Ga naar inhoud

16 januari: Meeting Amersfoort (Ondertussen ook een kletstopic)

Lieke175
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

jammer idd. kef kende ik nog niet, hebben elkaar net gemist op de show in houten. En met karina heb ik erg gezwellig gekletst tijdens het wokken.

Pas jij dan wel even de lijst van opgaves aan, L&L?

Ik heb een PM gestuurd, naar de moderator want ik kan het niet aanpassen namelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk, een meeting! :D Ik weet dat ik hier nog maar net ben maar zou ik ook nog meekunnen denken jullie? :)

Ik weet het nog niet zeker hoor, ik moet even kijken of het wel uitkomt met mijn werk enzo. :)

Je zou nog wel mee kunnen hoor!

Je moet alleen wel uiterlijk 8 januari zekerheid geven hierover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien is het ook handig om de mensen die in de aanwezig-lijst staan even te pmen voor de zekerheid?

Ik wil daar best even mee helpen?

Maar dan weten we zeker dat iedereen die staat als zijnde; "ik ben er bij" er ook echt is..

ik kom ook zowieso, dan hoef je mij ook niet meer te pmén.:yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, leuk! :D Wel een beetje eng natuurlijk omdat jullie elkaar allemaal kennen en ik pas net kom kijken. :$ Maar ik laat het jullie nog weten. :yes:

ohh is niet eng joh :)

een stel hebben elkaar al gezien bij het wokken of eerdere meetings maar er zijn altijd mensen bij die nog niemand gezien hebben :D

Maar je bent van harte welkom natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit hier al een hele tijd.. Maar heb geen van de BBleden nog in het echt gezien, dus dat wordt voor mij ook heel spannend!

Zeker omdat ik zelf ook vrij veel contact met bepaalde BBers heb, en veel BBers mij naar mijn idee vrij goed kennen, zou het heel gek zijn als mensen mij in het echt bijv. veel minder leuk vinden.. :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*Mutsie en Yvonne zijn ook nog maar net hier.*

Mutsie is hier al bijna 2 jaar zie ik. En Yvonne al meer dan twee maanden. Als dat nog maar net is dan ben ik helemaal een broekie wat net komt kijken. Het wordt alleen maar enger zo. :$ :$

ja maar bedoel die is niet hier vaak in off-topic

en oke ik zit hier ook langer en ken ook nog lang niet iedereen:D

maar dat komt wel goed hoor;)

we zijn allemaal erg gezellig:p

soms wat gestoord:whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .