Spring naar bijdragen
Mandy

Mandy zegt hallo

Recommended Posts

Oh, net je site gezien...wat leuk die Vlamen !

Enne..je woont in DE winkelstraat ? (het verlengde ervan ? ik noem geen namen maar ik ken het heeeeel goed !)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

nee wind stond goed voor mij

was echt heel erg stom

mijn vriend werkt in amsterdam en heb allemaal van die scanners hiero

dus dat ding bleef pliepen ik op de website kijken van brand weer en zag om 9 uur dat er brand was in haven,

ik kijk met mijn drie hoog balkon uit op haven. maar ik zag nix.

ding bleef hele ochtend piepen.

tot mijn vriend elf uur belde wat er loos was want ze mochten niet meer naar buiten.

ik kijken en zag geen rook. ja alleen hoogovens.

denk zal wel.. overdreven...

toen ik om een uur journaal keek zag ik wat er loos was. haha bleek de haven te zijn in velsernoord.

maar die kenk ook niet zien vanaf hier, ik woon ter hoogte van de sluis.. dit was richting spaarnwoude...

naja hoefde me konijnen in ieder geval niet naar binnen toe dat was wel prettig...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

jaaa, dat weet ik....

Heb jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren in IJmuiden gewoond, toen in Pampercity en nu in 't zuiden des land

We volgen het nieuws dus ook, inderdaad via de beruchte pagina's .. ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

nee..dat ken ik niet..

Ben al 7 jaar weg uit die omgeving en ook een stuk ouder dan jij, maar het is dan wel leuk om iemand uit die omgeving te zien staan..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ok nee was laatst op een website van een vrouw die woonde nu in weert geloof ik en die fokte ook met konijnen en die had tijdje gewerkt op manege de groene heuvel in spaarnwoude..

vroeger heette die anders geloof ik..

maar ik heb op hippisch centrum velsen les gehad

dus weet niet..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .