Susan-WhiteMagic Geplaatst: 16 november 2009 Delen Geplaatst: 16 november 2009 Oh, ik kan het echt niet laten sorry. Mag ik dan mijn roze olifantje nomineren? Is altijd heel lief en troost me. Hij lijkt groter dan hij is. is het een bunnybuncher, een huisdier of een bloober??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 16 november 2009 Delen Geplaatst: 16 november 2009 Een reactie hierop. wie heeft er een olifant, dan nomineer ik die:pMaar nu weer on-topic hoor :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 16 november 2009 Delen Geplaatst: 16 november 2009 Waar blijft het de foto van het jaar topic eigenlijk? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 16 november 2009 Delen Geplaatst: 16 november 2009 Waar blijft het de foto van het jaar topic eigenlijk? Alleen voor foto van het jaar hoeft niet ingezonden te worden, deze kiezen wij namelijk uit de winnaars van de fotowedstrijden van dit jaar. Niet helemaal goed gelezen Iris Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 16 november 2009 Delen Geplaatst: 16 november 2009 Hier mag ik wel reageren hè? Ik vind het wel heel grappig hoe slecht mensen lezen :rofl: al drie dezelfde nominaties en in een paar topics al commentaar.. Waar blijft het de foto van het jaar topic eigenlijk? :he::he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 16 november 2009 Delen Geplaatst: 16 november 2009 Oh hahah wat slim :rofl: maar dat was vorig jaar toch niet zo? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 16 november 2009 Delen Geplaatst: 16 november 2009 Nee klopt, maar dit jaar dus wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 16 november 2009 Delen Geplaatst: 16 november 2009 Ik vind dat Blacky dan moet winnen :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten