Ga naar inhoud

Meeting Amersfoort III

Dollie

Wanneer gaan we naar Amersfoort?  

44 leden hebben gestemd

1. 1. Wanneer gaan we naar Amersfoort?

Aanbevolen berichten

• Reacties 574
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

helaas kan ik ook niet mee....17e word ik opgenomen en heb van te voren een dieet dus dat pannenkoekenhuis lukt dan niet en de 30e zal ik nog niet op de been zijn dus hopelijk een volgende meeting wel weer want het was super gezellig!!!

Glenn en Simone, ik kan helaas dus niet rijden.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een beetje pech zit het pannenkoeken huis er ook niet in voor mij.. Moet straks aan de sondevoeding en mag er waarschijnlijk niks naast hebben. Ik hoop dat het maar een maand is ofzo.. (Nog minder natuurlijk..)

En dat tijdens kerst en Sinterklaas, héél grappig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:D:love: Dat helpt wel een beetje!

Had vandaag al wel weer een kaartje, van m'n andere tante nu... Dacht nog wel dat die totaal niet geinteresseert was. Mijn oma vertelt alles door aan de hele familie, helaas, maar goed, is niet anders. In elk geval, natuurlijk ook aan die tante, dus toen was ik bij mijn oma opverjaardag, die tante zat er bij, we hebben het over de komende afspraak in het ziekenhuis.. Dus ik verwacht wel een soort reactie van mijn tante, helemaal niks, helemaal geen interesse. Maar nu stuurde ze wel een kaartje da's wel lief.

Daar word ik in elk geval al goed zat van, mensen die totaal niet geinteresseert zijn maar wel vragen wat er is. En vervolgens niet naar het antwoord luisteren. Vraag het dan niet.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad heel irritant als mensen vragen hoe het is en dan niet luisteren.

Heb ooit iemand voor gek gezet. Nu had ik wel de gewoonte om altijd "goed" als antwoord te geven, maar toch. Op een dag voor iemand weer hoe het was, zei ik "heel slecht", dat was het ook. Maar als antwoord kreeg ik "Oh mooi, fijne dag nog verder. Grrrrrr :s Hij kwam wel een half uurtje later terug om te vragen wat ik nu echt gezegd had. Toen schaamde hij zich dood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja dollie helaas werkt de halve wereld zo.

Ik vraag tegenwoordig als tegenvraag, wil je het echt weten?

Meestal kijken ze je dan verbaasd aan en weten ze niet wat ze moeten antwoorden.

Voor de meeste mensen is het een beleefdheidsvraag geworden en interreseerd het ze niks of het al dan wel of niet gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja dollie helaas werkt de halve wereld zo.

Ik vraag tegenwoordig als tegenvraag, wil je het echt weten?

Meestal kijken ze je dan verbaasd aan en weten ze niet wat ze moeten antwoorden.

Voor de meeste mensen is het een beleefdheidsvraag geworden en interreseerd het ze niks of het al dan wel of niet gaat

Ik begin er achter te komen inderdaad. Wat wel een geweldige tactiek blijkt te zijn: Mensen precies geven waar ze om vragen. Vragen ze hoe het gaat? Vertel ik heel uitgebreid dat het niet goed gaat en waarom. Balen ze, dat ze die vraag ooit gesteld hebben....... Doen ze het ook niet weer. :P

Maar inderdaad maar terug on topic :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .