Ga naar inhoud

Meeting Amersfoort III

Dollie
 Delen

Wanneer gaan we naar Amersfoort?  

44 leden hebben gestemd

1. 1. Wanneer gaan we naar Amersfoort?

Aanbevolen berichten

• Reacties 574
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

eh Sorry Wortel,

normaal begint een normaal mens bovenaan te lezen, zoals forumhulp etc.

Ik ben begonnen met lezen wat belangrijk was om te weten om de jochies een goed huis, eten, verzorging etc te geven omdat het nogal snel ging(zie weblog) en ik echt niet wil dat ze het slecht hebben lees ik nog veel en vaak

zoals je ziet dit heb ik iets rustiger getikt, de ander dacht ik sneller dan dat ik tikte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi om terug te kijken.. .. dezelfde avond hoofdpijn en volle week ziek thuis blijven.. :love:

Kijken wat er gaat gebeuren bij een 2e meeting.

En het wortelvirus was nog besmettelijk ook :grrrrrr: Op naar de volgende meet *alvast sprayfles alcohol meeneemt om wortel te ontsmetten!*

Link naar reactie
Delen op andere sites

eh Sorry Wortel,

normaal begint een normaal mens bovenaan te lezen, zoals forumhulp etc.

Ik ben begonnen met lezen wat belangrijk was om te weten om de jochies een goed huis, eten, verzorging etc te geven omdat het nogal snel ging(zie weblog) en ik echt niet wil dat ze het slecht hebben lees ik nog veel en vaak

zoals je ziet dit heb ik iets rustiger getikt, de ander dacht ik sneller dan dat ik tikte

Aaa het gaat over je weblog. Nu begrijp ik het een beetje.

Ik dacht over de Meeting en snapte het al niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het wortelvirus was nog besmettelijk ook :grrrrrr: Op naar de volgende meet *alvast sprayfles alcohol meeneemt om wortel te ontsmetten!*

Dat viel toch wel mee? Als je de foto's bekijkt, heb ik toch het dichts bij hem gezeten en nergens last van gehad. :he: Of is er verder nog iets te biechten????? :whistle2:

Het enige wat ik aan die avond overgehouden heb is een super gevoel :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .