Ga naar inhoud

16 januari: Meeting Amersfoort (Ondertussen ook een kletstopic)

Lieke175
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het is voor mij, vanwege een speciale verrassing, erg belangrijk dat de lijst in dit topic uiterlijk vrijdag geheel compleet en correct is!!

Ik kan er even niet meer over zeggen maar pleaseee

zorg dat je jezelf op tijd aan- of afmeld!!!

Ik heb met de mensen contact opgenomen of ze het uiterlijk willen laten weten voor volgende week vrijdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is al bij het restaurant gereserveerd, toch?

Ik heb alleen nog een vraagje, in verband met mijn pinda-allergie.

Kan er geregeld worden dat we een beetje in een hoek zitten zodat, ik minder last heb van andere mensen buiten bunnybunch die mischien kipsaté bestellen. Ik kan natuurlijk niet aan hun vragen of ze geen kipsaté willen eten.:he: Zo heb ik minder last van lucht.

Ik kan ook zelf bellen als dat handiger is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mutsie ik heb gemaild met de kabouterhut, zon 20 minuten geleden en ze belde nu net terug das snel.

Voor Amber koemelk en kippenei vrij geen probleem en voor jou maken ze een apart beslagje wel even melden dat jij de pinda allergie hebt. Zelf zei de meneer dat ze nu de tijd hadden om alles even na telopen en te lezen, Speciaal voor jou, Lief he van de kabouterhut.

Komt allemaal goed hoerahoera

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook super, zoals ze daar reageren. Want natuurlijk zijn er behoorlijk wat restaurants die dat doen, maar maak het heel vaak wel anders mee.

Naast mijn lactose allergie, heb ik, natuurlijk een hele lastige, histamine-intolerantie. Veel weten daar niet anders mee om te gaan dan met het principe van weglaten, terwijl er zat alternatief is.

Maar voor de meeting heb ik al besloten om pilletjes te nemen en een keer lekker te zondigen. Want met een pannenkoek heb ik alleen het probleem lactose en daar kan ik voor een uitzondering een pilletje voor nemen. Moet dat ook niet al te vaak doen. Ben me dus al een tijd aan het gedragen :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ik Yvonne, maar kan kwalijk een lactose-vrije pannenkoek vragen en daar dan gewoon ijs met slagroom bij vragen :rofl:

En ach voor een keertje kan dat ook geen kwaad met lactase pillen :P Moet me dan alleen weer een paar maanden echt gaan gedragen. Maar moet ik toch, want ik wil wel afvallen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieverds..het lijkt me zo gezellig, maar ik weet nog niet of ik kan.

Ik heb sinds de kerst een hele zware griep gehad en ik voel me nog steeds niet sterk..ik weet niet of het verstandig voor mij is om hartje winter in de dierentuin te lopen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .