Saf Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 volgens mij ben jij in het echt helemaal niet, niet leuk te vinden Danielle. Gewoon meegaan, tis maar even eng maar dat is voor iedereen. Je moet maar denken voor iedereen zitten er bekende onbekende bij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
raylaatje Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 ik heb ook nog nooit iemand van bb in het echt gezien, heb wel met een paar goed contact op bb maar verder nog nooit echt gesproken.. denk dat ik er ook maar een stuk of 5-10 herken van gezicht.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Ik heb er wel een aantal in het echt gezien, maar weet niet of die ook mee gaan naar de meeting eigenlijk haha. Zal er sowieso wel een aantal herkennen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Ik ben heel benieuwd, voor mij is het wel voor het eerst dat ik jullie werkelijk ga ontmoeten, maar heb er alleen maar erg veel zin in:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Dankjewel Linsey en Saf.. Maar ik bedoel maar.. Het is natuurlijk best spannend.. Je weet niet hoe iemand in het echt is, en of diegene net zo is alsof het forum. En wat de anderen van jou vinden. Misschien valt het wel hartstikke tegen. En ik ben altijd heel verlegen geweest, en nog wel een beetje, dat hoort toch bij mijn karakter. Dus dat maakt het ook wel spannend! Maar heb er wel heel veel zin in! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
buddy&glenn Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 ik heb er ook zin in :mdr: iedereen is aardig :mdr: al ben ik ook erg stilletjes.. maar na een uurtje loopt dat wel los Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Ik kijk meestal ook eerst de kat uit de boom hoor, ik stap niet gelijk op de voorgrond. Ik denk wel dat het vanzelf losloopt. Sowieso, met zo een grote groep vormen er vanzelf kleinere groepjes en op die manier kom je met de meeste wel aan de praat We hebben allemaal wel iets gemeen, dat scheelt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Ah jawel. Ik heb ook altijd even de tijd nodig om los te komen. Maar komt goed hoor! Met zulke leuke mensen kan dat niet anders! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
buddy&glenn Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 jaa als het vastloopt hebben we al één gespreksonderwerp wat ons allen boeit :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lapin Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 In een dierentuin is denk ik minder eng dan uit eten gaan of zo wat jullie al eerder gedaan hebben. Als het niet leuk is heb je altijd nog de dieren om naar te kijken. Maar ik twijfel nog wel hoor ik moet er nog goed over nadenken deze week. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jasmijn86 Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Stiltes zijn niet altijd erg, hoor.Maar met zoveel mensen zullen stiltes vast niet voorkomen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
raylaatje Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 ik heb er ook zin in :mdr: iedereen is aardig :mdr: al ben ik ook erg stilletjes.. maar na een uurtje loopt dat wel los weet je dat wel zo zeker?:whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 ook jij bent aardig iris:p vorige keer had ik verwacht dat ik heel stil zou zijn maar in de auto liep het al aardig los en wij dus druk kletsend binnen komend en de rest was toen volop aan het praten:he:dus denk wel dat het lukt^^ glenn zelfs jij was toen niet stilletjes:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 (aangepast) In een dierentuin is denk ik minder eng dan uit eten gaan of zo wat jullie al eerder gedaan hebben. Als het niet leuk is heb je altijd nog de dieren om naar te kijken. Maar ik twijfel nog wel hoor ik moet er nog goed over nadenken deze week.Tja, moet ik dan echt de eerste zijn die vind dat je er nog eens heel goed over na moet denken? Want je weet natuurlijk niet wat je tegen gaat komen he?Laat het me eens op een rijtje zetten:1. Je komt mij tegen. Ik bijt, krab, en ben heel erg kattig.2. Je komt een heleboel springbeesten tegen. Dat noemen ze ADHDers, maar ondertussen.3. Er loopt een heel gevaarlijk oranje geval tussen. Hij noemt zichzelf heel onschuldig Wortel, maar owee als je er aan gaat knabbelen hoor.4. Er loopt nog een man tussen die heel anoniem is en alleen 2 Letters als naam heeft en nog erger, een man is die van winkelen houdt.Zo kan ik nog wel even doorgaan, denk alleen dat je de gevaarlijkste nu wel weet. Dus je hebt nog 5 dagen om aan dit idee te ontsnappen. Doe er je voordeel mee. :he:Oja, er gaat ook nog een heel super klef stel mee, dat waarschijnljk alleen elkaars handjes vast lopen te houden. 3 januari 2010 aangepast door Gnarfje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 een amn met 2letters??een man die vna winkelen houdt? volgens mij vergeet je er nog een paar:penne jij krabt niet:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
buddy&glenn Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Nou dat stelletje niet hoor We hebben al van te voren afgesproken, we gaan met iedereen praten en dus niet de hele tijd samen lopen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Glenn, zullen we wedden? Dat jullie gewoon samen met iedereen kletsen? Kan je nog altijd handje vasthouden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 een amn met 2letters??een man die vna winkelen houdt? volgens mij vergeet je er nog een paar:penne jij krabt niet:pMoet je maar eens het topic over Veenendaal lezen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 glenn doelde niet op ons hoor:p whaha ben benieuwd Janny xDbenieuwd of hij wint of jij:p krijg dan wel kadotje:ange: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 een amn met 2letters??een man die vna winkelen houdt? volgens mij vergeet je er nog een paar:penne jij krabt niet:p Stille hint:Meeting Veenendaal, Het begint met een L en eindigd met &L Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
buddy&glenn Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Hmm.. ik ga niet hand in hand lopen... wil rondrennen en gek doen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Moet je maar eens het topic over Veenendaal lezen Je was me net voor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 doen we dat samen:p @esther.. ooh Marc ja xD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Haha ja. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lapin Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 tja, moet ik dan echt de eerste zijn die vind dat je er nog eens heel goed over na moet denken? Want je weet natuurlijk niet wat je tegen gaat komen he?Laat het me eens op een rijtje zetten:1. Je komt mij tegen. Ik bijt, krab, en ben heel erg kattig.2. Je komt een heleboel springbeesten tegen. Dat noemen ze adhders, maar ondertussen.3. Er loopt een heel gevaarlijk oranje geval tussen. Hij noemt zichzelf heel onschuldig wortel, maar owee als je er aan gaat knabbelen hoor.4. Er loopt nog een man tussen die heel anoniem is en alleen 2 letters als naam heeft en nog erger, een man is die van winkelen houdt.Zo kan ik nog wel even doorgaan, denk alleen dat je de gevaarlijkste nu wel weet. Dus je hebt nog 5 dagen om aan dit idee te ontsnappen. Doe er je voordeel mee. :he:Oja, er gaat ook nog een heel super klef stel mee, dat waarschijnljk alleen elkaars handjes vast lopen te houden.Ooowwwjeeeeee:s:$ nou vind ik het helemaal te eng geloof ik. :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten