Lieke175 Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 (aangepast) Oké, het staat nu vast... Waar? Dierenpark Amersfoort - Verzamelpunt bij de stenen voor het parkWanneer? 16 januari 2010, om 12.00 u.Wie? - Daniëlle- Glenn (Buddy&glenn)- Iris (Dollie)- Iris (raylaatje)- Janny (Gnarfje)- Jasmijn (Jsmn)- Jeroen (Badeend)- Jeroen (Wortel76)- José (Mutsie)- Joyce (Joycie86)- Lianne- Lieke (Lieke175)- Linsey (Linsjuh)- Loes (Loesah)- Loes (zwarte panter)- Loura (Emilyrose)- Marc (L&L)- Melissa (Melizzy)- Mindy ( Flitzer)- Mireille- Myrthe (Plumeau)- Petra (Petradhd)- Sef (Saf)- Sherrifke (Simone)- Sil (Layds)- Suzanne (crepe suzette)- Suzanne (suzimoo)- Yvonne en Amber Onder voorbehoud- Daphne (Daffbunny) en moeder- Jasmijn Totaal tot nu toe: 32 Enkel je naam hier neerzetten als je meegaat, is voldoende, dan zal ik de berichten samenvoegen zodat in het eerste bericht de lijst komt te staan met de mensen die meegaan. Is wel zo overzichtelijk. Verder het verzoek om hier verder geen berichten te posten. Ik zal zometeen nog een ander topic openen voor overleg wie met wie meerijdt, of welke trein we pakken. (http://www.bunnybunch.nl/community/off-topic/30802-overleg-meeting.html#post751528) 3 januari 2010 aangepast door Lieke175 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 (aangepast) Ik zie heel vaak "onder voorbehoud" Kunnen we een datum afspreken waarop de lijst definitief wordt? Dan weet iedereen hoe en wat en dan is het ook gemakkelijker voor het restaurant.. Ja weekje van te voren b.v. 8 januari? dan kan ik het nog fixen met het restaurant. 27 december 2009 aangepast door Lieke175 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 lijkt me een hele goede Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 misschien is 7 januari beter.. dan kan er die vrijdag nog gebeld worden.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 sherrifke gaat meeeee :yipi: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Hoppa!!! keep the party going girl! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 jhiiieeeeeehaaaaaaa :yipi: :yipi: :party: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 sherrifke gaat meeeee :yipi:Jipppie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Gezellig!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dennis en Yvonne Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Amber mag er nog bij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 dacht dat amber niet meer ging?snap er niks meer van xD lieke, misschien kan je een lijstje maken met de mensen die onder voorbehoud mee gaan? wordt het wat overzichtelijker jaah Simone:D:D super joh!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dennis en Yvonne Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 jawel hoor, zij wil graag mee, Het was de vraag of het mocht ivm 40 personen, maar die vraag was al beantwoord. Dus ze gaat mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 oke gezellig:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Mijn onder voorbehoud mag een definitief worden!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 :yipi: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Weer eentje mooi en nu Wortel ook nog even ja zeggen hier!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 whaha:lol: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 Weer eentje mooi en nu Wortel ook nog even ja zeggen hier!!Huh, heb ik iets gemist????Wortel was een van de eerste die gewoon ja gezegd heeft tegen deze meeting. Maar hij staat natuurlijk wel als Jeroen op de lijst :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 Huh, heb ik iets gemist????Wortel was een van de eerste die gewoon ja gezegd heeft tegen deze meeting. Maar hij staat natuurlijk wel als Jeroen op de lijst :whistle2: In het andere topic staat hij nog als "misschien", dus als die nu daar even doorgeeft dat die ook zeker komt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 Halloooo Srorry dat ik zo weinigf laat horen!! hoe is het met jullie lieverds? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 Goed :) en jij Suus? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 Met mij ook goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 27 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2009 Ho, zouden jullie je gesprek voort kunnen zetten in een ander topic? Dan ga ik dit topic opschonen en het lijstje bijwerken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 Ho, zouden jullie je gesprek voort kunnen zetten in een ander topic? Dan ga ik dit topic opschonen en het lijstje bijwerken. Tuurlijk aardige mevrouw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 1 januari 2010 Delen Geplaatst: 1 januari 2010 Heey, ik meld me af.Ik heb het nu alweer bagger druk en voor school liggen er ook alweer werkstukken in het vooruitzicht.Het gaat me dus even niet lukken.Vandaar dat ik ook verder weinig op BB zal zijn... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten