Ga naar inhoud

Propolis, hoeveel en waar te koop


appelbloesem

Aanbevolen berichten

Mijn konijntjes hebben al een behoorlijke tijd last van niezen. Inmiddels is dit een chronisch probleem en zo nu en dan steekt het weer de kop op. Ik heb een van mijn konijntjes gisteren in moeten laten slapen en de ander naar binnen gehaald omdat ik bang ben dat hij weg kwijnt zonder vriendje en nu valt het me op dat hij weer aan het niezen is. Ik zie overigens geen snot en hij staat momenteel op kranten.

Oplossing volgens de dierenarts is; als het weer de kop op steekt een antibiotica kuurtje.

Nu las ik dat propolis zou kunnen helpen (homeopatisch middel) Dit wil ik graag gaan proberen, maar ik kan nergens vinden welke dosering ik aan moet houden voor mijn konijn. En weet iemand waar je het kan kopen? Ik werd niet echt wijs van google.

Uiteraard ben ik ook benieuwd wie van jullie goede ervaringen hebben met propolis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beestachtig goed kun je het krijgen....googelen

ik gebruik een druppel per week in de drinkfles( klein) (groot 2 druppels) ik ben er heel tevreden over daar het ook helpt beter door de verharing te komen..

Een nadeel het laat een bruin spoortje achter in de fles die het blijft afgeven in het water....dit is ook de bedoeling maar voor het gezicht lijkt je fles vies.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .