Ga naar inhoud

Forumawards: Stemmen op Huisdier van het jaar 2009!

Evee
 Delen

Welk huisdier krijgt de titel "huisdier van het jaar 2009"?  

58 leden hebben gestemd

1. 1. Welk huisdier krijgt de titel "huisdier van het jaar 2009"?

• Martin van Busylizzy
      5
    • Droppie van –Daniëlle
      11
    • Hypoliet&Eufrasie van Zwarte Panter
      5
    • phoebe van rian
      1
    • Ollie van Nathalie B
      1
    • lotje van boghy
      1
    • Misty, van Daffbunny
      3
    • Ukkie van Boghy.
      1
    • Stoffer en Blik met Stoffer en Blik,
      11
    • Bearke van Saf
      1
    • Toën van Saf
      4
    • Jearke van Saf
      6
    • Stamper van Britt en Claire
      3
    • Chami van Sonia
      2
    • Jerom van Elvira88
      1
    • Droppie van sippi__x
      2

Aanbevolen berichten

Het is zo ver....

Het stemmen kan beginnen!

Op 1 januari worden de winnaars bekend gemaakt en krijgen zij een mooie banner om in hun onderschrift te plaatsen.

Stem niet op jezelf!

De nominaties voor huisdier van het jaar:

Martin van Busylizzy, ik vond het echt een prachtig mooi topic om te lezen. De afgelopen jaren zijn veel konijnen "dier van het jaar" geworden omdat ze behoorlijk ziek waren geweest of iets anders naars mee hadden gemaakt. Martin heeft iets heel anders gedaan, door gewoon konijn te zijn en aandacht te ontvangen mensen te laten kalmeren en wist zelfs onverwachte reacties uit te lokken. http://www.bunnybunch.nl/community/algemene-vragen/23639-mooi-moment.html

Droppie van Daniëlle. Wat een geweldig kereltje was dat en wat heeft hij gestreden. Dat hij er niet meer is is zelfs voor mij een gemis, terwijl ik hem nooit echt gezien heb. Zo'n bijzonder diertje verdient niet anders dan Huisdier van het jaar te worden. Bovendien ben ik zelden iemand tegen gekomen die met zoveel liefde en toewijding voor haar diertjes zorgt, natuurlijk was Droppie uitzonderlijk sterk maar zonder Daniëlle en haar moeder was hij nog veel minder oud geworden.

Hypoliet&Eufrasie van Zwarte Panter het wederom verdienen, omdat het zo'n taaie beestjes zijn!

phoebe van rian Een poes die al heel wat in der leven heeft meegemaakt en al ver is gekomen.

Ollie van Nathalie B, Ollie de Bikkel van een Fransoos die al heel wat heeft meegemaakt en op het kantje heeft gezeten. Koppeling volledig mislukt met abses en bijtwonden.Gestopt met eten vele bezoeken bij de dieren arts. De liefde van de baasjes hem er door heen te trekken. En nu nog steeds een bikkel is met zijn oog problemen. Tevens zijn baasjes die hier door nog meer van hem zijn gaan houden!

lotje van boghy

http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/25237-help-iemand-wakker-verlamde-nijn.html

Misty, van Daffbunny. Omdat ik Misty nog steeds hét BB-konijn vindt... Het boegbeeld laten we maar zeggen.

Ukkie van Boghy.

Ukkie was de enige uit het nest dat het had overleefd, een echte sterke vent! http://www.bunnybunch.nl/community/algemene-vragen/25678-heel-misschien.html

Stoffer en Blik met Stoffer en Blik, omdat hun verhaal zo hartverscheurend was

Bearke van Saf. Bearke heeft helaas moeten scheiden van haar grote liefde. Kennelijk was de liefde over & ging het gewoon niet meer. Via datingburo het Knabbelhuis heeft Saf haar kennis laten maken met Sraar. Het was geen liefde op het eerste gezicht, maar uiteindelijk zijn ze toch naar mekaar toe gegroeid & hebben ze mekaars vertrouwen gewonnen. Haar ex-man heeft ondertussen ook weer geluk gevonden in de liefde, waardoor uiteindelijk iedereen weer goed terrecht is gekomen. Dit is voor mij een reden om Bearke te nomineren

Toën van Saf. Wat dat lieve beestje allemaal wel niet mee gemaakt heeft en dan zo op de regenboogbrug te belanden! Het was zo'n knapperd!!

Jearke van Saf ! Vreselijk wat er toen gebeurt is en Jearke is blijven vechten en het ging de goede kant uit, helaas heeft het niet mogen zijn... Daarom vind ik dat Jearke hier ook een plaatsje verdient http://www.bunnybunch.nl/community/de-regenboogbrug/26202-jearke.html

Stamper van Britt en Claire Dat beestje heeft ook super veel meegemaakt in zijn laatste maanden en ik was erbij toen ze haar lieten inslapen.. was erg zielig en heeft indruk op me gemaakt.

Chami van Sonia nomineren. Eerst is zij..euhm hij goed ziek geweest en na alles blijkt mevrouw een meneer te zijn. En de nominatie ook mede omwille van zijn geweldige baasje. Ondanks de omstandigheden (konijnen als huisdier in Peru) doet ze echt alles en meer voor haar konijnen en hun gezondheid. Als iedereen zich in die mate voor zijn konijnen zou inzetten, zou de wereld mooi zijn.

Jerom van Elvira88 omdat hij zo zoetjes zijn opsluiting in een kleine ruimte heeft ondergaan na een breuk. En omdat het gewoon een heel lief ventje is

het oude konijntje dat al zolang in de opvang zit en nu door Sippi__x 'geboekt' is: http://www.bunnybunch.nl/community/algemene-vragen/30088-haar-nemen-toch-beter-niet.html

aangepast door Evee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .