpakking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .