Spring naar bijdragen
Aniek

We proberen het nog een keer!

Recommended Posts

Ik vind het op beide fora's gezellig en denk niet dat bedoeling is om discussie te starten over welk forum het leukst is ik vermaak me overal :)

Ok, wel jammer :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ Aniek, ah oke, 13 nijnen zijn veel ja dus dan valt dat wel mee dan, dan heb ik niks gezegd. :) Maar ik zag maar 2 nijnen dus vandaar dat ik dat zei. Maar het was niet boos bedoeld hoor ,niet dat je denkt dat ik dat boos bedoel. :) Maar ik ben eenmaal begaan met de dieren, vooral met nijnen!!:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
@ Aniek, ah oke, 13 nijnen zijn veel ja dus dan valt dat wel mee dan, dan heb ik niks gezegd. :) Maar ik zag maar 2 nijnen dus vandaar dat ik dat zei. Maar het was niet boos bedoeld hoor ,niet dat je denkt dat ik dat boos bedoel. :) Maar ik ben eenmaal begaan met de dieren, vooral met nijnen!!:)

Dat snap ik, maar de ren is zo groot dat er dus 13 konijnen in zit en ik heb al zolang konijnen ik weet wat goed is en wat slecht is anders fokte ik natuurlijk niet met de dieren ;)

Het maakt niks uit beter iets een keer teveel zeggen dan te weinig toch :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja dat klopt, heb je gelijk in. En ook wat je zei over het fokken, dat als je niet veel verstand van ze had je ook niet ging fokken. Maar je hebt wel mooie en lieve nijnen, zien er allemaal zo schattig uit. MAar kunnen ze dan goed met elkaar overweg??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uiteraard kunnen ze goed met elkaar overweg anders zaten ze niet bijelkaar :D Maar de afmetingen zijn ook zo dat mochten ze een ruzietje hebben wat maar kleine ruzietjes zijn dat ze de ruimte hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .