Saf Geplaatst: 16 november 2009 Delen Geplaatst: 16 november 2009 mag je eigenlijk je eigen huisdieren ook nomineren? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crepe Suzette Geplaatst: 16 november 2009 Delen Geplaatst: 16 november 2009 In dit topic kun je inzenden voor de forum award voorHuisdier van het jaar 2009 Elk lid mag 1 huisdier opgeven. Motiveer je keuze goed! Het is niet toegestaan je eigen huisdieren op te geven. Vermeld niet alleen de naam van het huisdier, maar ook de naam van het bunnybunch lid waar het huisdier van is. Inzenden kan tot 20 december.Lezen Saffie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joseeke Geplaatst: 16 november 2009 Delen Geplaatst: 16 november 2009 mag je eigenlijk je eigen huisdieren ook nomineren? Helaas Als je wilt kan ik wel 1tje van jouw nijnen uitkiezen Ik nomineer Bearke van BB-lid Saf. Bearke heeft helaas moeten scheiden van haar grote liefde.Kennelijk was de liefde over & ging het gewoon niet meer. Via datingburo het Knabbelhuis heeft Saf haar kennis laten maken met Sraar.Het was geen liefde op het eerste gezicht, maar uiteindelijk zijn ze toch naar mekaar toe gegroeid & hebben ze mekaars vertrouwen gewonnen. Haar ex-man heeft ondertussen ook weer geluk gevonden in de liefde, waardoor uiteindelijk iedereen weer goed terrecht is gekomen. Dit is voor mij een reden om Bearke te nomineren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 16 november 2009 Delen Geplaatst: 16 november 2009 Latig. Er zijn meerdere indrukwekkende verhalen geweest maar heb ze niet allemaal weten te volgen: Ik ga dan toch voor de bikkels Hypoliet en Eufrasie. Die hebben ook zoveel moeten doorstaan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 16 november 2009 Delen Geplaatst: 16 november 2009 Helaas Als je wilt kan ik wel 1tje van jouw nijnen uitkiezen Ik nomineer Bearke van BB-lid Saf. Bearke heeft helaas moeten scheiden van haar grote liefde.Kennelijk was de liefde over & ging het gewoon niet meer. Via datingburo het Knabbelhuis heeft Saf haar kennis laten maken met Sraar.Het was geen liefde op het eerste gezicht, maar uiteindelijk zijn ze toch naar mekaar toe gegroeid & hebben ze mekaars vertrouwen gewonnen. Haar ex-man heeft ondertussen ook weer geluk gevonden in de liefde, waardoor uiteindelijk iedereen weer goed terrecht is gekomen. Dit is voor mij een reden om Bearke te nomineren Je bent een schat. Had mijn lieve Toen genomineerd anders hahaha. Maar Bearke is natuurlijk ook super. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Knuffeltje Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 Ik vind Martin van Bussylissy.Ten eerste heeft hij het geluk om een enorm lief baasje te treffen die wél heel goed voor m zorgt en dat baasje heeft m nu ook nog een heel lief vriendinnetje bezorgt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
busylizzzy Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 Ik vind Martin van Bussylissy.Ten eerste heeft hij het geluk om een enorm lief baasje te treffen die wél heel goed voor m zorgt en dat baasje heeft m nu ook nog een heel lief vriendinnetje bezorgt. Wat lief van je! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 Ik nomineer Droppie van Daniëlle. Wat een geweldig kereltje was dat en wat heeft hij gestreden. Dat hij er niet meer is is zelfs voor mij een gemis, terwijl ik hem nooit echt gezien heb. Zo'n bijzonder diertje verdient niet anders dan Huisdier van het jaar te worden. Bovendien ben ik zelden iemand tegen gekomen die met zoveel liefde en toewijding voor haar diertjes zorgt, natuurlijk was Droppie uitzonderlijk sterk maar zonder Daniëlle en haar moeder was hij nog veel minder oud geworden. Ben ik het helemaal mee eens, ik nomineer ook Droppie van danielle Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Guus Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 Je bent een schat. Had mijn lieve Toen genomineerd anders hahaha. Maar Bearke is natuurlijk ook super. Ik zat anders wel aan jou konijnen te denken...En dan met name Toën!! Zeker omdat eufrasie en hypotliet al genomineerd zijn (en dat natuurlijk zeker te weten verdienen!) Daarom wil ik Toën nomineren! Wat dat lieve beestje allemaal wel niet mee gemaakt heeft en dan zo op de regenboogbrug te belanden!Het was zo'n knapperd!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wizzeke Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 ik neem bunny van knijtje!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knijtje Geplaatst: 18 november 2009 Delen Geplaatst: 18 november 2009 nu nog je waarom he ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 18 november 2009 Delen Geplaatst: 18 november 2009 Precies. En dus geen reden van; 'omdat ik 'm gewoon leuk vind'. Ik ben overigens heel erg blij met de nominaties van Droppie.. Doet me heel erg goed om te lezen dat hij zoveel indruk en mooie gedachten heeft achtergelaten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabbie Geplaatst: 18 november 2009 Delen Geplaatst: 18 november 2009 Zou wel grappig zijn, als het 'huisdier van het jaar' op een konijnensite, een kat wordt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 18 november 2009 Delen Geplaatst: 18 november 2009 Hihi, ja inderdaad.. Maar juist daarom, omdat dit een konijnensite is, voel ik me zo vereerd dat Dropje zo vaak genoemd wordt.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sippi__x Geplaatst: 18 november 2009 Delen Geplaatst: 18 november 2009 (aangepast) Ik nomineer Jearke van Saf !http://www.bunnybunch.nl/community/de-regenboogbrug/26202-jearke.htmlVreselijk wat er toen gebeurt is en Jearke is blijven vechten en het ging de goede kant uit, helaas heeft het niet mogen zijn... :frown:Daarom vind ik dat Jearke hier ook een plaatsje verdient :yes: 18 november 2009 aangepast door sippi__x Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sippi__x Geplaatst: 18 november 2009 Delen Geplaatst: 18 november 2009 Ik denk dat de link niet werkt, ik heb al opnieuw geprobeert maar 't lukt niet. Of is dat alleen bij mij zo ? :bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 18 november 2009 Delen Geplaatst: 18 november 2009 Ik denk dat de link niet werkt, ik heb al opnieuw geprobeert maar 't lukt niet. Of is dat alleen bij mij zo ? :bounce:Bij mij lukt het wel hoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 19 november 2009 Delen Geplaatst: 19 november 2009 Volgens mij is het zo dat als je een link plaatst, hij het niet doet, tot je refresht Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shirley Geplaatst: 19 november 2009 Delen Geplaatst: 19 november 2009 Ik nomineer Stamper van Britt en Claire. Dat beestje heeft ook super veel meegemaakt in zijn laatste maanden en ik was erbij toen ze haar lieten inslapen.. was erg zielig en heeft indruk op me gemaakt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yvon Geplaatst: 19 november 2009 Delen Geplaatst: 19 november 2009 Elk dier heeft zo vanalles mee gemaakt en is speciaal, vind het oneerlijk om te kiezen voor 1 dier, in mijn ogen zijn ze allen even bijzonder. Ik stem dus niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 19 november 2009 Delen Geplaatst: 19 november 2009 Vind het ook erg moeilijk om een diertje eruit te zoeken. Heb al zoveel in trieste verhalen gelezen, gehoord of meegemaakt afgelopen jaar. blijft lastig/. Maar datzelde vind ik ook met de bunnybucher van het jaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oliver_jeromeke Geplaatst: 20 november 2009 Delen Geplaatst: 20 november 2009 ik kies ook jearke van saf hij verdient dit !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Britt Geplaatst: 21 november 2009 Delen Geplaatst: 21 november 2009 Ik nomineer : Hypoliet&Eufrasie van Zwarte Panter, omdat ze het verdienen,en ze heeft ons ook heel erg geholpen, toen met Oude stakker Stamper ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
miesje890 Geplaatst: 22 november 2009 Delen Geplaatst: 22 november 2009 Ik nomineer toën en jearke van Saf. Huil niet snel, maar heb hier toch echt een aantal grote brokken moeten wegslikken.Wat een baal verhaal. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 23 november 2009 Delen Geplaatst: 23 november 2009 (aangepast) Elk dier heeft zo vanalles mee gemaakt en is speciaal, vind het oneerlijk om te kiezen voor 1 dier, in mijn ogen zijn ze allen even bijzonder. Ik stem dus niet. Ik vind het ook lastig om te stemmen...Wij hadden zelf bijv. Pleun..die ruim een jaar met erge wonden rondliep tot bleek dat hij een zeer zeldzame bacterie had..Was dus letterlijk hulpeloos.Vaak weet je de zieke dieren van de afgelopen maanden nog wel, maar die van begin van het jaar niet meer..Alle ernstig zieke dieren verdienen het..Zwarte Panter ? Ja ! Jearke ? Ja ! Droppie ? Ja ! Maar ook het oude konijntje dat al zolang in de opvang zit en nu door Sippi__x 'geboekt' is: http://www.bunnybunch.nl/community/algemene-vragen/30088-haar-nemen-toch-beter-niet.html Misschien ga ik die wel nomineren....Als voorbeeld voor de goedheid van alle BB-ers..Ook weer eens wat anders dan al die zieke en vaak overleden dieren.. 23 november 2009 aangepast door ZaZa Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten