Ga naar inhoud

Forumawards: Inzenden Huisdieren

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

In dit topic kun je inzenden voor de forum award voor

Huisdier van het jaar 2009

Elk lid mag 1 huisdier opgeven. Motiveer je keuze goed! Het is niet toegestaan je eigen huisdieren op te geven. Vermeld niet alleen de naam van het huisdier, maar ook de naam van het bunnybunch lid waar het huisdier van is.

Bij twijfel over de motivatie hebben wij als moderators het recht om samen te bepalen of de nominatie terecht is of niet, en of het huisdier ook daadwerkelijk mee doet in de stemronde.

Het heeft geen zin om hetzelfde dier meer dan 1 keer op te geven, alle opgegeven huisdieren doen mee in de stemronde die vanaf 21 december in gaat.

Dit topic is alleen bedoeld voor het inzenden van nominaties, niet voor overige vragen of commentaar!

Als je opmerkingen of vragen hebt over de forumawards en hoe het in zijn werk gaat plaats deze dan in het algemene topic over de awards.

Inzenden kan tot 20 december.

aangepast door Laura1984
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik nomineer Martin van Busylizzy, ik vond het echt een prachtig mooi topic om te lezen. De afgelopen jaren zijn veel konijnen "dier van het jaar" geworden omdat ze behoorlijk ziek waren geweest of iets anders naars mee hadden gemaakt. Martin heeft iets heel anders gedaan, door gewoon konijn te zijn en aandacht te ontvangen mensen te laten kalmeren en wist zelfs onverwachte reacties uit te lokken.

Het topic: http://www.bunnybunch.nl/community/algemene-vragen/23639-mooi-moment.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik nomineer Droppie van Daniëlle. Wat een geweldig kereltje was dat en wat heeft hij gestreden. Dat hij er niet meer is is zelfs voor mij een gemis, terwijl ik hem nooit echt gezien heb. Zo'n bijzonder diertje verdient niet anders dan Huisdier van het jaar te worden. Bovendien ben ik zelden iemand tegen gekomen die met zoveel liefde en toewijding voor haar diertjes zorgt, natuurlijk was Droppie uitzonderlijk sterk maar zonder Daniëlle en haar moeder was hij nog veel minder oud geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben van mening dat Droppie huisdier van het jaar moet worden. Ik heb erg met daniella en haar moeder meegeleefd en ben nog steeds verbijsterd over de vechtlust van Droppie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij ook Martin van Busylizzy. Geweldig gewoon.

Lees het hele jaar rond heel erg zielige verhalen van keihard vechtende konijnen die het toch niet gegunt zijn. En vind het voor mijzelf lastig omdaaruit een konijn te kiezen. Hoewel droppie natuurlijk nog wel erg vers in het geheugen zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat ik mijn eigen huisdier niet mag nomineren, dan zou ik Fiep kiezen, dappere lieve poes! :love:

Ik kies daarom voor Droppie, omdat die situatie me echt geraakt heeft. Ik heb ook stiekem een traantje gelaten toen Danielle afscheid van Droppie nam. Ook een hele lieve dappere kat!

Geldt natuurlijk ook voor de nijntjes van Loes, maar die waren vorig jaar al genomineerd. Nu dus Droppie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het Droppie en Martin moeilijk kiezen. Ook ik had moeite mijn tranen te bedwingen bij het lezen van Danielles topic, en hoewel Droppie ontzettend dapper is geweest, vind ik dat ook Martin wat speciaals heeft. Hij heeft zich eigenlijk een beetje moeten leren gedragen als konijn, en dat heeft wat liefs. Maar dat niet alleen, Liannes commentaar klopt ook helemaal. Daarom ga ik voor Martin, dat is echt een speciaal konijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik nomineer Ollie de Bikkel van een Fransoos die al heel wat heeft meegemaakt en op het kantje heeft gezeten.

Koppeling volledig mislukt met abses en bijtwonden.Gestopt met eten vele bezoeken bij de dieren arts.

De liefde van de baasjes hem er door heen te trekken.

En nu nog steeds een bikkel is met zijn oog problemen.

Tevens zijn baasjes die hier door nog meer van hem zijn gaan houden!

Forumlid

nathalie b

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net als velen moest ik ook meteen denken aan Droppie van Danielle. Over het algemeen genomen heb ik weinig met katten en lees ik de topics rondom katten ook niet, maar Droppie heeft me tot tranen toe geroerd. Wat is dat een dappere kat geweest, die tot het einde aan toe heeft gevochten.

En ik wil Stoffer, Blik en Takkie nomineren omdat hun verhaal net zo hartverscheurend is geweest. Als een soort eerbetoon aan hen en een hart onder de riem voor hun baasjes. En omdat geen enkel dier en dierenliefhebber zou moeten hoeven meemaken wat zij hebben meegemaakt. Zelfs al halen ze het niet tot de stemmingsronde, ik wil ze toch even genoemd hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .