Ga naar inhoud

Forumawards: Inzenden Huisdieren

Evee

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik wil ook stoffer, blik en takkie nomineren. Echt een hartverscheurend verhaal! Verschrikkelijk wat hun is overkomen!

Bij deze nomineer ik zowel de konijnen als de personen achter Stoffer & Blik!!

Wat deze konijnen hebben moeten meemaken in hun laatste minuten/seconden weet niemand. S&B hebben al die tijd hun liefde voor S&B en de stoffertjes getoont, en dan dit verhaal. Ik denk dat iedereen die hier al een klein tijdje zit op BB weet waar ik het over heb. Als ik er aan denk, en ik denk velen met mij, ben ik nog altijd verbaasd en gechoqueerd, en nog altijd maak ik mij er boos om en raakt het mij echt.

Ik vind dat een nominatie op beide vlakken (konijn en BB'er) is toegestaan. Niet om te winnen, maar alleen omdat ze deze nominatie verdienen. Zowel S&B als de konijnen zelf mogen niet vergeten worden. Hoewel ze niet meer echt op BB zitten, hoop ik bij deze ze postuum te herinneren en te nomineren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou echt niet weten wie ik moet domineren! Al die zielige konijntjes en katten en allemaal andere dieren! Ik kan echt niet kiezen.. Als ik me eigen dier mocht kiezen had ik wel frumel gedaan, wat een vechter was dat zeg!:( Maar ik kan gewoon niet kiezen tussen al die zielige dieren! Ik gun het gewoon ieder dier! En iedere eigenaar!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou echt niet weten wie ik moet domineren! Al die zielige konijntjes en katten en allemaal andere dieren! Ik kan echt niet kiezen.. Als ik me eigen dier mocht kiezen had ik wel frumel gedaan, wat een vechter was dat zeg!:( Maar ik kan gewoon niet kiezen tussen al die zielige dieren! Ik gun het gewoon ieder dier! En iedere eigenaar!:D

Je moet niemand domineren hoor :P !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil Chami van Sonia nomineren.

Eerst is zij..euhm hij goed ziek geweest en na alles blijkt mevrouw een meneer te zijn.

En de nominatie ook mede omwille van zijn geweldige baasje.

Ondanks de omstandigheden (konijnen als huisdier in Peru) doet ze echt alles en meer voor haar konijnen en hun gezondheid.

Als iedereen zich in die mate voor zijn konijnen zou inzetten, zou de wereld mooi zijn.

Dus dit is ook een mooi moment om mijn bewondering voor Sonia uit te drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik nomineer Stamper van Britt en Claire.

Dat beestje heeft ook super veel meegemaakt in zijn laatste maanden en ik was erbij toen ze haar lieten inslapen.. was erg zielig en heeft indruk op me gemaakt.

Wat is die gebruikersnaam ? Die namen klinken mij heel bekend in de oren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .