Ga naar inhoud

16 januari: Meeting Amersfoort (Ondertussen ook een kletstopic)

Lieke175

Aanbevolen berichten

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dankjewel Linsey en Saf.. :love:

Maar ik bedoel maar.. Het is natuurlijk best spannend.. Je weet niet hoe iemand in het echt is, en of diegene net zo is alsof het forum. En wat de anderen van jou vinden. Misschien valt het wel hartstikke tegen.

En ik ben altijd heel verlegen geweest, en nog wel een beetje, dat hoort toch bij mijn karakter. Dus dat maakt het ook wel spannend!

Maar heb er wel heel veel zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk meestal ook eerst de kat uit de boom hoor, ik stap niet gelijk op de voorgrond. Ik denk wel dat het vanzelf losloopt. Sowieso, met zo een grote groep vormen er vanzelf kleinere groepjes en op die manier kom je met de meeste wel aan de praat :) We hebben allemaal wel iets gemeen, dat scheelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een dierentuin is denk ik minder eng dan uit eten gaan of zo wat jullie al eerder gedaan hebben. Als het niet leuk is heb je altijd nog de dieren om naar te kijken. ;) Maar ik twijfel nog wel hoor ik moet er nog goed over nadenken deze week.:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook jij bent aardig iris:p

vorige keer had ik verwacht dat ik heel stil zou zijn maar in de auto liep het al aardig los en wij dus druk kletsend binnen komend en de rest was toen volop aan het praten:he:

dus denk wel dat het lukt^^

glenn zelfs jij was toen niet stilletjes:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een dierentuin is denk ik minder eng dan uit eten gaan of zo wat jullie al eerder gedaan hebben. Als het niet leuk is heb je altijd nog de dieren om naar te kijken. ;)Maar ik twijfel nog wel hoor ik moet er nog goed over nadenken deze week.:$

Tja, moet ik dan echt de eerste zijn die vind dat je er nog eens heel goed over na moet denken? Want je weet natuurlijk niet wat je tegen gaat komen he?

Laat het me eens op een rijtje zetten:

1. Je komt mij tegen. Ik bijt, krab, en ben heel erg kattig.

2. Je komt een heleboel springbeesten tegen. Dat noemen ze ADHDers, maar ondertussen.

3. Er loopt een heel gevaarlijk oranje geval tussen. Hij noemt zichzelf heel onschuldig Wortel, maar owee als je er aan gaat knabbelen hoor.

4. Er loopt nog een man tussen die heel anoniem is en alleen 2 Letters als naam heeft en nog erger, een man is die van winkelen houdt.

Zo kan ik nog wel even doorgaan, denk alleen dat je de gevaarlijkste nu wel weet. Dus je hebt nog 5 dagen om aan dit idee te ontsnappen. Doe er je voordeel mee. :he:

Oja, er gaat ook nog een heel super klef stel mee, dat waarschijnljk alleen elkaars handjes vast lopen te houden.

aangepast door Gnarfje
Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, moet ik dan echt de eerste zijn die vind dat je er nog eens heel goed over na moet denken? Want je weet natuurlijk niet wat je tegen gaat komen he?

Laat het me eens op een rijtje zetten:

1. Je komt mij tegen. Ik bijt, krab, en ben heel erg kattig.

2. Je komt een heleboel springbeesten tegen. Dat noemen ze adhders, maar ondertussen.

3. Er loopt een heel gevaarlijk oranje geval tussen. Hij noemt zichzelf heel onschuldig wortel, maar owee als je er aan gaat knabbelen hoor.

4. Er loopt nog een man tussen die heel anoniem is en alleen 2 letters als naam heeft en nog erger, een man is die van winkelen houdt.

Zo kan ik nog wel even doorgaan, denk alleen dat je de gevaarlijkste nu wel weet. Dus je hebt nog 5 dagen om aan dit idee te ontsnappen. Doe er je voordeel mee. :he:

Oja, er gaat ook nog een heel super klef stel mee, dat waarschijnljk alleen elkaars handjes vast lopen te houden.

Ooowwwjeeeeee:s:$ nou vind ik het helemaal te eng geloof ik. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .