Ga naar inhoud

Forumawards: Inzenden Huisdieren

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

In dit topic kun je inzenden voor de forum award voor

Huisdier van het jaar 2009

Elk lid mag 1 huisdier opgeven. Motiveer je keuze goed! Het is niet toegestaan je eigen huisdieren op te geven. Vermeld niet alleen de naam van het huisdier, maar ook de naam van het bunnybunch lid waar het huisdier van is.

Inzenden kan tot 20 december.

Lezen Saffie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag je eigenlijk je eigen huisdieren ook nomineren?

Helaas ;)

Als je wilt kan ik wel 1tje van jouw nijnen uitkiezen :)

Ik nomineer Bearke van BB-lid Saf.

Bearke heeft helaas moeten scheiden van haar grote liefde.

Kennelijk was de liefde over & ging het gewoon niet meer.

Via datingburo het Knabbelhuis heeft Saf haar kennis laten maken met Sraar.

Het was geen liefde op het eerste gezicht, maar uiteindelijk zijn ze toch naar mekaar toe gegroeid & hebben ze mekaars vertrouwen gewonnen.

Haar ex-man heeft ondertussen ook weer geluk gevonden in de liefde, waardoor uiteindelijk iedereen weer goed terrecht is gekomen.

Dit is voor mij een reden om Bearke te nomineren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas ;)

Als je wilt kan ik wel 1tje van jouw nijnen uitkiezen :)

Ik nomineer Bearke van BB-lid Saf.

Bearke heeft helaas moeten scheiden van haar grote liefde.

Kennelijk was de liefde over & ging het gewoon niet meer.

Via datingburo het Knabbelhuis heeft Saf haar kennis laten maken met Sraar.

Het was geen liefde op het eerste gezicht, maar uiteindelijk zijn ze toch naar mekaar toe gegroeid & hebben ze mekaars vertrouwen gewonnen.

Haar ex-man heeft ondertussen ook weer geluk gevonden in de liefde, waardoor uiteindelijk iedereen weer goed terrecht is gekomen.

Dit is voor mij een reden om Bearke te nomineren :)

Je bent een schat. Had mijn lieve Toen genomineerd anders hahaha. Maar Bearke is natuurlijk ook super.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik nomineer Droppie van Daniëlle. Wat een geweldig kereltje was dat en wat heeft hij gestreden. Dat hij er niet meer is is zelfs voor mij een gemis, terwijl ik hem nooit echt gezien heb. Zo'n bijzonder diertje verdient niet anders dan Huisdier van het jaar te worden. Bovendien ben ik zelden iemand tegen gekomen die met zoveel liefde en toewijding voor haar diertjes zorgt, natuurlijk was Droppie uitzonderlijk sterk maar zonder Daniëlle en haar moeder was hij nog veel minder oud geworden.

Ben ik het helemaal mee eens, ik nomineer ook Droppie van danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent een schat. Had mijn lieve Toen genomineerd anders hahaha. Maar Bearke is natuurlijk ook super.

Ik zat anders wel aan jou konijnen te denken...

En dan met name Toën!!

Zeker omdat eufrasie en hypotliet al genomineerd zijn (en dat natuurlijk zeker te weten verdienen!)

Daarom wil ik Toën nomineren! Wat dat lieve beestje allemaal wel niet mee gemaakt heeft en dan zo op de regenboogbrug te belanden!

Het was zo'n knapperd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik nomineer Jearke van Saf !

http://www.bunnybunch.nl/community/de-regenboogbrug/26202-jearke.html

Vreselijk wat er toen gebeurt is en Jearke is blijven vechten en het ging de goede kant uit, helaas heeft het niet mogen zijn... :frown:

Daarom vind ik dat Jearke hier ook een plaatsje verdient :yes:

aangepast door sippi__x
Link naar reactie
Delen op andere sites

Elk dier heeft zo vanalles mee gemaakt en is speciaal, vind het oneerlijk om te kiezen voor 1 dier, in mijn ogen zijn ze allen even bijzonder.

Ik stem dus niet.

Ik vind het ook lastig om te stemmen...

Wij hadden zelf bijv. Pleun..die ruim een jaar met erge wonden rondliep tot bleek dat hij een zeer zeldzame bacterie had..Was dus letterlijk hulpeloos.

Vaak weet je de zieke dieren van de afgelopen maanden nog wel, maar die van begin van het jaar niet meer..

Alle ernstig zieke dieren verdienen het..

Zwarte Panter ? Ja ! Jearke ? Ja ! Droppie ? Ja !

Maar ook het oude konijntje dat al zolang in de opvang zit en nu door Sippi__x 'geboekt' is: http://www.bunnybunch.nl/community/algemene-vragen/30088-haar-nemen-toch-beter-niet.html

Misschien ga ik die wel nomineren....

Als voorbeeld voor de goedheid van alle BB-ers..

Ook weer eens wat anders dan al die zieke en vaak overleden dieren..

aangepast door ZaZa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .