Spring naar bijdragen
Gast freyja

dwerghamstervraagje

Recommended Posts

Gast freyja

Mijn moeder vindt het goed dat ik een nieuw maatje voor mijn Robby koop. Voor ik mijn 2 Robby's had wou ik eerst 2 Rusjes, maar een van de verkopers (die er tenminste iets van weet!) zei dat ik best of 1 Rusje of 2 Robby's zou pakken. Ik heb dan 2 Robby's gekozen. Ik wist niet dat je die niet tam kreeg.(dat waren mijn eerste hamsters en ik wist er niet veel van...) Nu wil ik eigenlijk héél graag een Rusje (je kan die tam maken!) en ik vroeg aan dezelfde verkoper (er waren geen Robby's meer) of ik ook een Rusje zou kunnen koppelen aan mijn Robby en die zei dat het soms lukt maar soms ook niet. Hij zei dat het helemaal afhing van de twee karakters. Wat denken jullie?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee dat zal niet gaan.

De een zal de ander zeker dood maken.

Als je een rusje wil dan moet je die apart huisvesten, en niet bij je roborovski. De soorten mengen zal echt niet goed gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast freyja

:thankyou: Dan pak ik binnen 2 weken (de Robby's zijn dan terug binnen) een roborovski. Mijn moeder was het al niet echt eens dat ik zou proberen een rusje te koppelen. Een rusje appart erbij mag zeker niet. :(

Bedankt voor de reactie!

Freyja

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .